۹ کاور چرمی برتر برای گوشی‌های سامسونگ در دیجی‌کالا

کمتر کسی است که در دنیای امروز گوشی موبایل نداشته باشد و یا به فکر خرید یک مدل جدیدتر از آن نباشد. با این حال خرید یک موبایل اتمام ماجرا نیست و شما باید به فکر مراقبت از این دستگاه خود نیز باشید. یکی از راه‌های مراقبت از گوشی‌های موبایل به جز استفاده از گلس‌های صفحه نمایش، استفاده از قاب‌ها و کاورهاست. حال نکته جالب ماجرا این است که کاورها و قاب‌ها در مدل‌ها و حتی از اجناس مختلفی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه و علاقه خود به سراغ خرید یکی از آن‌ها بروید. در ادامه به اهمیت کاورهای چرمی می‌پردازیم و تعدادی کاور چرمی مناسب برای گوشی‌های سامسونگ معرفی می‌کنیم.

کاور مدل چرمی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی نوت 10 پرو

۵۵,۰۰۰

۲۹,۰۰۰

تومان

کاور مدل چرمی کد FIZ3 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 3 5G

۵۵۵,۵۰۰

تومان

چرا باید از کاورهای گوشی موبایل استفاده کنیم؟

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

با افزایش قیمت، گوشی‌های موبایل گاهی از یک کالای مصرفی به یک کالا جهت سرمایه‌گذاری نیز تبدیل می‌شوند. به همین دلیل امروزه مراقبت از این کالا در برابر هر خطری اهمیت پیدا می‌کند. حال روش مراقبت و سالم نگه داشتن گوشی‌های موبایل احتمال دارد که در افراد مختلف، متفاوت باشد.

برخی از افراد به سراغ استفاده از گلس‌های محافظ صفحه نمایش می‌روند و تصور می‌کنند که این کار اتمام ماجرای مراقبت است و دیگر گوشی موبایل آن‌ها از هر خطری در امان است. در صورتی که گلس محافظ صفحه نمایش فقط از صفحه نمایش گوشی‌ها مراقبت می‌کند و نمی‌تواند از بخش پشتی گوشی موبایل و یا کناره‌های آن محافظت کند.

در چنین شرایطی حرف از کاورها و قاب‌های موبایل به میان می‌آید. وظیفه این کالاها این است که اگر گوشی موبایل شما به زمین افتاد و یا به هر جایی برخورد کرد، کمترین آسیب به دستگاه وارد شود و تا حد امکان قاب و یا کاور دستگاه شما آسیب ببیند. پس کاملا منطقی است که برای هر گوشی موبایل ارزان و یا گران قیمت از کاورهای مختلف استفاده کنیم.

نکته جالب ماجرا این است که بسیاری از کاورهای گوشی موبایل علاوه بر مراقبت از بخش پشتی و کناری دستگاه شما، یک لایه محافظ روی صفحه نمایش شما نیز قرار می‌دهند. پس در واقع استفاده از کاورهای گوشی‌های موبایل به شما کمک می‌کند تا از یک کالا در جهت محافظت کامل از دستگاه خود استفاده و خیال خود را از این بابت راحت کنید.

استفاده از کاورهای چرمی چه مزایایی برای ما دارد؟

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

احتمالا برخی از افراد تصور می‌کنند که کاور چرمی مختص به افراد با سنین بالاست، که این تفکر کاملا اشتباه است. کاورهای چرمی به قدری شیک و زیبا هستند که اگر یک بار به سراغ خرید یکی از آن‌ها بروید، احتمالا مشتری ثابت چنین کالاهایی می‌شوید. جالب است بدانید که در بسیاری از برنامه‌هایی تلوزیونی نیز مجریان برنامه‌ها در حین اجرای برنامه از گوشی‌هایی با کاور چرمی لوکس استفاده می‌کنند.

یک نکته مهم در این بین مطرح است و آن چیزی نیست جز کیفیت. کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلفی موجود است و قطعا نوع چرم به کار رفته در ساخت هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود. اگر صادقانه به این قضیه نگاه کنیم، چرم‌هایی که کیفیت پایین‌تری دارند، قطعا طول عمر پایین‌تری نیز خواهند داشت و خرید آن‌ها تقریبا منطقی به نظر نمی‌رسد.

قاب چرمی موبایل

اگر بخواهیم به شکل دقیق‌تر فواید و مزایای استفاده از کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ را ذکر کنیم، باید به چند مورد مهم اشاره کنیم که عبارتند از:

  • مراقبت از بخش کناری و پشتی گوشی‌های موبایل
  • محافظت از صفحه نمایش دستگاه شما
  • تنوع کیفیت و مدل بسیار بالا
  • جنسی نرم و لطیف
  • استفاده بسیار آسان
  • زیبایی بیشتر از قاب‌های پلاستیکی
  • تنوع رنگی بالا

موارد بالا تنها چند مورد مهم از مزایای کاورهای چرمی برای گوشی‌های سامسونگ بود که به آن‌ها اشاره کردیم و احتمالا این دلایل بتواند افراد را برای خرید چنین کالای خوبی ترغیب کند.

