آغاز به کار نمایشگاه بین المللی فناوری های کشاورزی در مصر

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری های کشاورزی که با عنوان نمایشگاه بین المللی کشاورزی آفریقا و خاورمیانه نیز شناخته می شود، به میزبانی قاهره پایتخت مصر برگزار شد. این رویداد بستری حیاتی برای ترویج کشاورزی، تولید دام و آبزی پروری در خاورمیانه و شمال آفریقا به شمار می رود.

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه بین المللی فناوری های کشاورزی مصر شب گذشته در قاهره در حالی به کار خود پایان داد که در آن از جدیدترین فناوری های این حوزه رونمایی شده و بازدیدکنندگان با تحولات جدید این حوزه آشنا شدند.

حسین فتحی، مالک کارخانه تولید کودهای شیمیایی در استان اسماعیلیه مصر، در این رابطه گفت: من در طول این نمایشگاه قراردادهاییی با شرکت های خارجی برای واردات مواد خام برای کارخانه خود امضا کردم. کشورهایی مانند چین در این زمینه بسیار پیشرفت کرده اند و ما از تجربیات آنها بسیار سود می بریم .به گزارش سیناپرس، استفاده از فناوری های روز جهانبه ما کمک می کند محصولاتی با کیفیت خوب را برای کشاورزان ارائه دهیم. برگزاری چنین رویدادهایی در قالب نمایشگاه به ما کمک می ‌کند در زمان و هزینه صرفه‌ جویی کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت ۲۰۰ غرفه‌ دار خارجی برگزار شده و بخش‌ هایی مانند بذر و نهالستان، گلخانه ‌ها، مدیریت آب، خدمات پس از برداشت، کشاورزی پایدار، ماشین ‌آلات کشاورزی، کود ها و حفاظت از محصولات را پوشش می ‌دهد.

به گزارش سیناپرس، این نمایشگاه برای شرکت ‌های حاضر، بستری برای کسب فرصت‌ های تجاری جدید در بخش کشاورزی رو به رشد و آشنا شدن با تولید غلات، سبزیجات، میوه‌ها و محصولات روغنی محسوب می شود.

در این گزارش تصویری شاهد گوشه هایی از این رویداد مهم در حوزه کشاورزی و محصولات غذایی هستید.

مترجم: رضوان خندان

منبع: english.news.cn

نوشته آغاز به کار نمایشگاه بین المللی فناوری های کشاورزی در مصر اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.