آنر ۲۰۰ لایت گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

Honor 100 Pro in hand 1

آنر ۲۰۰ لایت با دریافت گواهی NBTC تایلند یک قدم دیگر به عرضه جهانی نزدیک شد. این گوشی به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از آنر X50i پلاس خواهد بود.

گوشی جدید آنر با نام Honor 200 Lite به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی به تازگی در لیست مراجع صدور گواهی مختلف از جمله NBTC ظاهر شده و همین مسئله نشان می‌دهد که زمان عرضه جهانی بسیار نزدیک و قریب‌الوقوع است. در ادامه با ما همراه باشید تا از مشخصات و هر آنچه که در گواهی‌ها ذکر شده آگاه شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر ۲۰۰ لایت

آنر ۲۰۰ Lite برای اولین بار ماه گذشته در پلتفرم صدور گواهی TDRA امارات با شماره مدل LLYNX1 مشاهده شد. این نشان می‌داد که سری آنر ۲۰۰ نیز در دست ساخت است و مدل Lite احتمالا اولین دستگاه از این خط تولید خواهد بود. اکنون، این گوشی در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند با همان شماره مدل قبلی ظاهر شده و این مسئله از نزدیک بودن عرضه جهانی آن خبر می‌دهد. همچنین بر اساس اطلاعات موجود در این گواهی، این دستگاه از شبکه اتصالی ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

گواهی NBTC آنر ۲۰۰ لایت

همان‌طور که از نام آن پیداست، آنر ۲۰۰ لایت به احتمال زیاد جانشین سری آنر ۱۰۰ است که در نوامبر سال ۲۰۲۳ عرضه شد. شایان ذکر است که Honor X50i+ نیز چند ماه پیش با شماره مدل LLY-AN00 در چین عرضه شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که Honor 200 Lite یک نسخه تغییر نام یافته از آنر X50i پلاس باشد.

اگر واقعا این‌گونه باشد، می‌توان انتظار داشت که Honor 200 Lite دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی باشد. به احتمال زیاد این گوشی درست مانند Honor X50i+ به پردازنده دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک مجهز شده و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۵ واتی انرژی خواهد گرفت. برای تصویربرداری نیز از یک دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

در حال حاضر، تمام اطلاعات موجود درباره این گوشی به همین مقدار خلاصه می‌شوند، اما در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر ۲۰۰ لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.