۹ کاور چرمی برتر برای گوشی‌های موبایل سامسونگ در ایران

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

در بخش‌های قبلی تلاش کردیم تا شما را قانع کنیم که کاورهای چرمی ارزش خرید دارند و گاهی افراد نسبت به آن‌ها بی‌توجه می‌شوند و کمتر به سراغ خرید آن‌ها می‌روند. حال اگر شما هم دوست دارید که به سراغ خرید یک کاور چرمی برای گوشی موبایل سامسونگی خود بروید، در این بخش همراه ما باشید.

لازم است بدانید که به علت تنوع بالای گوشی‌های موبایل سامسونگ، در این بخش تنها قادر به معرفی تعداد محدودی از کاورهای چرمی هستیم و شما با کمک گرفتن از دکمه‌ی زیر می‌توانید تنوع بسیار بالایی از کاورهای چرمی را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مشاهده کنید و هر یک را که دوست دارید، به راحتی و از منزل خود سفارش دهید.

کاور مدل چرمی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی نوت 10 پرو

۵۵,۰۰۰

۲۹,۰۰۰

تومان

کاور مدل چرمی کد FIZ3 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 3 5G

۵۵۵,۵۰۰

تومان

۱) کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 و A50S و A30S

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

اولین کاور چرمی که قرار است با آن اشنا شوید، مختص به سه گوشی موبایل پرطرفدار گلکسی A50 و A50S و A30S است. این کالا از چرم مصنوعی بسیار مرغوب ساخته شده و با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی موبایل شما به خوبی در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی، شوک و گرد و غبار محافظت می‌کند. شما می‌توانید این کاور چرمی زیبا را در ۳ رنگ مختلف خریداری نمایید. برای مشاهده‌ی انواع رنگ‌ها و توضیحات اضافی این کیف کلاسوری از دکمه‌ی زیر کمک بگیرید.

کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50 /A50S /A30S

۲) کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A70 و A70S

22 1

کیف چرمی کلاسوری، کاوری شیک و زیبا برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی A70 و  A70S است که از چرمی  مرغوب و با کیفیت بسیار بالا ساخته شده. این کاور تمامی بخش‌های گوشی موبایل شما را پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که هر ضربه‌ی ساده‌ای بتواند به دستگاه شما آسیب وارد کند.

محل پورت‌ها و دوربین نیز به دقت روی کاور برش خورده‌ و شما هیچ محدودیتی هنگام شارژ و یا اتصال کابل هندزفری نخواهید داشت. از طرف دیگر می‌توانید این کالا را در ۵ رنگ زیبای مشکی، قرمز، مارون، کهربایی و سرمه‌ای خریداری نمایید. قیمت این کاور به نسبت کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن واقعا شگفت‌انگیز است.

کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A70/A70S

۳) کیف کلاسوری مونیکا مدل چرمی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 4G و  M32 4G

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های موبایل گلکسی A22 4G و یا M32 4G هستید و به دنبال یک کاور بسیار زیبا و لاکچری می‌گردید، این کاور چرمی قطعا بهترین پیشنهاد برای شماست. کیف کلاسوری مونیکا در دو رنگ سرمه‌ای و زرد خردلی قابل خرید است.

همچنین از چرمی مصنوعی ولی با کیفیت بالا و البته مات تشکیل شده. نکته جالب و هیجان‌انگیز این کاور چرمی وجود بخش مخصوص به کارت‌های بانکی درون آن است. همچنین یک اتصال مگنتی روی آن قرار داده شده تا از افتادن کارت‌های شما جلوگیری کند.

کیف کلاسوری مونیکا مدل چرمی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 4G / M32 4G

۴) کاور چرمی اگرت مدل Floater مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 اولترا

22

نوبتی هم که باشد نوبت به معرفی یک کاور چرمی خوب برای یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ رسیده و آن هم چیزی نیست جز کاور چرمی اگرت مدل Floater مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 Ultra. صاحبان چنین گوشی گران‌ قیمتی قطعا بیشتر از بقیه افراد باید به فکر مراقبت از گوشی موبایل خود باشند.

این کاور چرمی دست‌ساز با الهام از فرهنگ اصیل ایرانی، هنر زیبایی شناسی و استفاده از چرم‌های طبیعی و مرغوب و البته درجه یک و سازگار با محیط زیست با هدف زیباتر ساختن موبایل شما در عین مراقبت از آن ساخته شده است. این کاور در انتخاب رنگ، دست شما را باز گذاشته و شما می‌توانید ۹ رنگ مختلف از آن را به راحتی و در منزل خود از فروشگاه دیجی‌کالا سفارش دهید.

