آغاز همکاری ناشر SOEDESCO با استودیو بازی‌سازی Among Giants

ناشر SOEDESCO به طور رسمی اعلام کرد قرارداد همکاری را با استودیو بازی‌سازی Among Giants امضا کرده است. این استودیو سابقه ساخت بازی داستان‌محور Distortions را در کارنامه خود دارد.

ناشر SOEDESCO اعلام کرد قرار است همکاری جدیدی را با استودیو بازی‌سازی Among Giants آغاز کند. گفتنی است استودیو بازی‌سازی Among Giants در حال توسعه یک پروژه معرفی‌نشده است و SOEDESCO وظیفه توزیع این پروژه را برعهده می‌گیرد. این استودیو برزیلی در سال ۲۰۱۸ بازی با نام Distortions برای پلتفرم رایانه شخصی (PC) منتشر کرد. بازی Distortions یک ماجراجویی موسیقی‌محور در دنیایی ناشناخته و خیالی است. بازیکنان در این بازی وارد دنیای سورئال و پر از معماهای چالش‌برانگیز می‌شوند تا با یافتن تکه‌های از خاطرات، هویت خود را کشف کنند.

همکاری SOEDESCO با Among Giants

بیانیه استودیو Among Giants در راستای آغاز همکاری با ناشر جدید

استودیو Among Giants در بیانیه‌ای پیرامون آغاز همکاری با ناشر SOEDESCO گفت:

از زمان انتشار بازی Distortions، پیشرفت ما در امر بازی‌سازی در حال افزایش است و حضور SOEDESCO برای نظارت بر تلاش بعدی ما اتفاقی غیرواقعی تلقی نمی‌شود. ما با همکاری با SOEDESCO بسیار هیجان‌زده هستیم، چون این ناشر به فلسفه بازی‌سازی ما اعتقاد دارد و از آن حمایت می‌کند. این ناشر از صحبت‌های تیم ما استقبال می‌کند و دیدگاه ما را برای ایجاد چیزی تازه در صنعت بازی به اشتراک می‌گذارد.

این استودیو اعلام کرد بازی بعدی‌شان تاثیرپذیری از مناطق کوهستانی و میراث فرهنگی پاتاگونیا است. به نظر می‌رسد پروژه بعدی استودیو مذکور پیرامون یک جهانگرد باشد که همراه با یک کوله‌پشتی سفری را به نقاط دور دست جهان آغاز می‌کند. استودیو Among Giants در پایان بیانیه خود گفت حضور ناشر SOEDESCO در طرف ما باعث می‌شود نگرش Among Giants به واقعیت تبدیل شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.