۸ تفاوت زنان با مردان که افراد بسیار کمی در مورد آنها می دانند

مردان و زنان حدود ۹۹.۷٪ شبیه هم هستند. اما این ۰.۳٪، آنها را کاملاً متفاوت می کند و ویژگی های خاصی را به زندگی آنها اضافه می کند. در ادامه به بررسی ۸ تفاوت بین زنان و مردان می پردازیم تا کشف کنیم که این ۰.۳ درصد اختلاف در چیست.

۱. زنان زمان بیشتری را در توالت می گذرانند.

تفاوت زنان و مردان

شاید بپرسید پس چرا میم‌ها و جوک‌های زیادی درباره مردان وجود دارد که زمان طولانی توالت رفتن آنها را به تصویر می کشند؟

یک متخصص می گوید، به نظر می رسد مردان این کار را انجام می دهند، زیرا به دنبال آرامش و فرار از مشکلات زندگی در توالت هستند. آنها می خواهند در اینترنت بچرخند و فقط از سکوت در مکانی تا حدودی امن لذت ببرند. اما اوضاع برای زنان کاملا جسمانی است. برخی تفاوت‌ها در آناتومی بدن زنان، همچنین انتخاب‌های غذایی و عواملی دیگر، به مشکلات روده بزرگ می‌افزاید که باعث یبوست مزمن می‌شود.

۲. مردان دندان های بزرگتری دارند.

تفاوت زنان و مردان
بله، به نظر می رسد که دندان ها دارای جنسیت هستند. یک متخصص با یک آزمایش کاملاً جالب این ایده را تأیید کرده است. او با بررسی دندان ۵۰۰ داوطلب در آزمایشی به این نتیجه رسید که دندان ها می توانند جنسیت صاحبشان را مشخص کنند و همچنین اشاره شد که مردان از نظر آماری دندان های بزرگتری نسبت به زنان دارند.

۳. در خانم ها، انگشت اشاره تقریباً به اندازه انگشت حلقه است.

تفاوت زنان و مردان
به دستان خود نگاهی بیندازید. ۲ حالت مختلف وجود دارد:

۱- انگشت حلقه شما از انگشت اشاره بلندتر است.
۲- طول آنها تقریباً یکسان است.

اگر گزینه ۱ باشد، شما یک مرد هستید. اگر گزینه ۲ باشد، شما یک زن هستید. اگر اشتباه می کنیم، ما را سرزنش نکنید، علم را سرزنش کنید. علم می گوید که قبل از تولد، استروژن و تستوسترون که ژن ها را کنترل می کنند، به نوبه خود طول انگشتان را نیز تعیین می کنند.

۴. مردان مژه های بلندتری دارند.

تفاوت زنان و مردان
تستوسترون مسئول رشد انواع موهای بدن است؛ نه تنها موها را بلندتر می کند، بلکه به آنها کمک می کند ضخیم تر و پُرتر به نظر برسند. دوم اینکه مردان چشمان کوچکتری دارند. چشم های کوچکتر و موهای ضخیم تر فرمول طلایی را تشکیل می دهند که منجر به مژه های جذاب و زیباتر می شود.

۵. زن ها دیرتر از مردان عاشق می شوند.

تفاوت زنان و مردان

صرف نظر از اینکه چه چیزی عشق را تحریک می کند، مغز، قلب یا هورمون ها، زنان معمولاً بسیار دیرتر از مردان عاشق می شوند. مطالعات علمی می گویند که بیش از ۲۵٪ از مردان بین اولین و چهارمین قرار عاشقانه عاشق می شودند، در حالی که تنها ۱۵٪ از زنان نتایج مشابهی داشتند.

۶. مردان مجرد ممکن است بوی متفاوتی داشته باشند.

تفاوت زنان و مردان

راه های مختلفی برای فهمیدن اینکه آیا مردی که در حال حاضر به او نگاه می کنید در رابطه است یا خیر وجود دارد. برخی از روش ها به نوعی پیش پا افتاده و خسته کننده هستند. به عنوان مثال، می توانید انگشت حلقه او یا حساب های شبکه های اجتماعی او را بررسی کنید. اما اگر عاشق خلاقیت هستید، پیشنهاد می کنیم فقط او را بو کنید.

نگران نباشید، این پیشنهاد بر اساس مطالعه ای است که تأیید می کند مردان مجرد بوی قوی تری دارند. باز هم تستوسترون علت اصلی آن است. با این حال، برخی دیگر از کارشناسان، بهداشت نامناسب را نیز به عنوان علت آن ذکر کرده اند.

۷. زنان بیشتر از مردان کابوس می بینند.

تفاوت زنان و مردان

در واقع، رویاهای زنان را می توان به ۳ گروه اصلی تقسیم کرد: تعقیب و گریز یا تهدید زندگی آنها، از دست دادن یک عزیز یا رویاهای آشفته.

بیدار شدن در نیمه شب با قلب تپنده تجربه ایده آلی به نظر نمی رسد، به همین دلیل است که ممکن است بخواهید برای مقابله با این موضوع یک ترفند جالب را امتحان کنید. پس از بیدار شدن از خواب، سعی کنید پایان بهتری برای رویای خود ایجاد کنید. این روش در یک برنامه درمانی توسعه یافته توسط یک متخصص خواب گنجانده شد و نتایج امیدوارکننده ای را نشان داد.

۸. مردان کمتر به پزشک مراجعه می کنند.

تفاوت زنان و مردان

تقریباً به ۴۰ درصد از مردان در کودکی گفته شده است که مردان از وضعیت سلامت خود شکایت نمی کنند. همچنین، برخی از مردان احساس خجالت و ناراحتی می‌کنند و نمی‌خواهند توسط شخص دیگری مورد قضاوت قرار گیرند، حتی اگر یک فرد حرفه‌ای باشد. گاهی اوقات آنها خیلی مشتاق نیستند که بفهمند مشکلی وجود دارد و یا اینکه باید در زندگی خود تغییری ایجاد کنند.

شما متوجه چه تفاوت های دیگری شده اید؟

<!–

–>

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link