آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley انتهای امسال عرضه خواهد شد

بازی استاردو ولی (Stardew Valley) حدود ۸ سال پیش عرضه شد و به مناسبت جشن ۸ سالگی این بازی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک به روزرسانی جدید برای آن عرضه کند. طرفداران بسیار مدت زیادی است که منتظر این به روزرسانی بوده و حال در انتهای سال جاری به آن دست پیدا خواهند کرد. نکته اینجاست که تاریخ اعلام شده تنها برای نسخه کامپیوتر بوده و نسخه کنسولی استاردو ولی در سال بعدی این به روزرسانی را دریافت خواهد کرد.

بازی استاردو ولی یکی از عناوین دو بعدی و شبیه‌ساز کشاورزی بسیار جذاب است. البته این بازی چیزی بیشتر از یک شبیه‌سازی بوده و یک زندگی بسیار آرام و بدون هیاهوی دنیای شهری را به کاربران ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا این بازی طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و بتواند توجه دنیای گیمینگ را به خود جلب بکند.

به روزرسانی بعدی بازی شماره ۱.۶ است. این به روزرسانی از تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی در حال ساخت بود و طبق چیزی که اعلام شد این به روزرسانی روی بحث ماد کردن بازی تمرکز داشت. شرکت سازنده در این مدت اعلام کرد که این به روزرسانی تغییرات زیادی نسبت به چیزی که برای آن برنامه ریزی شده بود داشته ات. برای مثال اینکه چندین فستیوال و مینی فستیوال به بازی اضافه شده است. همینطور اینکه بازی از لحاظ گیم‌پلی و روند داستانی نیز گسترش زیادی داشته است. برای مثال یک سبک جدید از کشاورزی و محتوای پوششی بیشتر به آن اضافه شده است. همینطور اینکه کرکترهای بازی دیالوگ‌های بیشتری داشته و قابلیت تجربه بازی به سبک همکاری (Co-Op) تا ۸ نفر هم به استاردو ولی اضافه شده است.

به روزرسانی بعدی استاردو ولی

بازی استاردو ولی از لحاظ طراحی بسیار ساده اما جذاب است. این طراحی با هدفی که این بازی داشته کاملاً سازگار بوده که باعث شده استقبال خوبی از استاردوولی در دنیای گیمینگ بشود.

حدود یک ماه پیش بود که شرکت سازنده به نام Concerned Ape اعلام کرد که محتوای زیادی به این بازی اضافه کرده است. همینطور اینکه اعلام شد که این به روزرسانی قطعاً در سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد و طرفداران بازی استاردو ولی باید منتظر آن باشند. حال این شرکت تاریخ رسمی عرضه آن را نیز اعلام کرده است. مدیر شرکت سازنده بازی استاردو ولی به نام اریک بارون (Eric Barone) در مصاحبه‌ای گفت:

من از پشتیبانی تمامی طرفداران در این سال‌ها تشکر می‌کنم. حال من اعلام می‌کنم که به روزرسانی ۱.۶ بازی استاردو ولی در تاریخ ۲۹ اسفند (۱۹ مارچ) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه کنسول و موبایل نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این به روزرسانی محتوای زیادی به بازی اضافه خواهد کرد. جزئیات کامل این به روزرسانی روز عرضه آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ولی بهتر است که خود کاربران در بازی به گشت و گذار پرداخته و موارد جدید را کشف بکنند. به روزرسانی جدید به طور کامل با فایل ذخیره شده‌ی کاربران سازگار است اما بهتر است که کاربران یک فایل جدید را باز کرده و این بازی را از ابتدا تجربه کنند.

در ادامه بارون توضیح داد که بازی استاردو ولی بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته و عملکرد بسیار خوبی در این مدت داشته است. به طور کلی بازی استاردو ولی عملکردی برخلاف موج گیمینگ دارد. به این شکل که این بازی کاربران را به آرام بودن و یک تجربه آرامش بخش تشویق کرده و اصلاً فشاری روی بازیکنان قرار نمی‌دهد.

حدود چند سال است که از عرضه آخرین به روزرسانی بزرگ بازی استاردو ولی می‌گذرد و این بازی به بهتری نحو توسط شرکت سازنده مورد پشتیبانی قرار گرفته است. شرکت سازنده توانسته پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی بکند و نکته اینجاست که این شرکت در حال ساخت یک بازی دیگر نیز هست. بازی بعدی شرکت Concerned Ape حالت تاریکی داشته و از جادو و موارد دیگر استفاده می‌کند.

نکته اصلی اینجاست که شرکت سازنده با وجود اینکه یک شرکت مستقل و کوچک است توانسته یک بازی بسیار خوب را برای پلتفرم‌های مختلف عرضه کند. همین موضوع باعث شده تا گیمرها نیز از بازی استاردوولی پشتیبانی کرده و از آن استقبال بسیار خوبی بکنند.

به روزرسانی شماره ۱.۶ بازی استاردوولی در تاریخ ۲۹ اسفند برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. این به روزرسانی در سال آینده برای کنسول‌ها و موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.