آلانا پیرس به دلیل پخش ویدئوی پیش‌نمایش بازی جدید زلدا از توییچ بن شد

آلانا پیرس به دلیل پخش ویدئوی پیش‌نمایش بازی جدید زلدا از توییچ بن شد

دستور حذف DMCA از سوی نینتندو منجر شد یک سازنده محتوای برجسته که ویدئوهای پیش‌نمایش نسخه جدید سری زلدا را استریم می‌کرد، اکانت توییچ خود را بن شده ببیند.

آلانا پیرس، تولیدکننده محتوا و نویسنده شاغل در استودیوی سانتا مونیکا (سازنده God of War)، در توییتی اعلام کرد که اکانت توییچ او در اواسط استریم به حالت تعلیق درآمد، زیرا به ویدیوی پیش‌نمایش Tears of the Kingdom از کاربر SkillUp واکنش نشان داده بود.

در حالی که برخی از بازیکنان ویدئوی Tears of the Kingdom را از نسخه لو رفته بازی به اشتراک می‌گذارند، ویدئوی SkillUp بخشی از یک رویداد پیش‌نمایش مورد تایید نینتندو در استرالیا بود که در آن اجازه داشتند ضبط کنند. به این ترتیب، پیرس به دلیل پخش ویدئویی که قبلا توسط نینتندو تایید شده بود، بن شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندساخته یک نابغه دیوانه: سودا ۵۱
بررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرندبررسی بازی No More Heroes 3 – قهرمانان نمی‌میرند

پیرس در بخش نظرات در یک ویدیوی جداگانه در یوتیوب که وضعیت را شرح می‌داد، اضافه کرد که توییچ به او اطلاع داده نینتندو دستور DMCA را صادر کرده، نه SkillUp یا شخص ثالث دیگری.

پیرس در ادامه با همکاری توییچ توانست این دستور نادرست را لغو کند و اکانت خود را برگرداند. این حادثه یکی از موارد متعدد حذف DMCA است که توسط نینتندو صادر شده، زیرا تاریخ انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نزدیک است.

زلدازلدا

بازی در اوایل ماه می لیک شد و نینتندو از آن زمان تاکنون تلاش کرده تا با این وضعیت مبارزه کند و نه تنها ویدئوهای بازی را حذف کند، بلکه سعی کند از دسترسی بازیکنان به ابزارهایی که ممکن است به آن‌ها اجازه تجربه نسخه‌های غیرقانونی را می‌دهد، جلوگیری کند.

آنطور که Kotaku گزارش کرده، این شرکت چندین درخواست حذف DMCA برای سرویس میزبانی نرم‌افزاری GitHub صادر کرده تا ابزار خانگی را که برای اجرای بازی‌های سوییچ در شبیه‌ساز طراحی شده، حذف کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Splatoon 3بازگشت دنیای رنگارنگ نینتندو
بررسی بازی Splatoon 3بررسی بازی Splatoon 3


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.