آپدیت HyperOS برای سری Redmi Note 13 5G منتشر شد

روز گذشته کمپانی شیائومی از عرضه به‌روزرسانی HyperOS 1.0 برای سری Redmi Note 13 5G در کشور هندوستان خبر داد. این‌ به‌روزرسانی برای ۳ عضو خانواده ردمی نوت ۱۳ با اسامی Redmi Note 13 5G، Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro+ 5G منتشر شده است. این دستگاه‌ها در سال گذشته با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار شدند.

به‌روزرسانی HyperOS به منظور ارائه عملکرد بهینه در تمامی دستگاه‌ها از قابلیت بازسازی جامع رونمایی می‌کند. این موضوع نویدبخش تجربه گیم‌پلی روان‌تر با مصرف انرژی مطلوب‌تر است. زمان‌بندی امور پردازشی نیز بهبود یافته و با توزیع وظایف در چندین واحد محاسباتی، عملکرد به حداکثر ممکن خواهد رسید. همچنین به منظور افزایش هرچه بیش‌تر قابلیت‌های دستگاه، بهینه‌سازی‌های متعددی روی پشته فناوری زیربنایی اعمال شده است.

بدین‌ترتیب کاربران به یک لاک اسکرین شخصی‌سازی شده کاملا جدید، مرکز کنترل (Control Center) بازطراحی شده و بدون لیبل روی آیکون‌ها، اعلان‌های تعاملی، انیمیشن‌ها و آیکون‌های جدید برنامه، اپلیکیشن جدید مدیریت فایل با دسته‌بندی‌های تازه و انیمیشن‌های جدید آب‌وهوا دسترسی خواهند یافت.

این به‌روزرسانی مطابق روال معمول به‌صورت گام به گام و در مراحل مختلف منتشر می‌شود. بنابراین تمامی دستگاه‌های واجد شرایط طی مدت چند روز یا حداکثر چند هفته آینده به این به‌روزرسانی دسترسی پیدا خواهند کرد. در حال حاضر نکته حائز اهمیت این است که شیائومی برنامه انتشار گسترده آپدیت HyperOS برای دستگاه‌های واجد شرایط را با جدیت دنبال می‌کند.

Redmi Note 13 5G series India launch Redmi Note 13 Pro colors 1 770x433 1

Redmi Note 13 5G series India launch Redmi Note 13 Pro colors 1 770x433 1

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.