آغاز به کار کنواسیون جهانی تولید هوشمند

کنوانسیون جهانی تولید هوشمند ۲۰۲۳ روز چهارشنبه در هفی، مرکز استان آن هویی در شرق چین، با موضوع  تولید هوشمند برای آینده ای بهتر آغاز به کار کرد.

به گزارش سیناپرس، شرکت های پیشرو در حوزه فناوری در شرق چین گرد هم آمده و با رونمایی از جدیدترین دستاوردهای این حوزه به بررسی تولید هوشمند برای آینده پرداختند. این رویداد پنج روزه با شکستن رکورد تعداد غرفه داران، فعالیت هایی مانند نمایشگاه ها، اجلاس سران و انجمن ها را به نمایش می گذارد.

بر اساس اطلاعات موجود، بیش از ۱۲۰۰ مهمان از کشورهای مختلف از جمله ۲۰ سفیر و دیپلمات خارجی و دانشمندان پیشرو در فناوری های مدرن از جمله هوش مصنوعی، فناوری روباتیک و …در این کنوانسیون شرکت دارند.

این کنواسیون از روز سه ‌شنبه شروع به کار کرده و سفرا و دیپلمات ‌ها از برخی شرکت‌ های محلی از این رویداد در هفی بازدید کردند. از جمله مهمترین حاضرین در مراسم افتتاحیه این کنوانسیون می توان به تولید کننده خودروهای الکتریکی NIO و iFLYTEK، یک شرکت پیشرو در زمینه هوش مصنوعی و گفتار اشاره کرد.

سیابونگا سی. چوله، سفیر آفریقای جنوبی در چین، هنگام بازدید از NIO، گفت: تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برای کشورهای در حال توسعه بسیار کلیدی است.

لازم به ذکر است که کنوانسیون امسال با مساحتی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع، انواع فناوری‌ های پیشرفته از جمله رایانه‌ های کوانتومی، موشک‌ ها، وسایل نقلیه با انرژی جدید و قطارهای مگلو را با حداکثر سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت به نمایش می ‌گذارد.

به گزارش سیناپرس، یکی دیگر از نکات برجسته کنوانسیون امسال این است که تمام برق مصرفی در این رویداد تهیه شده از انرژی های پاک خواهد بود که از طریق مکانیسم تجارت برق سبز خریداری می شود. همچنین این اولین بار است که یک رویداد بزرگ در آنهویی از انرژی سبز در کل فرآیند خود استفاده کرده است.

کنوانسیون جهانی تولید که از سال ۲۰۱۸ برگزار می شود، بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ شرکت کننده را جذب کرده است. در مجموع قرارداد ۳۰۲۱ پروژه با سرمایه گذاری واقعی بیش از ۱ تریلیون یوان (حدود ۱۳۹.۴ میلیارد دلار آمریکا) در این کنوانسیون امضا شده است.

مترجم: رضوان خندان

منبع: english.news.cn

نوشته آغاز به کار کنواسیون جهانی تولید هوشمند اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.