تماشا کنید: نمایش گیم پلی یازده دقیقه‌ای از ریمیک بازی Layers of Fear

استودیو «بلوبر تیم» (Bloober Team) به‌تازگی تریلر گیم پلی جدیدی از نسخه ریمیک بازی Layers of Fear منتشر کرده است.

استودیو Bloober Team از تریلر گیم پلی جدیدی از نسخه ریمیک بازی «لایه‌های وحشت» (Layers of Fear) رونمایی کرد. در این تریلر، بازیکنان با شخصیت Writer روبرو می‌شوند که در حال کاوش در یک فانوس دریایی اسرارآمیز است. استودیو Bloober Team توضیحاتی پیرامون تریلر گیم پلی بازی Layers of Fear Remake منتشر کرده است:

شما در نقش Writer وارد یک فانوس دریایی متروکه و وحشتناک می‌شوید. این مکان برای اولین بار برای بازیکنان معرفی می‌شود. بازیکنان در این بازی داستان ناگفته‌ای را کشف می‌کنند که تمامی شخصیت‌ها و رویدادهای Layers را به هم مرتبط می‌دهد. بازیکنان در این عنوان می‌توانند رازها را کشف کنند، معماها را حل کنند و با تهدید‌های عمارت قدیمی روبرو شوند. تنها سلاح بازیکنان در این بازی فانوس است. این ابزار برای مبارزه با دشمنان و شیاطین ضروری تلقی می‌شود.

توسعه ریمیک بازی Layers of Fear با موتور گرافیکی Unreal Engine 5

بازی Layers of Fear توسط استودیو Bloober Team و با همکاری استودیو «آنشار» (Anshar Studios) ساخته می‌شود. این عنوان در واقع ریمیک بازی اصلی تلقی می‌شود و بازیکنان در این نسخه می‌توانند قسمت دوم و بسته‌الحاقی Inheritance سری را نیز تجربه کنند. گفتنی است این بازی توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد.

تریلر گیم پلی ریمیک بازی Layers of Fears

«پیوتر بابینو»، مدیرعامل استودیو Bloober Team درباره توسعه نسخه ریمیک بازی Layers of Fear می‌گوید:

ما فرانچایزی را به بازیکنان بازمی‌گردانیم که برایمان بسیار ویژه است. این بازی در فرم جدید به بازیکنان تجربه تازه‌ای را ارائه می‌دهد و نور جدیدی را در روایت بازی منعکس می‌کند. نقشه ما این بود که بازی Layers of Fear را بازآفرینی کنیم. قصد تیم ما این نبود که مجموعه‌ای ریمسترشده از این دو بازی را به کاربران ارائه دهیم. ما رویکرد جدیدی را طراحی کرده‌ایم، چیزی که شاید هنوز مشخص نباشد. اما می‌توانم به شما بگویم دلیلی وجود دارد که چرا آن را لایه‌های وحشت نامیدیم.

ریمیک بازی Layers of Fear در ماه ژوئن ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود. استودیو Bloober Team همزمان مشغول ساخت نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 است. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Layers of Fear Remake را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.