آگهی‌های شغلی جدید به آغاز توسعه نسخه جدید God of War اشاره دارند

استودیو «سانتامونیکا» (Santa Monica Studios) به‌تازگی آگهی‌های شغلی جدیدی منتشر کرده است که به احتمال فراوان به آغاز ساخت نسخه جدید مجموعه «خدای جنگ» (God of War) اشاره دارند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که کارگردان بازی God of War Ragnarok اعلام کرده بود دیگر بسته‌الحاقی‌ جدیدی برای این عنوان عرضه نخواهد شد.

بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God of War: Ragnarok) پایان کار این مجموعه با افسانه نورس (Norse) بود اما خیلی بعید به نظر می‌رسد این عنوان نشانه‌ای برای پایان کل فرانچایز تلقی شود. با توجه به موفقیت مجموعه God of War از نظر فروش و نظرات منتقدان، قابل پیش‌بینی بود که استودیو Santa Monica فرایند توسعه نسخه جدید God of War را آغاز کند. خبرگزاری‌ها همچنین معتقد هستند استودیو مذکور نیمی از فرایند ساخت نسخه جدید خدای جنگ را طی کرده است.

نسخه جدید God of War

شروع توسعه قسمت جدید God of War؛ آیا سانتامونیکا مشغول ساخت چند پروژه هم‌زمان است؟

با توجه به آگهی‌های شغلی تازه منتشر شده از سوی استودیو سانتامونیکا که جایگاه‌هایی برای موقعیت‌های مربوط با مبارزات در آن موجود است، احتمالاً نسخه بعدی در دست توسعه قرار دارد. در بخش نیازمندی‌های سانتامونیکا، آگهی برای طراح مبارزات، طراح ارشد مبارزات و طراح ارشد مبارزات همراهان دیده می‌شود که در همگی آن‌ها اشاره شده متقاضیان باید پیرامون بازی God of War سال ۲۰۱۸ و عنوان GOW: Ragnarok اطلاعات داشته باشند که به احتمال زیاد علامتی مبنی بر شروع روند توسعه نسخه بعدی خواهد بود.

گفتنی است با اینکه بازی God of War Ragnarok تنها یک سال پیش عرضه شده است، بنابراین اطلاعات در مورد نسخه جدید God of War بسیار اندک است. انتظار می‌رود داستان نسخه جدید مجموعه God of War در یک بستر اسطوره‌ای متفاوت روایت شود. «اریک ویلیامز» (Eric Williams)، کارگردان بازی God of War Ragnarok گفت بعید است بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی مذکور عرضه شود.

بنابراین، پروژه بعدی استودیو سانتامونیکا یک بازی کامل خواهد بود. برخی دیگر از رسانه‌های خبری اذعان می‌کنند آگهی‌های شغلی منتشر شده اشاره به چند بازی در حال ساخت استودیو Santa Monica دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.