۹ تبلت برتر ویندوزی بازار؛ کاربری آسان با امکانات مناسب

تبلت‌ها بعد از گوشی‌های هوشمند، پرطرفدارترین گجت‌های هوشمند موجود در بازار به شمار می‌روند و با سیستم‌عامل‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که سیستم‌عامل ویندوز، یکی از آن‌هاست. تبلت‌های ویندوزی علاوه بر سیستم‌عامل متفاوت، قابلیت‌های مختلف و کاربردی یک لپ‌تاپ نظیر پشتیبانی از صفحه‌کلید را به کاربران ارائه می‌دهند و از این نظر نیز حائز اهمیت هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ۹ تبلت برتر ویندوزی بازار ایران بپردازیم تا اگر تمایل به خرید تبلت ویندوزی دارید، با در نظر گرفتن بودجه و سلایق خود، بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 - A1 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۲۶,۰۰۰,۰۰۰

۱۷,۹۰۰,۰۰۰

تومان

تبلت مایکروسافت مدل SURFACE PRO 7 PLUS ظرفیت 128 گیگابایت

۴۰,۲۰۰,۰۰۰

۳۶,۲۰۰,۰۰۰

تومان

سرفیس پرو ۹

1 2

فهرست بهترین تبلت‌های ویندوزی بازار را با معرفی و بررسی یک محصول بسیار قدرتمند و پرامکانات از مایکروسافت یعنی سرفیس پرو ۹ آغاز می‌کنیم. این تبلت ویندوزی جدید که اوایل پاییز سال ۱۴۰۱ به کاربران معرفی شد، حاصل رویکرد جدید شرکت مایکروسافت یعنی ادغام خانواده‌های پرو ایکس و پرو این شرکت است. اول از همه باید به پردازنده‌های در نظر گرفته شده برای این محصول قدرتمند اشاره کنیم که کاربران می‌توانند بین تراشه‌ی SQ3 کوالکام و پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل، پردازنده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. سرفیس ۹ پرو که می‌توان عنوان بهترین تبلت ویندوزی حال حاضر بازار را به آن داد، طراحی بسیار مدرن و در عین حال سبک و پیشرفته‌ای دارد و در هر زمان و هر مکانی می‌توانید از قابلیت‌های پرشمار این محصول مایکروسافت بهره ببرید.

این تبلت ویندوزی موجود در دیجی‌کالا مجهز به یک نمایشگر ۱۳ اینچی از جنس IPS LCD است که با پشتیبانی از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، اسکرول بسیار روانی را برای کاربران به همراه می‌آورد. همچنین محتواهای تصویری و ویدیویی را با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰پیکسل نشان می‌دهد. در بخش پایینی صفحه‌نمایش این تبلت شاهد قرارگیری یک دوربین Full HD، بلندگوهای دو طرفه، میکروفون‌ و چیپ G6 سفارشی مایکروسافت هستیم که سیگنال‌های لمسی را وارد سطح جدیدی می‌کند.

حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم برای مدل با پردازنده‌ی اینتل و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برای مدل با پردازنده کوالکام در محصول قابل انتخاب است و این موضوع در مورد حافظه‌ی داخلی نیز به ترتیب به ۱ ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد. یک باتری ۴۷.۷ وات ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده که شارژدهی حدودا ۱۶ ساعته دارد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این تبلت ویندوزی مایکروسافت می‌توان به ۲ عدد پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از Thunderbolt 4، پشتیبانی از سیگنال‌های لمسی قلم Surface Slim Pen 2، صفحه‌کلید و سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 9 -AA ظرفیت یک ترابایت و رم 32 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل  Surface Pro 9 - C ظرفیت 256 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 9 - F ظرفیت 512 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 9 - G ظرفیت یک ترابایت و رم 16 گیگابایت

