آموزش تبدیل گوشی به میکروفون در ویندوز

mic on phone 656d128a8c30120e5415914c

افراد زیادی برای گفت‌وگوی صوتی در برنامه‌هایی مانند دیسکورد، ضبط فایل‌های آموزشی یا برگزاری جلسات مهم در سرویس‌هایی مانند گوگل میت، نیازمند میکروفونی هستند که به سیستمشان وصل باشد؛ اما اگر این میکروفون را نداشته باشید چه؟

مسلماً ساده‌ترین کار این است که برای خرید میکروفون مناسب به یکی از فروشگاه‌های آنلاین یا محلی مراجعه کنید؛ اما اگر وسیله‌ای را که تقریباً در دست هر کسی است به میکروفونی برای ویندوز تبدیل کنید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای خرید میکروفون جداگانه نیست. در آموزش پیش‌رو تمام راه‌های تبدیل گوشی به میکروفون را توضیح خواهیم داد.

آموزش استفاده از گوشی به‌عنوان میکروفون ویندوز

آموزش‌هایی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، در هر دو ویندوز ۱۰ و ۱۱ به‌خوبی کار می‌کنند و دارای مراحل راه‌اندازی بسیار ساده‌ای هستند.

ما در این آموزش قصد داریم از برنامه WO Mic استفاده کنیم. با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید ازطریق اتصال سیمی USB و اتصال بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث، گوشی خود را به‌عنوان میکروفون به سیستم وصل کنید.

استفاده از برنامه یادشده کاملاً رایگان است و در تمام برنامه‌ها و بخش‌های ویندوز مانند میکروفون استاندارد کار می‌کند و برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس در دسترس است. ابتدا نیاز است با مراجعه به سایت WO Mic نسخه ویندوز آن را دانلود و نصب کنید و سپس ازطریق دکمه‌های زیر اپلیکیشن را برای گوشی آیفون و اندرویدی خود دانلود کنید.

پس از اینکه نسخه ویندوز برنامه را دانلود کردید آن را نصب و سپس اجرا کنید اما اگر با خطایی مربوط به نصب نبودن یکی از برنامه‌های DLL مواجه شدید، برنامه VC runtime redistributable را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

در ادامه تمام روش‌های اتصال برنامه WO Mic به کامپیوتر را آموزش خواهیم داد.

اتصال از طریق بلوتوث

  • ابتدا بلوتوث را در ویندوز روشن کنید. برای این کار کلید‌های ترکیبی Windows + I را بزنید تا وارد تنظیمات شوید. در ویندوز ۱۰ ابتدا روی گزینه Devices و سپس Bluetooth & other devices کلیک کنید اما در ویندوز ۱۱ تنها وارد بخش Bluetooth & devices شوید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.