آپدیت جدید پلی‌ استیشن ۵ منتشر شد

آپدیت جدید پلی‌ استیشن ۵ منتشر شد

در انتهای ماه جولای، سونی آپدیت فریمور جدیدی را برای پلی‌ استیشن ۵ به صورت بتا ارائه کرد که چندین ویژگی جدید را برای کنسول به ارمغان می‌آورد.

<!–

–>

پشتیبانی از هاردهای SSD‌ M.2 با ظرفیت بیشتر (تا ۸ ترابایت)، پشتیبانی از Dolby Atmos و چندین ویژگی جدید دسترسی‌پذیری، اجتماعی و QoL بخشی از آن بودند.

این به‌روزرسانی اکنون برای تمام کاربران PS5 در سراسر جهان عرضه شده است. تمام ویژگی‌هایی که در نسخه بتا گنجانده شده بود، اکنون برای تک تک کاربران در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

ویژگی‌های برجسته امکان استفاده از یک کنترلر دوم به عنوان کنترلر کمکی (Assist Controller)، فعال شدن بازخورد لمسی برای رابط کاربری سیستم، به‌روزرسانی رابط کاربری Party UI، امکان اضافه شدن راحت‌تر به بازی دوستان، امکان پیش‌نمایش اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و موارد دیگر.

پلی استیشنپلی استیشن

در همین حال، سونی ویژگی‌های جدیدی را نیز اضافه کرده که در نسخه بتای به‌روزرسانی وجود نداشت، از جمله گزینه‌های فرمان صوتی جدید و پشتیبانی از PlayStation Remote Play در دستگاه‌های دارای سیستم عامل Android TV 12.

علاوه بر این، سونی همچنین تایید کرده که در اواخر ماه سپتامبر، آپدیت اپلیکیشن پلی‌ استیشن را در دستگاه‌های iOS و اندروید ارائه می‌کند که پس از آن، کاربران می‌توانند از طریق ایموجی به پیام‌ها واکنش نشان دهند و پیش‌نمایش اشتراک‌گذاری صفحه یک دوست قبل از پیوستن به پارتی آن‌ها، همانند PS5 را مشاهده کنند.


مطلب پیشنهادی:نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی
نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!نقد IGN از سریال Last Of Us : هیجان انگیز؛ از اول تا آخر!


اساسینز کرید میراژ رو زودتر بازی کردیم!

لایو استریم جدید برای بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty برگزار می‌شود - ویجیاتولایو استریم جدید برای بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty برگزار می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.