آیا بازی محبوب Palworld برای کنسول PS5 عرضه می‌شود؟

بسیاری از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا بازی محبوب «پل‌ورلد» (Palworld) برای کنسول نسل نهمی «پلی استیشن ۵» (PS5) عرضه می‌شود یا خیر. ما اینجا هستیم که به این سوال پاسخ کامل دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

استودیو توسعه‌دهنده Pocket Pair در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴، بازی Palworld را به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای کنسول‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC منتشر کرد. این بازی جهان‌آزاد که از المان‌های Crafting Survival برخوردار است، به سرعت مورد توجه کاربران پلتفرم «استیم» (Steam) قرار گرفت.

تاریخ عرضه احتمالی بازی Palworld برای کنسول PS5

طبق جدیدترین گزارش‌ها، بازی Palworld تاکنون حدود ۸ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است که آمار بی‌نظیری برای سازندگان آن محسوب می‌شود. با توجه به محبوبیت مداوم بازی مذکور، کاربران پیرامون احتمال عرضه آن برای کنسول PS5 پرس‌وجو می‌کنند. در حقیقت، استودیو Pocket Pair به طور رسمی خبر ساخت بازی Palworld برای کنسول «سونی» (Sony) را تایید نکرده است؛ اما در بخش پرسش‌وپاسخ وب‌سایت استودیو، سازندگان به سوال عرضه احتمالی Palworld برای کنسول PlayStation 5 واکنش نشان دادند:

ما در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی پل‌ورلد برای PS5 نداریم؛ اما توسعه پورت آن را در نظر خواهیم گرفت.

از آنجایی که بازی مزبور همچنان در حالت Early Access قرار دارد، ممکن است به‌این‌زودی‌ها خبری از نسخه PS5 آن منتشر نشود. البته این امکان وجود دارد استودیو Pocket Pair نسخه کامل بازی Palworld را برای کنسول شرکت Sony در طی یک یا دو سال آینده عرضه کند.

بازی Palworld برای PS5

اخیراً «شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida) در پست «توییتری» خواهان انتشار بازی Palworld برای کنسول PS5 از طرف توسعه‌دهندگان بوده است. استودیو Pocket Pair قصد دارد به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی Palworld منتشر کند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که نقشه راه جدید این بازی شامل PvP و حالت «کراس-پلی» (Cross-Play) می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.