آپدیت جدید Sonic Frontiers شخصیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند

بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) یکی از بازی‌های بسیار متفاوت در مجموعه سونیک است. این بازی یک سبک کاملاً جدید را به دنیای سونیک معرفی کرده و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. به نوعی این نوآوری شرکت سازنده جواب داده و یک روند جدید را برای مجموعه سونیک آغاز خواهد کرد.

یکی از نکات مثبت درباره‌ی بازی سونیک فرانتیرز پشتیبانی خوب از این بازی است. از زمان عرضه تا به امروز، به روزرسانی‌های متعددی برای این بازی عرضه شده تا مشکلات اولیه بازی را برطرف کنند. حال نوبت به آخرین به روزرسانی این بازی رسیده است. در به‌روزرسانی جدید بازی سونیک فرانتیرز شما می‌توانید شخصیت‌های دیگری مثل تیلز (Tails)، ایمی (Amy) و ناکلز (Knuckles) را نیز کنترل کنید.

سگا چندی پیش اعلام کرده بود که به روزرسانی جدید بازی سونیک فرانتیرز بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد اضافه شدن شخصیت‌های جدید باعث گستردگی و استقبال بیشتر طرفداران شده است. با اضافه شدن این شخصیت‌های جدید محتوای بیشتری هم به بازی اضافه خواهد شد.

در به روزرسانی جدید بازی سونیک فرانتیرز یک بسته الحاقی داستانی نیز به بازی اضافه خواهد شد. این روند داستانی اهمیت بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه می‌تواند مسیر پایان بازی را به طور کامل تغییر دهد. در نتیجه این بخش داستان می‌تواند باعث شود تا طرفداران به تجربه دوباره این بازی علاقه داشته باشند.

sonic-frontiers

برای تجربه بخش داستانی جدید شما ابتدا باید داستان اصلی بازی را به اتمام رسانده باشید. سپس در جزیره Ouranos یک درگاه (پورتال) باز می‌شود و شما با استفاده از شخصیت سونیک وارد آن خواهید شد. پس از اینکه شما قسمت کوچکی از این داستان اضافه را تجربه کردید، ۲ شخصیت دیگر باز خواهند شد.

هر شخصیت دارای قابلیت‌های خاص خود است. در نتیجه شما می‌توانید از هر ۴ شخصیت در شرایط مختلف استفاده کنید. این مکانسیم باعث می‌شود که مبارزات در بازی سونیک فرانتیرز بسیار خلاقانه و جذاب شود. نکته اصلی اینجاست که این بازی در حال حاضر یک عنوان متفاوت است و شرکت سازنده نیز تمام تلاش خود را کرده تا سونیک فرانتیرز یک بازی خاص باشد.

با گذشت نزدیک به ۱ سال از عرضه بازی، سونیک فرانتیرز پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این بازی به طور دائم به‌روزرسانی‌های مختلفی را دریافت کرده و مشکلات زیادی از آن برطرف شده است. بازی سونیک فرانتیرز یک عنوان بسیار خوب و زیبا برای همه گیمرها است. طرفداران مجموعه سونیک بیشتر از این بازی لذت خواهند برد ولی بازی سونیک فرانتیرز یک بازی کامل و بسیار جذاب است.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۸۹۰,۰۰۰

تومان

بازی Stray مخصوص PS5

۱,۶۹۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.