۶ کارت‌خوان سیار برتر بازار؛ بهترین‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک

این روزها اکثر افراد برای خرید کردن از کارت‌های بانکی خود استفاده می‌کنند و کمتر کسانی را می‌بینید که با پول نقد این کار را انجام دهند. بنابراین، پایانه فروش سیار یا در اصطلاح عامیانه‌تر دستگاه کارت‌خوان سیار در حال حاضر یکی از ملزومات اصلی کسب‌وکارهای سیار و کوچک برای دریافت وجه از مشتری است. از این رو، در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی کارایی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار، ویژگی‌های آن‌ها و یک سری نکات مهم در مورد خرید آن‌ها بپردازیم و در انتها ۶ دستگاه پوز سیار برتر فروشگاه آنلاین دیجی کالا را مورد بررسی قرار دهیم. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه شوید.

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز

۳,۷۰۰,۰۰۰

تومان

پایانه فروشگاهی توسن تکنو مدل  PAX D230

۶,۹۰۰,۰۰۰

۶,۳۰۰,۰۰۰

تومان

کارت‌خوان سیار چیست؟

پوز

دستگاه پوز و یا کارت‌خوان سیار، همانطور که از نامش بر می‌آید، یک گجت هوشمند کوچک و قابل حمل است که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون استفاده از وجه نقدی و تنها با استفاده از کارت‌های بانکی خود، مبلغ مورد نظر را برای خرید یک محصول پرداخت کنند. این دستگاه‌ها علاوه بر پرداخت وجه، یک سری امکانات دیگر را به کاربران ارائه می‌کنند. به عنوان مثال کاربران با استفاده از این محصولات می‌توانند موجودی کارت بانکی خود را چک کنند، قبوض مختلف را به راحت‌ترین شکل ممکن پرداخت کنند، برای خود یا دیگران شارژ بخرند و تراکنش‌های مالی اخیر خود بررسی و از آن پرینت بگیرند. لازم به ذکر است که کارت‌خوان‌های سیار از نظر عملکرد و قابلیت‌های قابل ارائه، هیچ تفاوتی با دستگاه‌های پوز ثابت ندارد و صرفاً به دلیل قابل حمل بودنشان است که اخیراً مورد توجه کسب‌وکارهای مختلفی قرار گرفته و می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در سراسر کشور مورد استفاده قرار بگیرند.

دستگاه‌های پوز سیار به جای خط تلفن، از سیم‌کارت‌ها برای اتصال به حساب‌های بانکی بهره می‌برند و این امکان را دارند تا به دو یا سه حساب بانکی به طور همزمان متصل شوند. این دسته از محصولات بسیار سبک هستند و وزن کمی دارند، بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل‌ونقل کرد. انرژی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار برخلاف کارت‌خوان‌های ثابت از باتری شارژی تعبیه شده درون آن تأمین می‌شود که بر اساس نوع و مدل آن، تا چند روز می‌تواند دوام بیاورد و تراکنش‌‌های بانکی را انجام دهد. این کارت‌خوان‌ها بیشتر در کسب‌وکارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که متحرک هستند و محل کار یکسانی ندارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میوه‌فروشان خیابانی، فروشندگانی که در کنار جاده‌ها دایر هستند و پیک‌های موتوری اشاره کرد.

دستگاه پوز سیار چه ویژگی‌هایی دارد؟

کارت

۱. آنتن‌دهی قوی: اولین ویژگی در مورد کارت‌خوان‌های سیار بحث آنتن‌دهی قوی آن‌هاست. از آن جا که این دسته از محصولات قابلیت جابه‌جایی بدون محدودیت مکانی را در سراسر کشور دارند، هرجا که گوشی هوشمند شما آنتن دهد، شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از دستگاه پوز سیار خود استفاده کنید.

۲. شارژدهی بالا: باتری این دستگاه‌ها، معمولا بسیار کم‌مصرف هستند و بسته به مدل و شرکت سازنده آن، می‌توانند تا مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ کردن، به کاربران شارژدهی ارائه دهند. البته ذکر این موضوع نیز حائز اهمیت است که میزان شارژدهی یک دستگاه کارت‌خوان تا حد زیادی به میزان استفاده از آن بستگی دارد. بنابراین اگر زیاد از آن استفاده کنید، طبیعتاً شارژ باتری آن نیز زودتر به اتمام می‌رسد.

