آموزش ویرایش عکس و کاهش حجم ویدئو در تلگرام

telegram logo phone laptop keyboard 6471cdb5e3555704d402679a

۱- برای افزودن توضیح و شرح زیر عکس روی آن لمس کنید تا کیبورد باز شود و بتوانید هرچه می‌خواهید تایپ کنید.

۲- با لمس این گزینه به مرحله قبلی، یعنی انتخاب عکس برمی‌گردید.

۳- با این گزینه می‌توانید کادربندی تصویر و نسبت نمایش محتوا را تغییر دهید و آزادانه اضلاع طولی یا عرضی عکس را با لمس و نگهداشتن در اندازه مدنظر قرار دهید.

۴- با این گزینه امکان افزودن متن و نوشته روی تصویر را دارید؛ همچنین در این بخش می‌توانید استیکر یا ایموجی مدنظرتان را روی تصویر اضافه کنید.

۵- این گزینه برای تغییر رنگ‌های عکس، میزان کنتراست، بالانس، بهبود کیفیت و سایر موارد ویرایش حرفه‌ای عکس است که برای استفاده درست از آن توصیه می‌شود اطلاعاتی درباره ویرایش عکس به‌دست آورید.

درنهایت دکمه آبی‌رنگ گوشه پایین سمت راست تصویر را برای ارسال خروجی نهایی عکس فشار دهید.

در تصویر (ب) می‌توانید گزینه‌های موجود در قالب‌های آماده گزینه شماره (۳) از بخش ابزار را مشاهده کنید که امکان کادربندی را فراهم می‌کند. درواقع، این قالب فقط برای مشخص کردن کادربندی ثابت است و با انتخاب هرکدام همچنان می‌توانید مشخص کنید که کدام بخش از تصویر برش می‌خورد.

در تصویر (ج) تمام ابزار لازم برای افزودن نوشته و تایپوگرافی یا رنگ‌آمیزی به‌صورت دستی روی عکس را مشاهده می‌کنید. می‌توانید با گزینه Draw نقاشی کنید یا با گزینه Sticker به مجموعه استیکرهای خود دسترسی داشته باشید و روی عکس در حال ویرایش، آن‌ها را بچسبانید. گزینه Text نیز برای افزودن متن و تایپوگرافی با فونت‌های فراوان دراختیار شما قرار می‌گیرد.

تصویر (د) نمایی از گزینه‌های بخش Text را به شما نشان می‌دهد که چهار گزینه دارد و هر نوشته‌ای را به سلیقه‌ی خود می‌توانید روی عکس اضافه کنید و طرز نمایش، فونت و رنگ آن را مشخص کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.