آپدیت امنیتی سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۵ منتشر شد

آپدیت امنیتی سامسونگ برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ منتشر شد. این آپدیت فعلا در اروپا پخش شده و به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

در ۲۸ مارس، سامسونگ به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 را برای همه پرچمداران سال ۲۰۲۳ از جمله Galaxy Z Fold 5 منتشر کرد. این به‌روزرسانی با وصله امنیتی مارس ۲۰۲۴ همراه بود و اکنون با گذشت یک هفته، سامسونگ وصله امنیتی جدیدی را برای این گوشی منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت امنیتی سامسونگ (وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴)

اوایل امروز گلکسی زد فلیپ ۵ به‌روزرسانی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ را دریافت کرد و اکنون یک به‌روزرسانی مشابه برای گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده است.  در حال حاضر دارندگان این گوشی تاشو می‌توانند با رفتن به بخش تنظیمات و آپدیت نرم افزار گوشی خود، آخرین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ را دانلود و نصب کنند.

آپدیت امنیتی سامسونگ

آپدیت امنیتی سامسونگ

این نسخه از نرم افزار اکنون فقط در دسترس کاربران اروپایی است اما طی چند هفته آینده در سایر مناطق و کشورها نیز منتشر خواهد شد. اگر هنوز آپدیت One UI 6.1 را دریافت نکرده‌اید، ممکن است که هر دو آپدیت یعنی وصله امنیتی آوریل و One UI 6.1 را در یک به‌روزرسانی دریافت کنید.

اگر هم از One UI 6.1 استفاده می‌کنید و با مشکلاتی مواجه شده‌اید، انتظار نداشته باشید که با به‌روزرسانی آوریل حل شوند، زیرا این آپدیت فقط نقص‌های امنیتی را رفع می‌کند. برای مثال، برخی از کاربران Galaxy S23 پس از آپدیت در لمس مشکل پیدا کرده‌اند، چنین مشکلی با وصله امنیتی برطرف نمی‌شود و به گفته سامسونگ عامل به وجود آورنده آن برنامه Google Discover است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت امنیتی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.