آپدیت اندروید ۱۴ برای شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۲ تی منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۴ برای شیائومی ۱۳ منتشر شد. همچنین، نسل قبلی قاتل پرچمدار شیائومی (شیائومی ۱۲T) نیز آپدیت‌های جدید را دریافت کرد.

آپدیت اندروید ۱۴ برای شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۲ تی منتشر شد. تنها دو روز پس از انتشار اندروید ۱۴ برای سری گوشی‌های پیکسل گوگل، جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری برای دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۲T نیز منتشر شد. جالب اینجاست که غول تکنولوژی چین اولین برندی بود که نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را بعد از گوشی‌های گوگل برای کاربران خود منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل اندروید ۱۴ برای گوشی‌های پیکسل منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۴ برای شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۲ تی منتشر شد

اولین گوشی‌های شیائومی که آپدیت نسخه نهایی اندروید ۱۴ را دریافت کرده‌اند متشکل از مدل‌های Xiaomi 13 ،Xiaomi 13 Pro و Xiaomi 12T هستند. پیش از این نسخه بتای آپدیت اندروید ۱۴ تنها برای کاربران عضو برنامه بتای شیائومی در دسترس بود اما حالا شاهد انتشار نسخه پایدار آن برای کاربران در سراسر دنیا هستیم.

آپدیت اندروید 14 برای شیائومی 13 و شیائومی 12 تی منتشر شد

آپدیت اندروید 14 برای شیائومی 13 و شیائومی 12 تی منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۴ برای گوشی‌های شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 همراه است. این آپدیت تحت دو فریمور MIUI-V14.0.5.0 و MIUI-V14.0.6.0 برای دارندگان رام گلوبال و EEA منتشر شده است و حدود ۵.۵ گیگابایت حجم دارد.

ساعاتی پیش گوگل انتشار نسخه نهایی آپدیت اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های پیکسل مدل Pixel 4a 5G و جدیدتر منتشر کرد. البته سازندگانی چون سامسونگ، ناتینگ، وان پلاس، اوپو، ریلیمی، شارپ، سونی، تکنو و ویوو هم در ماه‌های آتی آپدیت اندروید ۱۴ را برای گوشی‌ها و تبلت‌های منتخب خود عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید ۱۴ برای شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۲ تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.