آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A23 فورجی منتشر شد

one ui 6 galaxy 3

در حالی که چیزی به معرفی گلکسی A24 نمانده، سامسونگ برای محصولات قبلی خود اندروید ۱۴ را منتشر می‌کند. پیش از این آپدیت جدید برای گلکسی A23 فایوجی منتشر شده بود و حالا آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A23 فورجی در دسترس قرار گرفته است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۴ تنها در بعضی از کشورها در دسترس قرار دارند اما به زودی به این مناطق افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A23 فایوجی منتشر شد

Sammobile در گزارش اعلام کرده که آپدیت اندروید ۱۴ برای نسخه ۴G گلکسی A23 با دو فرم‌ور A235FXXU4DWL1 و A235MUBU4DWL1 در دسترس کاربران قرار گرفته و شامل پچ امنیتی که در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شده خواهد بود.

تا قبل از انتشار نسخه اندروید ۱۴ ، گلکسی A23 دو بار آپدیت سامسونگ را دریافت کرده و از آنجایی که در سال ۲۰۲۲ با نسخه ۱۲ عرضه شده بود، انتظار می‌رود یک بار دیگر می‌تواند آپدیت جدید دریافت کند.

در آپدیت جدید سامسونگ تغییراتی صورت گرفته که شامل طراحی‌های جدیدی برای فونت، ایموجی‌ها و Quick Panel می‌شود؛ علاوه بر این ویجت مدیا در صفحه‌ی قفل و پنل اعلان‌ها، اپلیکیشن دوربین و اپلیکیشن سامسونگ استودیو برای ادیت عکس‌ و فیلم‌ها طراحی‌های جدیدی به خود گرفته‌اند. به این‌ترتیب دارندگان گلکسی A23 4G به یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی حال حاضر سامسونگ دسترسی دارند که می‌توانند به کمک آن به تمامی کارهای روزمره‌شان رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A23 فورجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.