آپدیت ۱۶ گیگابایتی برای پورت سوییچ Batman: Arkham Knight منتشر شد

کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) یک آپدیت ۱۶ گیگابایتی جهت رفع مشکلات بزرگ پورت «سوییچ» (Switch) بازی Batman: Arkham Knight منتشر کرد. گفتنی است پورت سوییچ این بازی همچنان به‌درستی روی دستگاه اجرا نمی‌شود.

پکیج سه‌گانه Batman Arkham در ماه دسامبر برای کنسول «سوییچ» (Switch) عرضه شد. متاسفانه بازی Batman: Arkham Knight بهترین ورژن این پکیج نبود و بسیاری از کاربران را ناامید کرد. پورت سوییچ بازی Batman: Arkham Knight با مشکلات افت فریم، افت کیفیت بصری، باگ‌های متعدد و موارد دیگری مواجه است که حتی امکان تجربه کامل را روی کنسول شرکت «نینتندو» (Nintendo) غیرممکن می‌کند.

عکس بازی Batman Arkham Knight - کاربر mrmimk2

جزئیات آپدیت جدید برای پورت سوییچ بازی Batman Arkham Knight

اکنون تقریباً سه‌ماه از انتشار این پکیج گذشته است و سازندگان اخیراً یک آپدیت ۱۶ گیگابایتی برای پورت سوییچ Arkham Knight منتشر کرده است. البته حجم کل این پورت روی کنسول مذکور حدود ۲۴ گیگابایت است که همراه با آپدیت ۴۰ گیگابایت می‌شود. کاربران فکر می‌کنند که یک به‌روزرسانی با این بزرگی تأثیر باورنکردنی بر اجرای بازی خواهد گذاشت؛ اما متاسفانه اینطور نیست.

در حالی که جزئیاتی از پچ ۱۶ گیگابایتی وجود ندارد؛ اما کسانی که آن را نصب کرده‌اند، تجربه مشابهی با ورژن ۱.۳ بازی مزبور داشته‌اند. گفته می‌شود این آپدیت کنترل «بت‌موبیل» (Batmobile) را نرم‌تر کرده و باگ مربوط به دریافت جایزه Riddler را رفع نموده است. ولی در خارج از آن، همه چیز دقیقاً شبیه به نسخه اولیه پکیج است.

آخرین بازی استودیو «راکستدی» (Rocksteady) با نام «جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بُکُش» (Suicide Squad: Kill the Justice League) در ماه فوریه برای کنسول‌های نسل حاضر «ایکس باکس» (Xbox)، «پلی استیشن» (PlayStation) و پلتفرم PC منتشر شد. این بازی نتوانست انتظارات کاربران و منتقدان را برآورده کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.