آنیا تیلور جوی احتمالا نقش ویلن را در فیلم Fantastic Four بازی کند

آنیا تیلور جوی احتمالا نقش ویلن را در فیلم Fantastic Four بازی کند

به نظر می‌رسد مارول بازیگر مورد نظر خود را برای ایفای نقش یکی از ویلن‌های اصلی در فیلم Fantastic Four پیدا کرده است. طبق گزارش‌ها، آنیا تیلور جوی، ستاره سریال Queen’s Gambit و نامزد جایزه امی با مارول در حال مذاکره است و احتمالا نقش شخصیت ویلن کمتر شناخته شده Silver Surfer مونث را بازی کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس

پیش از این نیز گزارش شده بود که پدرو پاسکال به احتمال زیاد برای ایفای نقش «دکتر رید ریچاردز» انتخاب شده و خاویر باردم، بازیگر برنده اسکار هم قرار است نقش «گالاکتوس» را بازی کند.

تیلور جوی پیش از این نیز نقش یکی دیگر از شخصیت‌های مارول به نام «مجیک» را در فیلم اسپین‌آف مردان ایکس، یعنی The New Mutants ایفا کرده بود. او جزو بازیگران جوانی است که طی سال‌های اخیر در فیلم‌های موفقی مانند The Witch، Last Night in Soho، The Northman، The Menu و The Super Mario Bros. Movie حضور داشته و فیلم بعدی او Furiosa، پیش‌درآمد Mad Max است که نقش مقابل کریس همسورث را بازی می‌کند.

همانطور که احتمالا می‌دانید مت شکمن (سازنده وانداویژن) کارگردانی این فیلم را با فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن برعهده خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Fantastic Four در دست نیست و چند روز پیش اعلام شد مدس میکلسن احتمالا نقش دکتر دووم را در این فیلم بازی کند.

ونسا کربی با سابقه حضور در سری فیلم Mission: Impossible برای ایفای نقش سو استورم یا همان زن نامرئی انتخاب شده‌ و جوزف کوین نیز به عنوان بازیگر شخصیت بن گریم در این فیلم انتخاب شده است. شایعات همچنین به حضور مت اسمیت و ایبن ماس-بچراک در این فیلم اشاره دارند.

فیلم سینمایی Fantastic Four به عنوان بخشی از فاز ششم دنیای سینمایی مارول برای اکران در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳

بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتوبازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.