۹ سلبریتی هالیوودی که پیش از مشهور شدن شغلی معمولی داشتند

ما هرگز تصور نمی کنیم صندوق دار سوپرمارکتی که برای خرید به آن رفته ایم ممکن است یک روز به یک سلبریتی جهانی بدل شود. رویاها در یک چشم بر هم زدن به حقیقت نمی پیوندند. به همین دلیل است که بعضی سلبریتی ها پیش از پیدا کردن راه خود به سوی ستاره شدن به کارهای دیگری مشغول می شوند. بعضی آتش نشان بودند، بعضی طراح گرافیک و بعضی حتی تن پوش تبلیغاتی رستوران ها.

جانی دپ

31ea0f58db97452456713cee5b 1 jpg

جانی دپ در ۱۶ سالگی درس را رها کرد تا موزیسین شود. اما وقتی منتظر بود تا شهرت از این راه به سراغش بیاید، شغل های دیگری هم برای تأمین هزینه های خود داشت. او حتی این فرصت را به دست آورد تا مهارت های بازیگری خود را با شغلی جز سینما امتحان کند. او وقتی به عنوان بازاریاب تلفنی به فروش خودکار مشغول بود، مجبور بود برای واداشتن مشتریان به خرید بیشتر، وعده های ساختگی به آن ها دهد.

او در اینباره گفته: «باید به آن ها قول می دادید که اگر تعداد زیادی خودکار بخرند، همه ی این جایزه ها نصیب شان خواهد شد. وحشتناک بود. ولی فکر می کنم در واقع اولین تجربه ام در زمینه ی بازیگری بود.»

آلن ریکمن

b50f3b53c09d6d7f37661e8c12 jpg

اولین انتخاب شغلی آلن ریکمن ارتباطی به سینما نداشت، چون به نظر او طراحی گرافیک شغل پایدارتری نسبت به بازیگری بود. او تحصیل کرده ی رشته طراحی گرافیک بود و بعد از فارغ التحصیلی، به همراه دیگر همکارانش یک استودیو به راه انداخت. آن ها برای مجلات، کتاب ها و آلبوم های موسیقی و تبلیغات، کار طراحی می کردند. ۳ سال بعد ریکمن تصمیم به تحصیل در رشته ی بازیگری گرفت و پس از آن نیز همان شد که همه می دانیم.

ووپی گلدبرگ

c7eb2e5dbab00eeec531ab7cdf jpg

کمتر کسی می داند که ووپی گلدبرگ یک آرایشگر حرفه ای است. او مدت ها پیش از آنکه تبدیل به بازیگری با ۲ جایزه اسکار شود، آنچه در مدرسه آرایشگری یاد گرفته بود، یعنی آرایش موها و چهره ها را برای مردگان به کار گرفت. به گفته ی گلدبرگ، او بعد از دیدن یک آگهی استخدام در روزنامه، کار در یک مؤسسه کفن و دفن را آغاز کرد.

مورگان فریمن

5e919c54e48e1719651ca9c6ef jpg

مورگان فریمن گرچه از کودکی به بازیگری علاقه داشت، اما به پیشنهاد اعطای بورسیه ی تحصیل در رشته ی تئاتر دست رد زد تا به نیروی هوایی بپیوندد. او پیش از آنکه یادگیری خلبانی را آغاز کند، به عنوان تکنسین رادار مشغول کار بود تا اینکه متوجه شد به این کار تعلق ندارد. به همین دلیل از نیروی هوایی استعفا داد و به دنبال علاقه ی کودکی اش رفت.

هلن میرن

6774c85075a6accaf2b8957308 jpg

با شنیدن نام هلن میرن شاید به یاد هر نقشی بیافتید جز تبلیغاتچی. مدت ها پیش از پیوستنش به هالیوود، یکی از شغل های او جلب توجه عابران برای بازدید از یک شهربازی بود. او در اینباره گفته: «برای اینکه توجه مردم را جلب کنم یک سری چرندیات را داد می زدم.»

جک نیکلسون

dc220253dc995d5a059b529395 jpg

یکی از فراموش نشدنی ترین سکانس های جک نیکلسون جایی است که جک تورنس، شخصیتی که در فیلم «درخشش» (The Shining) نقشش را برعهده داشت، با تبر به یک در می کوبد. تیم طراحی صحنه ی فیلم مجبور به ساخت دری محکم تر از چیزی که در ابتدا قرار بود شدند، به این خاطر که نیکلسون قبلاً یک آتش نشان بود و بنابراین شکستن در برایش کار راحتی بود.

اشتون کوچر

9feeeb5a1095447db2c0ff2e42 jpg

اشتون کوچر برای تحصیل در رشته مهندسی بیوشیمی به دانشگاه آیووا رفت. او برای تأمین هزینه ی تحصیلش در یک کارخانه ی تولید موادغذایی، خاک غلات را جارو می کرد. کمی بعد از آن او کار در دنیای سرگرمی را آغاز کرد، زمانی که یک مأمور استعدادیاب او را به صنعت مدلینگ معرفی کرد.

میشل فایفر

b0c8f25b61a312224d7d24bf07 jpg

میشل فایفر که قصد داشت منشی دادگاه شود، زمانی که مشغول به تحصیل بود، به عنوان صندوقدار در یک سوپرمارکت مشغول کار شد، تا اینکه به علاقه ی واقعی اش پی برد. او در اینباره گفته: «یادم است که با کمی ناامیدی پشت صندوق ایستاده بودم و داشتم از خودم می پرسیدم که می خواهی با بقیه ی عمرت چه کنی. جواب بازیگری بود.»

برد پیت

bd992a58d69ad2e023bae6c733 jpg

تا به حال به کسانی که در زیر تنپوش های تبلیغاتی پنهان شده اند فکر کرده اید؟ برد پیت پیش از ورود به هالیوود برای یک رستوران به عنوان یک تن پوش تبلیغاتی کار می کرد. پیت آن زمان شغل های مختلفی را امتحان کرد که یکی از آن ها پوشیدن تن پوش تبلیغاتی و تکان دادن یک تابلو برای یک رستوران فست فود بود.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.