۳. مقاومت نسبتاً خوب: این دسته از محصولات از آن جا که قابلیت حمل‌ونقل دارند، در برابر ضربات احتمالی تا حدودی مقاوم شده‌اند و مقاومت بیشتری نسبت به دستگاه‌های پوز ثابت دارند. اما با این حال شما باید در نگهداری و مراقبت از آن‌ها بسیار کوشا باشید تا هزینه‌های زیاد تعمیر این دستگاه‌ها گریبان‌گیر شما نشود.

انواع دستگاه‌های کارت‌خوان سیار

88

به طور کلی دستگاه‌های پوز سیار به سه دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی کوتاه هر کدام می‌پردازیم.

۱. دستگاه پوز سیم‌ کارتی:

کارت‌خوان‌های سیار سیم‌کارتی که قدیمی‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین نوع دستگاه‌های پوز سیار هستند، درگاهی برای قرار‌گیری سیم کارت دارند که تراکنش‌های بانکی از طریق آن پشتیبانی می‌شوند. بنابراین کاربران بدون داشتن محدودیت مکانی می‌توانند از آن‌ها در مشاغل مختلف استفاده کنند.

۲. دستگاه پوز موبایلی:

دستگاه‌های پوز موبایلی، همانطور که از نامش مشخص است، عملکردی شبیه به یک موبایل دارد و امکان استفاده از قابلیت‌های مختلف یک دستگاه پوز را به طور کامل در دسترس کاربران قرار می‌دهند. این کارت‌خوان‌ها در حقیقت به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند و از نرم‌افزارهای خاصی نیز برای انجام درست و ایمن تراکنش‌های بانکی بهره می‌برند. این دستگاه‌ها پرینتر را از سیستم خود حذف کرده‌اند و رسید مشتری توسط سامانه پشتیبان POS به دارنده حساب کارت ارسال می‌شود.

۳. دستگاه‌های پوز اندرویدی:

جدیدترین نوع دستگاه‌های پوز سیار، مدل‌های اندرویدی هستند که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و همانند گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند اندرویدی، قابلیت کشیدن کارت و انتقال وجه را نیز به کاربران ارائه می‌دهند. این دسته از محصولات، پیشرفته‌ترین امکانات را در میان مدل‌های پوز سیار دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دوربین، وایفای، بارکدخوان، حافظه داخلی و GPS اشاره کرد. در این مدل محصولات نیز به دلیل نبود رول کاغذ، رسید مشتری توسط سامانه پشتیبان POS به دارنده حساب کارت پیامک می‌شود.

هنگام خرید دستگاه پوز سیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کارت‌خوان سیار

اگر قصد خرید کارت‌خوان سیار را برای کسب‌وکار خود دارید، حتما به موارد زیر توجه کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید:

  1.  وزن و سایز دستگاه پوز
  2. قابلیت اتصال به نسل چهارم اینترنت همراه (۴G)
  3. میزان قدرت باتری، سرعت شارژ شدن و نگهداری شارژ
  4. میزان سرعت پاسخگویی به تراکنش
  5. نوع پرینتر و نمایشگر دستگاه
  6. وجود گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش
  7. توجه به محدودیت‌های اتصال به حساب‌های بانکی 

برترین دستگاه‌های پوز سیار دیجی کالا


پایانه فروشگاهی توسن تکنو مدل PAX D230

کارت‌خوان سیار

پایانه فروشگاهی توسن تکنو مدل PAX D230 را می‌توان پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه پوز سیار موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار آورد. این دستگاه اندازه‌ و ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد و وزن ۲۸۵ گرمی آن هیچ مشکلی از بابت حمل‌ونقل برای کاربران به وجود نمی‌آورد. این محصول مجهز به یک نمایشگر ۲.۸ اینچی از جنس TFT است که کیفیتی بسیار خوبی دارد و وضوح نوشته‌ها روی آن بسیار بالاست. این دستگاه پوز سیار توسن تکنو علاوه بر سیم کارت، قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای را نیز دارد و بنابراین در هر مکانی می‌توان از قابلیت‌های پرشمار آن استفاده کرد. یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این کالا مورد استفاده قرار گرفته که شارژدهی بسیار خوبی دارد.

کارت‌خوان توسن تکنو مدل PAX D230 از اینترنت نسل چهارم (۴G) پشتیبانی می‌کند و روی بدنه‌ی آن نیز درگاه USB-C برای شارژ شدن آن دیده می‌شود. یک پرینتر حرارتی درون این محصول تعبیه شده که با سرعت بالایی کار می‌کند و کیفیت چاپ بالایی نیز دارد. دوربین اسکنر ۰.۳ مگاپیکسلی این محصول نیز قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول از ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و از زبان فارسی به طور کامل نیز پشتیبانی می‌کند. این کارت‌خوان از بدنه‌ای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و فشار تولید شده تا هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. قیمت کارت‌خوان سیار توسن تکنو مدل PAX D230 کمی بالا است، اما از پس انجام همه‌ی کارهای مورد نظر شما به خوبی بر می‌آید.

