آیا سونی روند تولید فیلم Uncharted 2 را آغاز کرده است؟

آیا سونی روند تولید فیلم Uncharted 2 را آغاز کرده است؟

به‌نظر می‌رسد فیلم Uncharted 2 به آرامی در حال طی کردن مراحل مختلف تولید است، چراکه مارک والبرگ (بازیگر نقش سالیوان در آنچارتد ۱) به تازگی فاش کرده که استودیو طی یک تماس تلفنی او را از وضعیت فیلم‌نامه آگاه نموده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۴۵ عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

والبرگ چندی پیش با رسانه اسکرین رنت مصاحبه‌ای داشت و حین آن گفت «به دیدن آینده داستان آنچارتد و اتفاقاتی که برای شخصیت‌های آن می‌افتد علاقه‌مند است». وی توضیح داد:

راستش را بگویم، همین امروز تماسی دریافت کردم و به من گفتند کار فیلم‌نامه تمام شده. من نمی‌توانم واقعا ریش و سبیل بگذارم اما آن‌ها به من گفتند: «از حالا شروع کن به بلند کردن ریشت! قرار است کمی زمان ببرد.»

برایم جالب است بدانم داستان به چه صورت پیش می‌رود و این ماجراجویی ما را به کجا می‌برد. هیجان دارم و می‌دانم طرفداران فیلم اول را خیلی دوست داشتند و باید دید این یکی چطور خواهد بود.

سال گذشته نیز خود مارک والبرگ فاش کرده بود روند نوشتن فیلم‌نامه آغاز شده و استودیو سونی دارد روی آن کار می‌کند. با این حال تاکنون هیچ‌گونه جزئیات دیگری از فیلم Uncharted 2 منتشر نشده است.

فیلم Uncharted سال ۲۰۲۲ اکران شد و به فروش نسبتا خوبی رسید. این فیلم با بازی تام هالند در نقش اصلی «نیتن دریک» و مارک والبرگ «در نقش سالی» امتیاز ۴۰٪ را در راتن تومیتوز دریافت کرد و بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس بدست آورد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


لتس پلی بازی Skull and Bones | دسته گل جدید یوبیسافت!

جیم رایان بهترین بازی‌های ۵ نسل پلی استیشن را معرفی کرد - ویجیاتوجیم رایان بهترین بازی‌های ۵ نسل پلی استیشن را معرفی کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.