آموزش مخفی‌کردن برنامه‌ها در گوشی های سامسونگ

samsung galaxy a73 ui 63c5387dec192cab95aad642

برای انتقال تصاویر یا فایل‌ها، روش دیگری نیز پیش‌ رو دارید. به‌عنوان مثال، برای مخفی‌کردن برخی از تصاویر موجود در گالری، کافی است تصاویر مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس روی نماد سه‌نقطه در گوشه‌ی پایین سمت راست ضربه بزنید. حالا در انتهای منو، گزینه‌ی Move to Secure Folder را انتخاب کنید تا گزینه‌های انتخاب‌شده به این پوشه منتقل شوند.

هنگام انتقال برنامه‌ها به پوشه‌ی امن این نکته را مدنظر قرار دهید که سامسونگ یک نسخه‌ی کپی از برنامه را به این پوشه منتقل می‌کند و چنانچه قصد دارید اپلیکیشن‌هایی همچون واتساپ یا اینستاگرام را پنهان کنید، باید حساب‌های کاربری خود را دوباره راه‌اندازی کنید؛ ازاین‌رو، روش مذکور برای پنهان‌کردن فایل‌ها و تصویرها و ویدئوها گزینه‌ی مناسب‌تری به‌نظر می‌رسد.

پیداکردن برنامه‌های مخفی‌شده در سامسونگ

برای یافتن برنامه‌های پنهان‌شده در گوشی سامسونگ، اگر از روش اول استفاده کرده‌اید، ساده‌ترین راه جست‌وجوی نام اپلیکیشن در کشوی برنامه‌ها است. برای این کار، کشوی برنامه‌ها را باز کنید و سپس در بخش جست‌وجو، نام اپلیکیشن پنهان‌شده را بنویسید. به‌عنوان راهکار دوم، می‌توانید به تنظیمات گوشی و سپس Apps بروید. برنامه‌ی مدنظرتان را پیدا و با انتخاب Open آن را اجرا کنید.

مخفی‌کردن برنامه‌ها در گوشی سامسونگ با برنامه‌ی Microsoft Launcher

افزون‌بر روش‌های ذکرشده، با استفاده از لانچرهایی همچون Microsoft Launcher اپلیکیشن‌های خود را از دید دیگران می‌توانید پنهان نگه‌ دارید. برای مخفی‌کردن برنامه‌ها از این طریق، طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • پس از اجرای برنامه، کشوی برنامه‌ها را باز کنید و روی نماد سه‌نقطه ضربه بزنید.
  • گزینه‌ی Hidden apps و سپس Hide apps را انتخاب کنید.
  • اکنون فهرستی از تمام برنامه‌های نصب‌شده را دراختیار خواهید داشت. گزینه‌های دلخواه را تیک بزنید و درآخر Done را انتخاب کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.