آیپد مینی ۲۰۲۴ با این قابلیت‌های جدید رونمایی می‌شود

2021 9 ipad mini 2021 in hand 638bb5a9e60c0026b82521f5

بیش‌ از ۸۰۰ روز از معرفی به‌روزترین آیپد مینی اپل می‌گذرد و خوشبختانه طبق شایعات این شرکت سال آینده قصد دارد مدل جدید تبلت کوچکش را معرفی کند. در ادامه قصد داریم نگاهی به مشخصات احتمالی این محصول داشته باشیم.

اپل آیپد مینی ۶ را سپتامبر ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار کرد که نسبت به مدل قبلی این محصول ویژگی‌های جدیدی مثل نمایشگر بزرگ‌تر ۸٫۳ اینچی، درگاه USB-C، پردازنده A15 Bionic، پشتیبانی از ۵G در مدل‌های سیم‌کارتی، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت سنتر استیج و سازگاری با نسل دوم اپل پنسل را ارائه می‌دهد.

مینگ چی کوئو می‌گوید اپل تولید انبوه آیپد مینی نسل ۷ را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد و این یعنی دستگاه مذکور در ماه جولای یا بعد از آن تولید خواهد شد. سازنده‌ی گوشی آیفون به‌ندرت محصولات جدیدی را در ماه جولای یا آگوست معرفی کرده و بنابراین آیپد مینی بعدی احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر سال آینده رونمایی خواهد شد.

مک‌رومرز می‌نویسد، آیپد مینی نسل ۸ احتمالاً به پردازنده A16 Bionic مجهز شود. علاوه‌براین دوربین جلو و پشتی آن نسبت‌ به مدل قبلی ارتقاء خواهد یافت. جهت یادآوری، آیپد مینی ۶ درحال‌حاضر از دوربین سلفی و پشتی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی مدل بعدی آیپد مینی می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد که قبلاً در برخی مدل‌های آیپد پرو و مک بوک نیز ارائه شده‌اند. طبق شایعات آیپد مینی جدید مثل نسل ۶ این دستگاه مشکل اسکرول ژله‌ای نخواهد داشت؛ ایرادی که باعث می‌شود هنگام پیمایش برخی صفحات، نیمی از صفحه زودتر از نیمه‌ی دیگر حرکت کند.

در نهایت انتظار داریم آیپد مینی ۷ در رنگ‌های جدید عرضه شود. نسل کنونی این محصول با رنگ خاکستری، سفید، صورتی و بنفش به بازار عرضه شده است. قیمت تبلت مذکور را نمی‌دانیم و امیدواریم نسبت‌ به مدل قبلی خود گران‌تر نشود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.