آیا گلکسی S23 سامسونگ هم ۷ سال آپدیت می‌شود؟

s23 series 64340950d00bf97407d198ce

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴، تأیید کرد که سری گلکسی اس ۲۴ اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که رابط کاربری One UI را همراه با هفت سال آپدیت اندروید و به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

سامسونگ اعلام کرده است که سیاست به‌روزرسانی هفت‌ ساله‌ با سری گلکسی اس ۲۴ آغاز خواهد شد و برای کاربرانی که از نسل قبل این گوشی، یعنی سری گلکسی اس ۲۳ یا گوشی‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، اعمال نمی‌شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ به دلیل پرتعدادبودن گوشی‌هایی که هر سال می‌فروشد، قصد ندارد این قابلیت را برای دیگر گوشی‌هایش ارائه دهد. سامسونگ بیشتر از گوگل به فروش سخت‌افزاری متکی است که احتمالاً بر تصمیم این شرکت برای حذف دستگاه‌های قدیمی از خط مشی به‌روزرسانی جدید، تأثیر گذاشته است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ سیاست خود را در آینده تغییر دهد؛ اما درحال حاضر، کاربرانی که از سری گوشی‌های گلکسی قبل از سال ۲۰۲۴ استفاده می‌‌کنند، حداکثر تا چهار سال ارتقای سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس، گلکسی اس ۲۳ اولترا، گلکسی اس ۲۳ اف ای، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی تب اس ۹ در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط

رابط کاربری One UI 6.1 دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیز مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ اما به خاطر داشته باشید که برخی از این ویژگی‌ها ممکن است تنها منحصر به سری گلکسی S24 باشند.

قیمت گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در کانفیگ پایه ۷۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۴ پلاس ۹۹۹ دلار و گلکسی اس ۲۴ اولترا، ۱۲۹۹ دلار خواهد بود. عرضه‌ی گو‌شی‌های پرچمدار سامسونگ از تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) آغاز خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.