آپدیت شخصی‌سازی کاراکترها برای Destiny 2 در راه است

آپدیت شخصی‌سازی کاراکترها برای Destiny 2 در راه است

Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در نهایت به یک مدل free-to-play تبدیل شد که آن را به یک انتخاب بسیار محبوب برای طرفداران علمی‌تخیلی تبدیل کرد که به دنبال کاوش در جهان با دوستان خود و مقابله با انواع تهدیدات بیگانه بودند.

<!–

–>

در طول سال‌ها، جامعه بازیکنان چیزهای زیادی درخواست کرده‌اند و Bungie اغلب آن‌ها را تحویل داده است. یکی از مواردی که مورد درخواست قرار گرفت و هرگز ارائه نشد، توانایی اصلاح یک شخصیت خلق شده بود. به طوری که باعث شد بسیاری از بازیکنان از ساخته‌های خود از نظر زیبایی‌شناختی راضی نباشند.

خوشبختانه، این موضوع در حال تغییر است. قبل از انتشار بسته الحاقی نهایی برای Destiny 2، بانجی فاش کرد که یک عملکرد شخصی‌سازی کاراکتر به بازی اضافه خواهد شد.

در یک به‌روزرسانی رایگان، Bungie توانایی سفارشی‌سازی تقریبا همه چیز در مورد شخصیت شما را در Destiny 2 اضافه می‌کند. این قابلیت شامل ویژگی‌های صورت، موها، نشانه‌ها، رنگ‌ها و نوع بدن می‌شود.

اما شما نمی‌توانید «منشا» خود را تغییر دهید. این بدان معناست که شما نمی‌توانید به طور ناگهانی از Human به Exo بپیچید.

بانجی توضیح داد که هیچ محدودیتی برای چند بار شخصی‌سازی وجود نخواهد داشت. منویی خواهد داشت که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه وارد آن شوید و ظاهر خود را بر اساس احساسی که در آن روز دارید تغییر دهید.

DestinyDestiny

صادقانه باید گفت این یک ویژگی بسیار رایج در MMO‌های دیگر است. به عنوان مثال، در Fallout 76 بتسدا، بازیکنان می‌توانند به صفحه Options بازی بروند و همه چیز را در مورد شخصیت خود در عرض چند ثانیه تغییر دهند.

هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی برای Destiny 2 عرضه می‌شود، فقط این که قبل از بسته الحاقی The Final Shape که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود، عرضه می‌شود.


شاهزاده ایرانی جدید چطوری دوبله فارسی شد؟

۲ بازیگر جدید به فیلم Minecraft اضافه شدند - ویجیاتو۲ بازیگر جدید به فیلم Minecraft اضافه شدند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.