تبلت ویندوزی VivoBook Slate 13 ایسوس

تبلت‌های ویندوزی ایسوس

ایسوس در بازار لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های ویندوزی، یک برند مشهور و شناخته شده است که محصولات بسیار پیشرفته و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تبلت ویندوزی VivoBook Slate 13 نیز، جزو این محصولات به شمار می‌رود. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که کیفیت صفحه‌نمایش تبلت برای شما از اهمیت بالایی در هنگام خرید برخوردار است، بدون شک VivoBook Slate 13 ایسوس می‌تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد، چرا که این تبلت ویندوزی از یک نمایشگر OLED بهره می‌برد و تعداد چنین محصولاتی در بازار انگشت‌شمار است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این تبلت رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ ارائه می‌دهد و از قابلیت HDR و پوشش کامل گاموت DCI-P3 به همراه نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۶۶ هرتز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس از پردازنده‌ی Pentium Silver N6000 اینتل به عنوان قلب تپنده‌ی این تبلت ویندوزی استفاده کرده که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی NVMe نیز آن را در امور پردازشی همراهی می‌کند. البته نسخه‌ی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت نیز در بازار در دسترس قرار دارد. به طور کلی این پردازنده این تبلت برای انجام کارهای روزمره بسیار مناسب است و انتظار چندان زیادی نمی‌توان از آن داشت.

این محصول از باتری ۵۰ وات ساعتی برخوردار است که شارژدهی بسیار بالایی دارد. صفحه‌کلید جداشدنی VivoBook Slate 13 یک ترک پد بزرگ و کلیدهای سبک چیکلت دارد که کاربران از کار کردن با آن لذت بسیاری خواهند برد. ویندوز ۱۱ پرو به صورت پیش‌فرض روی این محصول نصب شده و از رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین این تبلت پشتیبانی از قلم ASUS Pen 2.0 را نیز دارد و روی بدنه‌ی آن دو پورت USB-C، USB 3.2 به همراه شیار کارت حافظه‌ی میکرو SD به چشم می‌خورد.

لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس مدل VivoBook Slate T3300KA-LQ029W

سرفیس پرو ۸

سرفیس

تبلت‌های ویندوزی مایکروسافت، جزو بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات در بازار هستند و این موضوع در مورد سرفیس پرو ۸ که دو سالی از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد نیز به درستی صدق می‌کند. سرفیس پرو ۸ مجهز به یک نمایشگر ۱۳ اینچی است که از ویژگی‌های بسیار خوبی نظیر نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۲۸۸۰ پشتیبانی می‌کند. در بخش بالایی این نمایشگر یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در پشت تبلت نیز یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوهای ۴K تعبیه شده است. وزن ۷۷۵ گرمی این محصول موجب شده تا کاربران به راحتی آن را حمل‌ونقل کنند. این تبلت ویندوزی از نسل یازدهم پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 اینتل به عنوان قلب تپنده استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe نیز در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازد.

سرفیس پرو ۸ قدرت پردازشی بسیار بالایی برای انجام کارهای سنگین دارد و کاربران می‌توانند از بین حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی دست به انتخاب بزنند. تبلت ویندوزی سال ۲۰۲۱ ردموندی‌ها، دو درگاه USB-C دارد و از استاندارد تاندربولت ۴ با پهنای باند ۴۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این تبلت در نظر گرفته شده که با شارژر ۶۵ وات به سرعت شارژ می‌شود. در نهایت باید به پشتیبانی این محصول از نسل دوم قلم Surface Pen اشاره کنیم که که دقت و سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

تبلت مایکروسافت مدل surface pro8 ظرفیت 256 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8 ظرفیت 128 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8 ظرفیت 256 گیگابایت به همراه کیبورد Pro Signature و قلم Slim Pen 2 ظرفیت 256 گیگابایت و رم هشت گیگابایت

ThinkPad X1 لنوو

لنوو

برند چینی لنوو مدت‌هاست در بازار لپ‌تاپ‌ها فعالیت می‌کند و هر از گاهی نیز شاهد عرضه‌ی تبلت‌های ویندوزی باکیفیتی از سوی این شرکت هستیم که ThinkPad X1، یکی از بهترین‌های آن‌هاست. این تبلت قدرتی در حد یک لپ‌تاپ دارد و می‌تواند به نیاز کاربران پاسخ دهد. اول از همه باید به نمایشگر ۱۳ اینچی این محصول اشاره کنیم که پنلی از جنس LCD IPS دارد و تصاویر را با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این تبلت ویندوزی لنوو همچنین به پردازنده نسل هشتمی Core i7-8650U یا Core i5-8250U مجهز شده که در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه رم عملکرد پردازشی بی‌نظیری دارد و به راحتی از پس انجام تمام امور سبک و سنگین کاربران به خوبی بر می‌آید.

