آغاز نام‌نویسی نیروهای داوطلب اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

متولدین سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵ می‌توانند با نام‌نویسی در پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد نمایشگاهی اینوتکس ۲۰۲۴ به‌عنوان نیروهای داوطلب در گروه اجرایی این رویداد حاضر شوند.

به گزارش سیناپرس از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، تیم اجرایی این نمایشگاه هرساله برای تسهیل فرایندهای اجرایی و کمک به غرفه‌داران و مخاطبان نمایشگاه جهت بهبود تجربه اقدام به جذب نیروهای داوطلب اینویار می‌کند.

اینویارها یا نیروهای داوطلب کمک به برگزاری رویدادها، افرادی هستند که داوطلبانه در گروه اجرایی رویدادهای مختلف حضور دارند. این نیروها عموماً باهدف کسب تجربه بیشتر، شبکه‌سازی و آشنایی بهتر با زیست‌بوم نوآوری و فناوری در این رویدادها حضور می‌یابند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی panel.inotex.com/inoyar/register برای فعالیت به‌عنوان اینویار در اینوتکس ۲۰۲۴ ثبت‌نام کنند.

سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۴۵۰ غرفه‌دار و ۲۴ رویداد جانبی، بزرگ‌ترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به شمار آمده و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویدادهای جانبی مانند اینوتکس‌پیچ، ریورس‌پیچ، استیج اینوتکس و رویداد دانش آموزی سیکاپ نیز برگزار می شود. اینوتکس ۲۰۲۴ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای برخط میزبان علاقه‌مندان است. در بخش نمایشگاهی، بازیگرانی که به نحوی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که می‌توان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می توانند به نشانی inotex.com مراجعه کرده و یا با شماره ۸۸۵۰۳۰۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته آغاز نام‌نویسی نیروهای داوطلب اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.