کاور اگرت مدل Floater چرمی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 Ultra

۵) کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51 یکی از گوشی‌های محبوب و پرطرفدار سامسونگ بین کاربران است. این کاور سبک از چرم مصنوعی ساخته شده که دارای ۵ رنگ زیبا و متفاوت است. از طرف دیگر گوشی موبایل شما به راحتی درون این کیف قرار می‌گیرد و نیاز به هیچ دقت خاصی برای نصب آن روی گوشی خود ندارید. این کیف بسیار سبک وزن، تنها ۱۵ گرم وزن دارد. همچنین از تمام بخش‌های مختلف گوشی شما به صورت کامل محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که آسیب ببینند.

کیف کلاسوری مدل چرمی کد CL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

۶) کاور طرح چرمی مدل karti مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A02S و A03S

66

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های موبایل سامسونگ گلکسی A02S و A03S به دنبال یک کاور چرمی هستید و دوست ندارید که این کاور روی صفحه نمایش گوشی موبایل شما قرار بگیرد، پیشنهاد ما به شما کاور طرح چرمی مدل karti است.

این کاور در شش رنگ متفاوت تولید شده و از بخش پشتی و کناره‌های دستگاه شما به خوبی محافظت می‌کند. جنس چرم به کار رفته در تولید این کالا مناسب است و به هیچ وجه در آینده پوسته پوسته نمی‌شود. همچنین در پشت کاور، جایی برای نگهداری کارت و اسکناس‌ها تعبیه شده که علاوه بر زیبایی بیشتر، کاربردی نیز هست.

کاور طرح چرمی مدل karti مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02S /A03S

۷) کاور مدل چرمی کد ۰۱۳ مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 FE

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 FE جزو گوشی‌های خوب سامسونگ به قیمتی تقریبا مناسب بین طرفداران شناخته می‌شود. این دستگاه دارای ظرافتی خاص است و ما نیز به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا یک کاور چرمی زیبا بدون بخش محافظ صفحه نمایش به شما معرفی کنیم. این کاور در حال حاضر فقط در رنگ سرمه‌ای در فروشگاه دیجی‌کالا قرار دارد و قیمتی واقعا به صرفه و اقتصادی برای آن در نظر گرفته شده. جنس پشتی این کالا ترکیبی از چرم و پارچه است تا بتواند باعث زیباتر شده گوشی موبایل شما بشود. اگر شما هم دوست دارید که این کالا را بخرید، از دکمه‌ی زیر کمک بگیرید.

کاور مدل چرمی کد 013 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ galaxy S21 FE

۸) کاور مدل چرمی کد FIZ3 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Flip 3 5G

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

اگر شما هم صاحب گوشی موبایل خارق‌العاده‌ی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 5G هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاور مدل چرمی کد FIZ3 است. این کالا در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی تولید شده و وزنی ۶۰ گرمی دارد. قیمت این کاور کمی بالاست، اما به نسبت قیمت گوشی موبایل گلکسی Z Flip 3 5G منطقی به نظر می‌رسد. جنس چرم به اصطلاح پوست ماری این کاور زیبایی دو چندانی به گوشی لاکچری و خاص شما می‌بخشد. پس اگر به فکر مراقبت از دستگاه گران قیمت خود هستید، حتما این کالا را خریداری نمایید.

کاور مدل چرمی کد FIZ3 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 3 5G

۹) کاور چرمی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10S

10

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A10S جزو گوشی‌های ارزان قیمت و البته خوب سامسونگ به حساب می‌آید. این کاور در رنگ مشکی در فروشگاه دیجی‌کالا قرار دارد و از پلاستیک نرم چرم مصنوعی مات در ساخت آن استفاده شده است. وزنی بسیار سبک دارد و از بخش‌های پشتی و کناری گوشی موبایل شما محافظت می‌کند. همچنین هیچ مزاحمت و یا محدودیتی برای استفاده از درگاه‌های دستگاه به وجود نمی‌آورد. دکمه‌ی زیر به شما کمک می‌کند تا این کالا را به راحتی بخرید.

 کاور مدل چرمی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10S

جمع‌بندی

کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ

در این مطلب تلاش کردیم تا کالایی را که از گذشته تاکنون مورد استفاده افراد قرار گرفته، زیر ذره‌بین قرار دهیم. البته که ما در این مطلب روی گوشی‌های سامسونگ تمرکز کردیم و فقط در مورد کاور چرمی برای گوشی‌های سامسونگ صحبت کردیم. این کالا در واقع طرفداران خاص خود را دارد و ما نیز تلاش کردیم تا افراد دیگر را برای خرید این کالای بی‌نظیر ترغیب کنیم. از طرف دیگر تمامی دلایل افراد برای خرید این کالا را بررسی کردیم و سپس به سراغ بررسی کامل مزایای خرید و استفاده از این کالا رفتیم.

در نهایت نیز ۹ کاور چرمی پرفروش برای گوشی‌های سامسونگ در ایران را به صورت کامل به شما معرفی کردیم. حال شما می‌توانید با دستی باز به سراغ خرید این کالا بروید. از نظر شما خرید این کالا چه مزایای دیگری دارد که ما به آن در این مطلب اشاره نکردیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.