قیمت تبلت‌های ویندوزی معمولاً کمی بالاست و این موضوع در مورد این تبلت ویندوزی لنوو نیز به درستی صدق می‌کند. در حاشیه‌ی بالای نمایشگر این محصول شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هستیم و روی پنل پشتی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این تبلت وزن بسیار سبک و طراحی بسیار جذابی دارد و از قلم ThinkPad Pen Pro نیز پشتیبانی می‌کند. دو پورت USB 3.0، جک صدا مخصوص هدفون به همراه میکروفون و یک پورت HDMI روی بدنه‌ای این تبلت به چشم می‌خورند و شارژدهی ۱۰ ساعته به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

تبلت لنوو مدل ThinkPad X1

تبلت ویندوزی میت‌بوک هواوی

تبلت ویندوزیتحریم‌های آمریکا ضررهای اقتصادی زیادی به هواوی وارد کرده، اما این برند محبوب چینی در تلاش است با عرضه‌ی محصولات باکیفیتی نظیر تبلت ویندوزی میت‌بوک باز هم نظر مساعد کاربران را نسبت به خودش جلب کند. این تبلت ویندوزی هواوی وزنی ۶۴۰ گرمی دارد و کاربران به راحتی می‌توانند آن را حمل‌ونقل کنند. ضخامت بدنه‌ی این تبلت بسیار کم است و همین نیز موجب شده تا میت‌بوک طراحی بسیار جذاب و کاربرپسندی داشته باشد. این تبلت هواوی مجهز به یک نمایشگر ۱۲ اینچی باکیفیت از جنس LCD IPS است که دقت تصویر ۱۴۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل را نمایش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن نیز به ۴۰۰ نیت می‌رسد. هواوی برای این محصول خود از پردازنده‌ی Core m3-7Y30 اینتل به عنوان قلب تپنده بهره برده که به همراه پردازنده‌ی گرافیکی HD Graphics 615 به انجام وظیفه می‌پردازد. البته کاربران می‌توانند کانفیگ‌های دیگری از این محصول را با پردازنده‌های Core M5 و M7 نیز خریداری کنند.

میزان حافظه‌ی رم در نظر گرفته‌ شده برای تبلت ویندوزی میت‌بوک هواوی ۴ و ۸ گیگابایت است و حافظه‌ی داخلی آن در سه گزینه‌ی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ پرو به صورت پیش‌فرض روی این تبلت هواوی نصب شده و از حسگر اثر انگشت و قلم نوری Mate Pen با قابلیت تشخیص ۱۰۲۴ سطح فشار مختلف پشتیبانی می‌کند. یک دوربین وبکم ۵ مگاپیکسلی روی فریم بالایی این محصول تعبیه شده و باتری ۴۴۳۰ میلی آمپر ساعتی این محصول نیز شارژدهی حدود ۱۰ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله پورت‌های روی بدنه‌ی این محصول نیز می‌توان به پورت USB-C، USB ۲.۰ و Micro HDMI اشاره کرد.

تبلت هواوی مدل MateBook ظرفیت 512 گیگابایت

سرفیس پرو ۷ پلاس مایکروسافت

تبلت ویندوزی

دیگر تبلت ویندوزی باکیفیت و قدرتمند مایکروسافت یعنی سرفیس پرو ۷ پلاس در لیست بهترین تبلت‌های ویندوزی دیجی کالا قرار گرفته است. این تبلت به نسل یازدهم از پردازنده‌های اینتل Intel Core i3 و Intel Core i5 و Intel Core i7 و پردازنده گرافیکی Intel Iris X Graphics مجهز شده که عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد و از پس انجام همه‌ی امور کاربران به راحتی بر می‌آید. سرفیس پرو ۷ پلاس از یک باتری ۵۰.۴ وات ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد که از لحاظ ظرفیت، بزرگ‌ترین باتری به کار رفته در سری سرفیس پرو به شمار می‌رود. همچنین این تبلت مجهز به درگاه اختصاصی دسترسی به درایو اصلی SSD است تا کاربران خودشان در صورت نیاز به تعویض SSD بپردازند.

یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با تکنولوژی PixelSense و رزولوشن تصویر ۲۷۳۶×۱۸۲۴ پیکسل برای این محصول ویندوزی مایکروسافت در نظر گرفته شده که کیفیت بسیار مطلوبی دارد و قابلیت پشتیبانی از ده لمس همزمان را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD را برای این تبلت ویندوزی انتخاب کنند. وبکم ۵ مگاپیکسلی این تبلت قابلیت ضبط ویدیو ۱۰۸۰P را دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی پنل پشتی نیز از همین قابلیت پشتیبانی می‌کند. یک پورت USB-A، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی بدنه‌ی سرفیس پرو ۷ پلاس دیده می‌شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از صدای دالبی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 Plus - F ظرفیت 512 گیگابایت به همراه کیبورد Black Type Cover
تبلت مایکروسافت مدل SURFACE PRO 7 PLUS ظرفیت 128 گیگابایت
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 Plus - B به همراه کیبورد Black Type Cover
تبلت مایکروسافت مدل SURFACE PRO 7 PLUS ظرفیت 256 گیگابایت و رم 16 گیگابایت

تبلت اچ‌پی Elite x2

تبلت ویندوزی

تبلت ویندوزی برند مشهور و موفق اچ‌پی یعنی مدل Elite x2 به لطف سخت‌افزار قدرتمند و طراحی جذابش توانسته به یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های بازار تبدیل شود. این تبلت پیشرفته مجهز به یک نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی از جنس IPS است که کیفیت تصویر خوبی دارد و با نسبت ابعاد ١۶:٩، از لمس ١٠ انگشتی نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده تا در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌های وارد شده به تبلت، از خود مقاومت نشان دهد. وزن این تبلت ویندوزی حدود یک کیلوگرم است و صفحه‌کلید جداشدنی نیز دارد.

اچ‌پی از پردازنده‌های نسل هفتمی Core-i5 به عنوان قلب تپنده‌ی این تبلت استفاده کرده که به همراه گرافیک مجتمع HD 620 در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازد. پورت‌های متعددی روی بدنه‌ی این تبلت ویندوزی به چشم می‌خورند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو درگاه USB 3.0، پورت DisplayPort، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پورت USB 3.1 اشاره کرد. باتری با ظرفیت ۴۷ وات ساعتی این محصول قادر است تا ۶ ساعت، انرژی مورد نیاز این تبلت را فراهم کند. روی پنل جلویی وبکم ۵ مگاپیکسلی و در پنل پشتی این محصول نیز شاهد قرارگیری یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم.

تبلت ویندوزی ROG Flow Z13 ایسوس

تبلت ویندوزی

اگر به دنبال یک تبلت ویندوزی گیمینگ باکیفیت هستید که توانایی اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشد، می‌توانید روی ROG Flow Z13 ایسوس که یکی از تبلت‌های پرفروش بازار است، حساب باز کنید. این تبلت، شباهت‌های بسیار زیادی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارد و از بدنه‌‌ی ۱۲ میلی‌متری محکم و ضخیمی بهره می‌برد. کاربران به لطف نمایشگر ۱۳٫۴ اینچی این محصول که از جنس LCD IPS ساخته شده و از رزولوشن FHD نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توانند از دیدن محتواهای ویدیویی و همچنین اجرای بازی‌ با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی لذت ببرند. این محصول از تراشه‌ی Core i9-12900H به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد و همراه با گرافیک RTX 3050 Ti، عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد.

انرژی این تبلت گیمینگ از جانب یک باتری ۵۶ وات‌ ساعتی تأمین می‌شود که در استفاده‌های روزمره تا ۷ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد. ایسوس یک پورت USB 2.0 Type-A، دو پورت USB 3.2 Type-C و یک اسلات کارت حافظه micro SD برای این تبلت در نظر گرفته و صفحه‌کلید آن نیز به نورپردازی قابل‌ شخصی‌سازی RGB مجهز شده است. حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت ایسوس قابل انتخاب خواهد بود.

لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس مدل ROG Flow Z13 GZ301ZE-LD183W

سرفیس گو ۲ مایکروسافت

تبلت ویندوزی

لیست بهترین تبلت‌های ویندوزی موجود در بازار را با معرفی و بررسی یک تبلت ویندوزی ارزان‌قیمت از برند مایکروسافت یعنی سرفیس گو ۲ به پایان می‌رسانیم. در نگاه اول طراحی جمع‌وجور و سبک این تبلت ویندوزی خودنمایی می‌کند. این تبلت از جنس آلومینیوم با روکش آکریلیک نرم ساخته شده و کاربران به لطف وزن نیم کیلویی آن، هیچ مشکلی برای حمل‌ونقلش نخواهند داشت. سرفیس گو ۲ مایکروسافت، مجهز به یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با تکنولوژی PixelSense و از جنس IPS است که محتواهای تصویری را با رزولوشن ۱۹۳۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در هر اینچ به کاربران نشان می‌دهد و کیفیت تصویر خوبی دارد. علاوه بر این، باید به پشتیبانی این نمایشگر از تراکم پیکسلی ۲۲۰ پیکسل بر هر اینچ، ۱۰ لمس همزمان و پشتیبانی از قلم سرفیس نیز اشاره کنیم. گوریلا گلس ۳ که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها نشان می‌دهد، به عنوان محافظ نمایشگر این تبلت ویندوزی مایکروسافت به انجام وظیفه می‌پردازد.

سرفیس گو ۲ مایکروسافت قابلیت اتصال به کیبورد را نیز دارد و می‌تواند به عنوان یک اولترا بوک به ایفای نقش بپردازد. این محصول پرفروش مایکروسافت، در دو مدل با پردازنده‌های Core M3 یا Pentium Gold 4415Y شرکت اینتل روانه‌ی بازار شده که با پردازشگر گرافیکی HD Graphics 615 این شرکت در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت ویندوزی متناسب با نیازشان دست به انتخاب بزنند. مایکروسافت از طیف گسترده‌ای از پورت‌های روی بدنه‌ی این تبلت استفاده کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به درگاه USB-C، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت شارژ سرفیس و پورت Surface Type Cover Port جهت اتصال کیبورد اشاره کرد.

در بالای نمایشگر این تبلت یک دوربین وبکم با قابلیت فیلم‌برداری FHD دیده می‌شود و دوربین اصلی آن نیز دقتی ۸ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این تبلت ویندوزی در نظر گرفته شده که در صورت استفاده عادی از این محصول می‌تواند حداکثر تا ۱۰ ساعت کاربران را همراهی کند. لولای تعبیه شده در پشت این تبلت با پشتیبانی از رنج وسیعی از زاویه‌ها، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به شکل دلخواه از تبلت استفاده کنند. قیمت این تبلت ویندوزی در بازه‌ی ۱۷ الی ۱۸ میلیون تومان قرار دارد و برای انجام کارهای روزمره و سبک بسیار مناسب است. این محصول، یکی از اقتصادی‌ترین تبلت‌های ویندوزی است که می‌توانید برای خرید خود در نظر بگیرید.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 - A1 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی و معرفی ۹ تبلت برتر بازار ایران در رنج‌های قیمتی مختلف پرداختیم. بهترین مدل در این فهرست سرفیس پرو ۹ است که با سخت‌افزار قدرتمند و امکاناتی پیشرفته، بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می‌کند. عنوان اقتصادی‌ترین تبلت ویندوزی هم به سرفیس گو ۲ مایکروسافت می‌رسد.

به نظر شما کدام تبلت ویندوزی ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 - A1 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۲۶,۰۰۰,۰۰۰

۱۷,۹۰۰,۰۰۰

تومان

تبلت مایکروسافت مدل SURFACE PRO 7 PLUS ظرفیت 128 گیگابایت

۴۰,۲۰۰,۰۰۰

۳۶,۲۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

تبلت ویندوزی چیست؟

تبلت ویندوزی، یک تبلت عادی و معمولی است که صرفا از سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند.

بهترین تبلت ویندوزی موجود در بازار کدام است؟

بهترین تبلت ویندوزی موجود در بازار سرفیس پرو ۹ است که با سخت‌افزار قدرتمند و امکاناتی پیشرفته، بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می‌کند.

تبلت‌های ویندوزی چه فرقی با تبلت‌‌های عادی دارد؟

علاوه بر داشتن سیستم‌عامل متفاوت، تبلت‌های ویندوزی قابلیت اتصال به صفحه‌کلید را نیز دارند و از پورت‌های مختلفی نیز بهره می‌برند.

ارزان‌ترین تبلت ویندوزی بازار کدام است؟

در حال حاضر سرفیس گو ۲ مایکروسافت ارزان‌ترین تبلت ویندوزی موجود در بازار است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.