آخرین تریلر Persona 3 Reload زندگی روزمره قهرمان داستان را به نمایش می‌گذارد

توسط

در
آخرین تریلر Persona 3 Reload زندگی روزمره قهرمان داستان را به نمایش می‌گذارد

Atlus تریلر ژاپنی جدیدی از ریمیک آتی Persona 3 Reload منتشر کرده است. تریلر، به جای تمرکز بر برخی از لحظات پر اکشن بازی، بر روی کارهای پیش پا افتاده‌تر و روزمره‌تر تمرکز کرده که بازیکنان در حین بازی در داستان انجام می‌دهند. تریلر را در یوتیوب ببینید.

<!–

–>

در حالی که تریلر به زبان ژاپنی است، زمینه به تنهایی اطلاعات کافی در مورد زندگی روزمره قهرمان Persona 3 Reload ارائه می‌دهد. از جمله اینکه بازیکنان وقت خود را با دوستان می‌گذرانند، کارهای پاره‌وقت انجام می‌دهند، مراحل جانبی را تکمیل می‌کنند و در طول مسیر، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]

تریلر پیشین بازی Persona 3 Reload بر روی اتاق مخملی در بازی تمرکز داشت. بازیکنان می‌توانند برای مدیریت مجموعه پرسوناهای خود وارد اتاق مخملی شوند، از ترکیب پرسوناهای مختلف تا ایجاد یک پرسونای جدید و سطح بالاتر، یا درخواست‌های مرتبط با فیوژن از الیزابت را تکمیل کنند.

Persona 3 Reload در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. این بازی همچنین در روز اول انتشار برای سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

نسخه استاندارد با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد و اولین عنوان از این استودیو است که چنین قیمتی را اتخاذ می‌کند و شامل بازی پایه نیز می‌شود.

Persona 3Persona 3

همچنین نسخه فیزیکی Aigis Edition با جعبه کالتکرز، کتاب هنری، ۲ دیسک موسیقی متن، بازی پایه و یک فیگور Aigis وجود دارد. شما همچنین تمام DLC‌ها، به ویژه ست‌های لباس Persona 5 Royal و Persona 4 Golden، ست‌های پرسونا و ست‌های موسیقی پس زمینه را دریافت می‌کنید.

نسخه دیجیتال دیلاکس ۸۰ دلار قیمت دارد و دارای یک کتاب هنری دیجیتال و موسیقی متن با آهنگ‌های تازه تنظیم شده از بازی اصلی و ترک‌های جدید (با ۶۰ آهنگ جدید از Persona 3 Reload) است. در نهایت، نسخه پریمیوم دیجیتال ۱۰۰ دلاری شامل محتوای بالا و DLC است.


مطلب پیشنهادی:چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]
چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]چرا بازی ها شبیه تریلرهاشون نیستند؟ [تماشا کنید]


داستان ساخت بازی ای که حاصل ازدواج جی تی ای و ماینکرفته!

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتوبازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.