آنر از گوشی مجیک ۶ آلتیمیت با دوربین پیشرفته رونمایی کرد

آنر به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهد. ساعاتی پیش این شرکت میزبان رویدادی در چین بود که در آن از آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی خود رونمایی کرد. در کنار محصولاتی مانند آنر بند ۹، ستاره این رویداد یعنی گوشی مجیک ۶ آلتیمیت معرفی‌ شد. حتی با وجود مشخصات فنی که تنها چند ساعت قبل از معرفی به بیرون درز کرده بود، این تلفن همچنان توانست علاقه‌مندان به فناوری را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مطلب، جزئیاتی درمورد ویژگی‌ها و قیمت آنر مجیک ۶ آلتیمیت را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

گوشی جدید آنر به به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز شده است. این دستگاه با تراشه قدرتمند و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت/۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده است که با پیکربندی رقبایی مانند گلکسی S24 اولترا مطابقت دارد. در مورد صفحه‌نمایش، گزارش‌های منتشرشده واقعاً دقیق بودند. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰×۱۲۸۰ و پنل OLED LTPO 120 هرتزی است.

آنر از گوشی مجیک 6 آلتیمیت با دوربین پیشرفته رونمایی کرد

وقتی صحبت از ویژگی‌های دوربین به میان می‌آید، آنر مجیک‌ ۶ آلتیمیت واقعاً حرفی برای گفتن دارد. این تلفن دارای یک دوربین چشم عقابی فوق پویا است که با کیفیت دوربین‌های تک لنز رفلکس (SLR) رقابت می‌کند. این سیستم پیشگامانه از اولین دوربین اصلی چشم عقابی فوق پویا صنعت، یعنی H9800 (Howell OV50K) استفاده می‌کند. H9800 دارای سنسور بزرگ ۱/۱.۳ اینچی، محدوده دینامیکی گسترده ۱۵ EV، دیافراگم متغیر همه‌کاره F1.4-2.0 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است.

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت با سیستم فوکوس آرایه لیزری ۱۲۰۰ نقطه‌ای و سیستم تصویربرداری پیشرفته تلفن همراه برگرفته از فناوری رانندگی خودران، فراتر از دوربین‌های سنتی گوشی‌های هوشمند می‌رود. این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا با درجه SLR عکس‌برداری حرکتی تمام‌جهت را انجام دهید و برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بدون زحمت از صحنه‌هایی با سرعت بالا عکس بگیرید. علاوه بر این، حسگر تصویر LOFIC تضمین می‌کند که گوشی بدون دردسر صحنه‌های عکس و ویدیو با برد دینامیکی بالا را کنترل می‌کند و نتایج خیره‌کننده‌ای را حتی در شرایط نوری پیچیده ایجاد می‌کند.

این گوشی با ضخامت ۸.۹ میلی‌متر و وزن ۲۲۷ گرم، دارای یک باتری بزرگ ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار است و قابلیت منحصر به فرد ارتباط ماهواره ای دوجهته را اضافه می کند. گوشی جذاب آنر در دو رنگ چشم‌نواز روانه بازار خواهد شد: مشکی و بنفش.

قیمت و تاریخ عرضه

آنر از گوشی مجیک 6 آلتیمیت با دوربین پیشرفته رونمایی کرد

آنر مجیک ۶ آلتیمیت از امروز برای پیش‌خرید در دسترس است و از تاریخ ۳ فروردین عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی با توجه به پیکربندی آن به شرح زیر است:

  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶.۹۹۹ یوان یا ۹۷۲ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۷.۶۹۹ یوان یا ۱۰۶۹ دلار

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.