آپدیت امنیتی گلکسی A32 سامسونگ ۴۵ مشکل را برطرف می‌کند

levant feature 412119653

گرچه گلکسی A32 5G از مدتی پیش به‌روزرسانی امنیتی جدید را دریافت کرده اما پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ سرانجام آپدیت امنیتی مارس ۲۰۲۴ را برای گلکسی A32 نیز منتشر کرد.

اولین گوشی هوشمند میان رده‌ای که سامسونگ پچ امنیتی مارس ۲۰۲۴ را به آن ارائه کرد، گلکسی A32 5G بود اما به نظر می‌رسد قصد نداشت این به‌روزرسانی را در اختیار Galaxy A32 قرار دهد. حتی پس از ورود به ماه آوریل نیز هیچ نشانه‌ای از به‌روزرسانی امنیتی دستگاه مشاهده نشد. ولی بالاخره غول فناوری کره‌ای تجدید نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: احتمالا سامسونگ گلکسی اس ۲۵ با چیپست اگزینوس عرضه نخواهد شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ وصله امنیتی مارس ۲۰۲۴ را برای نسخه بین المللی گلکسی A32 با شماره مدل SM-A325F منتشر کرد. به‌روزرسانی نرم افزاری جدید که در واقع آخرین به‌روزرسانی امنیتی را ارائه می‌کند، نسخه سیستم عامل را به A325FXXS8DXC1 تغییر می‌دهد.

وصله امنیتی مارس ۲۰۲۴ در مجموع ۴۵ مشکل مربوط به امنیت را برطرف می‌کند که از میان آنها، وظیفه رفع ۳۶ مشکل بر عهده Google و تنها ۹ تا از این مشکلات بر عهده سامسونگ است. در حال حاضر، این بروزرسانی در چهار کشور: بنگلادش، هند، نپال و سریلانکا در دسترس قرار گرفته

در حال حاضر، گلکسی A32 بر روی اندروید ۱۳ (One UI 5.1.1) اجرا می‌شود و این گوشی واجد شرایط دریافت هیچ نسخه جدید سیستم عامل، از جمله Android 14 (One UI 6.X) و Android 15 (One UI 7) نیست. با این وجود اگر قصد تعویض گوشی خود را کرده‌اید، گلکسی A35 که اخیراً راه‌اندازی شده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی A32 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.