آشنایی با ExpertCenter از ایسوس: نسل چهاردهم اینتل در کامپیوترهای دسکتاپ

جدیدترین دسکتاپ های ExpertCenter کمپانی ایسوس شامل پردازنده‌های نسل چهاردهم شرکت اینتل و بسیاری از ویژگی‌های مدرن برای پیاده سازی فناوری اطلاعات است، از جمله نگهداری بدون ابزار، امنیت TPM 2.0 و سرویس پیش نصب ایسوس (Asus Pre Deployment Service) برای اجرا سریع یک مجموعه از کامپیوترها.

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت ایسوس در نمایشگاه CES امسال دو دسکتاپ جدید پرقدرت را معرفی کرد. دسکتاپ‌های ExpertCenter D700SER و D901MDR دارای ویژگی‌های خوبی هستند که نصب و پیاده سازی را آسان می‌کند.

مشخصات دسکتاپ های ExpertCenter D700SER و D901MDR شرکت ایسوس

نسخه D700SER یک دسکتاپ کوچک (SFF) بوده که اندازه آن ۸.۶ لیتر است، در حالی که مدل D901MDR یک کامپیوتر متوسط محسوب می‌شود ​​که اندازه آن به ۱۵.۹ لیتر می‌رسد. هر دو دسکتاپ از پردازنده‌های نسل ۱۴ شرکت اینتل از سری تراشه‌های Raptor Lake Refresh S استفاده می‌کنند. (شرکت ایسوس مدل‌های دقیق پردازنده را در زمان انتشار مشخص نکرد) این دسکتاپ‌ها همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 از کمپانی انویدیا برای قدرت گرافیکی قوی هستند. به علاوه، منبع تغذیه این محصولات جدید، ۵۰۰ وات TFX Platinum است که همه چیز را تامین می‌کند.

این دسکتاپ‌ها استانداردهای US MIL STD 810H را برآورده می‌کنند، به این معنی که باید حتی در محیط‌های کاری سخت نیز دوام بیاورند.

هر دو دسکتاپ دارای ویژگی‌های مدرنی هستند که می‌توان به رم DDR5، اسلات قفل کنزینگتون (Kensington lock slots) و تراشه‌های امنیتی اختیاری TPM 2.0 اشاره کرد. آنها همچنین می‌توانند همراه با خدمات پیش از نصب شرکت ایسوس و خدمات مدیریت نقطه پایان (Endpoint Management Service) ارسال شوند که نصب و پیاده سازی را به یک کار آسان تبدیل می‌کند. همچنین این دسکتاپ‌ها دارای طرح‌های بدون ابزار هستند که امکان دسترسی آسان به قسمت‌های داخلی خود را برای نگهداری و ارتقاء آن فراهم می‌کند. دسکتاپ‌ها با ویندوز ۱۱ به بازار عرضه خواهند شد (شرکت ایسوس مشخص نکرده است که آیا این ویندوز ۱۱ هوم است یا ویندوز ۱۱ پرو).

قیمت و در دسترس بودن این دسکتاپ‌ها تا زمان انتشار این خبر مشخص نبود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.