آسمونی: پورتال جامع اطلاع رسانی

images170547435365a77931c6c22 65abbd67881b9173c370f064

طبیعتاً هر فرد برای کسب دانش، اطلاعات و تجربه، به منابع متعددی نیاز دارد. هر منبعی که بتواند یک نکته به شما بیاموزد و یا درصدی به اطلاعات و دانش شما بیفزاید، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات سبب شده که افراد منابع آموزشی و اطلاعات را در بسترهای تحت وب جستجو کنند. آیا تاکنون فکر کرده‌اید که در اختیار داشتن یک مرجع تخصصی اطلاع‌رسانی در تمام زمینه‌ها به‌صورت جامع از چه اهمیت و مزایایی برخوردار است؟ قطعاً شما می‌توانید با کمک چنین پورتال جامع اطلاع‌ رسانی، بدون اتلاف وقت برای جستجوی منابع مختلف، به هر آنچه نیاز دارید، از اخبار روز گرفته تا مطالب تخصصی دسترسی پیدا کنید. آسمونی در واقع همان پورتال جامع اطلاع‌ رسانی است که از تمام این ویژگی‌ها برخوردار بوده و می‌تواند نیاز شما را در تمام زمینه‌ها، مرتفع سازد. با ما همراه باشید تا به معرفی بیشتر این پورتال اطلاع‌رسانی بپردازیم.

هدف پورتال اطلاع رسانی

قبل از اینکه آسمونی را به‌عنوان بهترین پورتال جامع اطلاع‌ رسانی معرفی کنیم، بهتر است اهمیت این نوع منابع و هدفی که در طراحی آن‌ها دنبال می‌شود را بررسی نماییم. در این صورت می‌توانید به درک بهتری از مزایای پورتال آسمونی برسید. پورتال را می‌توان یک دریچه به فضای مجازی دانست که به کاربران امکان می‌دهد تا نیازهای خود را با استفاده از امکانات آن مرتفع سازند. درواقع پورتال‌ها با این هدف طراحی می‌شوند که بتوانند با ارائه مطالب جامع، به کاربران آموزش دهند. تمامی داده‌ها در این بستر به‌صورت بهینه، انتقال داده می‌شوند. بسیاری از افراد تفاوت بین وب‌سایت و پورتال را به‌درستی درک نمی‌کنند. پورتال یک کانال ارتباطی قوی است که با کمک آن می‌توان به مجموعه‌ای از وب‌سایت‌ها دسترسی پیدا کرد. تمامی اطلاعات در این دریچه به‌صورت هدف‌دار ارائه می‌شوند و شما می‌توانید به‌عنوان کاربر به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده بسیار گسترده دسترسی پیداکرده و با تمام کاربران آن ارتباط برقرار کنید.

پورتال آسمونی

حال که با مفهوم پورتال آشنا شدید، می‌توانیم آسمونی را به‌عنوان پورتال جامع اطلاع‌ رسانی معرفی کنیم. آسمونی به‌عنوان اولین پورتال جامع در سال ۱۳۸۳ با مدیریت آقای سعید زنگنه فعالیت خود را آغاز کرده است. این بستر درواقع یک روزنامه، نشریه و مجله الکترونیک است که با بیش از دو دهه سابقه فعالیت مستمر، توانسته در زمره پلتفرم‌های مطرح اینترنتی کشور قرار بگیرد. آنچه در بررسی و معرفی این پورتال موردتوجه قرار می‌گیرد، تفکر زیبایی است که در کنار اهداف بزرگ آن دیده می‌شود.

تمامی نویسندگان و نیروهای متخصص آسمونی در تلاش‌اند که متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه، بخش‌های مختلف پورتال را بهینه‌سازی کرده و اطلاعات درست را به‌صورت منظم و مستمر در اختیار کاربران قرار دهند. دسترسی آسان به اطلاعات روز در این پلتفرم اهمیت و مزایای بسیاری برای کاربران آن دارد. همین مسئله است که سبب برتری آسمونی شده است. این پورتال جامع اطلاع‌ رسانی، هیچ گرایش خاصی به جناح‌های سیاسی و حزب‌های مختلف ندارد و با ارزش نهادن به قوانین کشور، اخبار و اطلاعات درست را منتشر می‌سازد. تاکنون کوچک‌ترین اطلاعات غیر موثق، افترا و توهین یا شایعه‌پراکنی در این پرتال دیده نشده است.

مأموریت‌های آسمونی

آسمونی شعار بسیار زیبایی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است: «آسمان اهدافت را لمس کن، دست یافتنی است». این جمله همان شعاری است که می‌توانید ساعت‌ها راجع به آن فکر کنید و از افکاری که در ذهن شما پدید می‌آیند، برای تحقق اهدافتان استفاده کنید. کاربران این پورتال جامع اطلاع‌ رسانی، گروه‌های مختلفی از جامعه هستند که به مباحث اجتماعی، آشپزی، گردشگری، ورزش، پزشکی، سلامت، دکوراسیون، سبک زندگی، کسب‌وکار و موضوعات گسترده دیگر علاقه نشان می‌دهند و می‌توانند با اطلاعات و مطالب آموزنده بسیاری که در این پلتفرم وجود دارد، نیازهای خود را در تمام این زمینه‌ها مرتفع سازند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.