آپدیت جدید پلی‌استیشن ۵ قابلیت‌های صوتی دسته و اشتراک‌گذاری صفحه را بهبود داده است

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی مدتی پیش جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ را منتشر کرد که ویژگی‌هایی مثل بهبودهای صوتی میکروفون داخلی و بلندگوی داخلی کنترلر بی‌سیم دوال‌سنس، تعاملات اشتراک‌گذاری صفحه و تنظیمات روشنایی نور روشن شدن دستگاه پلی‌استیشن ۵ را اضافه کرده است.

در ادامه می‌توانید جزئیات کامل‌تری را از جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری پلی‌استیشن ۵ بخوانید.

دوال‌سنس

این آپدیت جدید بلندگو و میکروفن داخلی دوال‌سنس را بهتر کرده است.

بهبودهای میکروفون و بلندگوی داخلی کنترلر بی‌سیم دوال‌سنس

سونی اذعان دارد که نرم‌افزار دستگاه کنترلرهای بی‌سیم دوال‌سنس و دوال‌سنس ادج را به‌روزرسانی کرده است تا ویژگی‌های صوتی آن‌ها را بهبود ببخشد. اگر دستگاه را آپدیت کنید، متوجه خواهید شد که بعد از آپدیت دستگاه نیاز به نصب آپدیت دوال‌سنس هستید تا این ویژگی‌ها اعمال شوند.

  • بهبود بلندگو دسته: بلندگوهای دوال‌سنس اکنون می‌توانند صدایی با حجم بالاتر تولید کنند و به شما امکان می‌دهند صداهای داخل بازی و صدای چت صوتی را با وضوح بیشتری بشنوید.
  • حذف نویز بهبود یافته: کیفیت ورودی میکروفون در این دسته به لطف یک مدل جدید یادگیری ماشین هوش مصنوعی بهبود یافته است. نویز پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی کاهش می‌یابد و در نتیجه تجربه چت صوتی بهتری ایجاد می‌شود. آپدیت سیستم و آپدیت دسته را نصب کنید تا هنگام استفاده از میکروفون این دسته، از وضوح بیشتر صدای چت صوتی خود لذت ببرید.
  • با این به‌روز‌رسانی، ممکن است احساس کنید که صداهایی که از بلندگوی کنترلر شما می‌آیند، بلندتر به نظر می‌رسند. اکنون می‌توانید صدای بلندگوی دسته خود را از مرکز کنترل دستگاه تنظیم کنید.

آپدیت جدید پلی‌استیشن 5

تنظیم روشنایی نور نشانگر روشن بودن پلی‌استیشن ۵

  • برای این کار، باید ابتدا به بخش Settings رفته و سپس از قسمت System به بخش Beep and Light رفته و در آنجا Brightness را انتخاب و تعیین کنید.

تعاملات اشتراک‌گذاری صفحه

بازیکنانی که اشتراک‌گذاری صفحه را در حالت تمام صفحه تماشا می‌کنند، اکنون می‌توانند از نشانگرها و شکلک‌ها به‌عنوان واکنش برای تعامل با گیم‌پلی میزبان استفاده کنند.

  • بینندگان می‌توانند یک اشاره‌گر را به اطراف حرکت دهند، یک پینگ ارسال کنند یا روی صفحه اشتراک‌گذاری شده خطی بکشند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اشیا یا مناطق خاصی را برجسته کنند تا پخش کننده میزبان را با دقت بیشتری هدایت کنند.
  • بینندگان صفحه می‌توانند واکنش‌های مبتنی بر شکلک را به صفحه میزبان ارسال کنند تا به صورت بصری اقدامات بازیکن را تشویق کنند و جشن بگیرند.
  • توجه: این ویژگی به طور پیش‌فرض در دسترس است اما می‌تواند توسط میزبان در تنظیمات Share Screen غیرفعال شود. برای استفاده از این ویژگی در طول دوره بتا، هم میزبان و هم بیننده باید در نسخه بتا شرکت کنند.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت به همراه دسته اضافه

۳۴,۴۳۲,۰۰۰ تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.