پایانه فروشگاهی توسن تکنو مدل  PAX D230

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز

کارت‌خوان سیار

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز، قیمت و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و قابلیت‌های مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. اول از همه باید به طراحی کوچک و جمع‌وجور این دستگاه کارت‌خوان سیار اشاره کنیم که برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی است و وزن ۲۰۰ گرمی آن هیچ مشکلی از این بابت برای کاربران به وجود نمی‌آورد. در پشت بدنه‌ی این محصول یک باتری پرظرفیت تعبیه شده که شارژدهی بسیار خوبی دارد و می‌تواند نیروی مورد نیاز برای فعالیت ۶ تا ۴۸ ساعت را در اختیار این دستگاه قرار دهد. این محصول فاقد پرینتر است و به جای چاپ رسید تراکنش آن را به شماره موبایل خریدار ارسال می‌کند. از لحاظ عملکردی، این محصول واقعا عالی است و با سرعت بالایی دستورات شما را مورد پردازش قرار می‌دهد. نمایشگر این دستگاه پوز نیز کیفیت مناسبی دارد و از زبان فارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را داشته و از نسل سوم و چهارم اینترنت همراه (۳G و ۴G) نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این محصول دیگر نگرانی از بابت آنتن‌دهی نخواهید داشت و در هر زمان و هر مکان می‌توانید به انجام تراکنش‌های بانکی بپردازید. ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی رم برای این دستگاه پوز سیار در نظر گرفته شده و از استاندارد PCI 4 به معنی حفظ اطلاعات کارت بانکی نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه‌ی پلاستیکی این محصول در برابر ضربات احتمالی مقاوم است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. قیمت این دستگاه پوز سیار نیز مناسب است.

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز

پایانه فروشگاهی پکس مدل S915

کارت‌خوان سیار

پایانه فروشگاهی پکس مدل S915، یکی از جدیدترین دستگاه‌های پوز سیار موجود در بازار است که با قابلیت‌های خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این محصول مجهز به یک نمایشگر ۲.۸ اینچی از جنس LCD IPS است که کیفیت تصویر خوبی دارد و نوشته‌ها روی آن به صورت واضح برای کاربران به نمایش در می‌آید. ابعاد و اندازه‌ی این محصول بسیار جمع‌وجور است و وزن ۳۶۰ گرمی آن، حمل‌ونقل این کالا را بسیار آسان کرده است. پردازنده‌ی دو هسته‌ای cortex A53 به عنوان قلب تپنده‌ی این محصول به انجام وظیفه می‌پردازد و سیستم‌عامل MONITOR (ویژه کارت‌خوان‌های برند پکس) قابلیت‌های بسیار خوبی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این محصول از دو سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی می‌کند و فقط به یک حساب بانکی متصل می‌شود، بنابراین هنگام خرید این دستگاه پوز باید به این نکته مهم توجه کنید.

کارت‌خوان پکس مدل S915 از ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای و نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) را نیز دارد. یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول را بر عهده گرفته که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین باید اشاره کنیم که پرینتر این محصول سرعت چاپ بالایی دارد و انرژی کمی نیز در زمان چاپ مصرف می‌کند. از دیگر امکانات این دستگاه کارت‌خوان مقرون‌به‌صرفه می‌توان به رول کاغذ ۱۸ متری، سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS و پشتیبانی از استاندارد جهانی PCI4 اشاره کرد. شما می‌توانید با پرداخت قیمتی مناسب این دستگاه پوز سیار را خریداری کنید.

