آگهی شغلی WB Games Montreal به ساخت یک بازی اکشن AAA اشاره می‌کند

استودیو WB Games Montreal، سازنده بازی «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) اخیراً یک آگهی شغلی منتشر کرده است که گویا روی بازی اکشن-ماجراجویی AAA بر اساس فرانچایزی محبوب کار می‌کند. برای مطالعه ادامه خبر آگهی شغلی استودیو WB Games Montreal همراه ما باشید.

استودیو سازنده بازی‌های Batman: Arkham Origins و Gotham Knights آگهی شغلی جهت استخدام یک کارگردان خلاق در اینترنت به اشتراک گذاشته است. البته رسانه‌های خبری هنوز اطلاعاتی از پروژه مرموز WB Games Montreal به دست نیاورده‌اند. مشخصات آگهی استخدام کارگردان خلاق از سوی استودیو WB Games Montreal بدین‌گونه است:

به عنوان کارگردان خلاق، شما نقش برجسته‌ای در ایجاد و اجرای چشم‌انداز یک فرنچایز محبوب در فضای تعاملی AAA ایفا خواهید کرد. در این نقش، تیم اصلی پروژه را هدایت می‌کنید و به هم تیمی‌ها و ذینفعان الهام می‌بخشید؛ همچنین در مرحله نمونه‌سازی و تولید، تیم را راهنمایی کرده و نوآوری و کیفیت را ارتقاء می‌دهید. علاوه بر این، شما به صورت مشترک (با تهیه‌کننده اجرایی) مسئول معرفی بازی به مدیران ارشد برادران وارنر (WB) و تبلیغ داخلی و خارجی محصول خواهید بود.

فرصت شغلی جدید استودیو WB Games Montreal؛ یک بتمن دیگر در راه است؟

گفتنی است در نوامبر سال ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱)، استودیو WB Games Montreal به دنبال استخدام هنرمند مفهومی ارشد برای «توسعه یک اثر AAA» بود. استودیو همچنین به افراد ماهر و باتجربه با موتور «آنریل انجین» (Unreal Engine) و معماری چندنفره نیاز داشت. احتمالاً فهرست‌های شغلی دو سال پیش به همین پروژه مرموز استودیو WB Games Montreal مربوط می‌شوند.

آگهی شغلی WB Games Montreal

باید منتظر ماند و دید کمپانی «برادران وارنر» در چه زمانی از پروژه جدید WB Games Montreal رونمایی می‌کند. بازی Gotham Knights، آخرین ساخته این استودیو در پاییز سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC منتشر شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.