پایانه فروشگاهی پکس مدل S915

پایانه فروشگاهی سیار پکس مدل D210 typeG

کارت‌خوان سیاراز جمله دیگر محصولات بسیار باکیفیت برند پکس می‌توان به کارت‌خوان سیار مدل D210 typeG این شرکت اشاره کرد که ابعاد و طراحی بسیار جمع‌وجوری دارد و وزن ۲۰۰ گرمی آن برای کسب‌وکارهای متحرک، کاملاً ایده‌آل است. پکس برای این محصول خود از یک نمایشگر ۲.۸ اینچی از جنس TFT استفاده کرده که وضوح خوبی دارد و نوشته‌ها را با کیفیت بسیار خوبی به کاربران نشان می‌دهد. این محصول از پردازنده‌ی ۳۲ بیتی ARM 11  به عنوان قلب تپنده بهره برده که سرعت و عملکرد خوب و روانی دارد و دستورات کاربران را در کمترین زمان ممکن به اجرا در می‌آورد. این دستگاه با استفاده از سیم‌کارت و فناوری GPRS به شبکه‌های ارتباطی متصل می‌شود. از لحاظ آنتن‌دهی، عملکرد این دستگاه کارت‌خوان بسیار خوب است و در هر زمان و هر مکان می‌توان از آن استفاده کرد.

پایانه فروشگاهی سیار پکس مدل D210 typeG، از باتری بسیار قدرتمند ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد که شارژدهی بسیار خوبی دارد و همچنین مجهز به چاپگر بسیار سریع با قابلیت چاپ ۳۰ خط بر ثانیه است. این محصول از نسل سوم اینترنت همراه (۳G)، بلوتوث برای اتصال به گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و همچنین سازگاری‌ با سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند و استاندارد PCI 4 را نیز دارد. ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی رم برای این محصول در نظر گرفته شده و از یک سیم‌کارت نیز برای اتصال به حساب بانکی شما پشتیبانی می‌کند.

پایانه فروشگاهی سیار پکس مدل D210 typeG

پایانه فروشگاهی پکس مدل S90

کارت‌خوان سیار

می‌رسیم به معرفی دستگاه کارت‌خوان سیار پکس مدل S90 که محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران دارد. این محصول حدود ۴۰۰ گرم وزن دارد که نسبت به مدل‌های جدید کمی‌ سنگین‌تر است، اما باز هم کاربران برای حمل‌ونقل کردن آن با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوند. مغز متفکر این محصول پردازنده‌ی ARM ۱۱ است که عملکرد بسیار خوبی دارد و تراکنش‌های بانکی را با سرعت عالی برای شما انجام می‌دهد. انجام تراکنش در این دستگاه در صورت آنتن‌دهی کامل و منطقه تحت پوشش شبکه GPRS حدود ۲ الی ۴ ثانیه طول می‌کشد. بدنه‌ی این محصول اگرچه شاید طراحی جذابی نداشته باشد، اما از پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیت تولید شده که می‌تواند در برابر ضربات احتمالی از خودش مقاومت خوبی نشان دهد. از لحاظ آنتن‌دهی، این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و به سرعت با حساب‌های بانکی شما اتصال برقرار می‌کند.

در سمت راست بدنه‌ی این دستگاه کارت‌خوان ۴ دکمه‌ قرار دارد و در سمت چپ آن دو درگاه USB و درگاه شارژر آن به چشم می‌خورد. دستگاه پوز سیار پکس مدل S90، از اینترنت نسل چهارم (۴G) نیز پشتیبانی می‌کند و یک باتری قابل شارژ با ظرفیت بالا از نوع لیتیوم یونی دارد که بسته به استفاده‌ی کاربران می‌تواند با یک بار شارژ بین سه تا پنج روز شارژدهی به کاربران ارائه دهد. باتری این محصول برای شارژ شدن به حدود ۴ ساعت زمان نیاز دارد. با استفاده از این محصول شما می‌توانید به طور همزمان به ۳ حساب بانکی خود متصل شوید. ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی رم برای این محصول در نظر گرفته شده و پرینتر آن نیز از نوع حرارتی است. نمایشگر سیاه و سفید این محصول نیز ۱.۸ اینچی است. قیمت کارت‌خوان S90 مناسب است و جزو محصولات مقرون‌به‌صرفه دیجی کالا محسوب می‌شود.

پایانه فروشگاهی پکس مدل S90

پایانه فروشگاهی نیولند مدل ME31

کارت‌خوان سیار

اگر قصد ندارید برای خرید کارت‌خوان سیار هزینه‌ی زیادی بپردازید، پایانه فروشگاهی نیولند مدل ME31، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای شما باشد. این محصول که حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد، از ابعاد بسیار جمع‌وجوری برخوردار است و همین عامل نیز موجب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند آن را حمل‌ونقل کنند. این دستگاه پوز سیار از بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم تولید شده که نگرانی کاربران را در مورد ضربات احتمالی برطرف می‌کند و مجهز به یک نمایشگر ۲.۴ اینچی از جنس IPS است که نوشته‌ها را با کیفیت بسیار خوبی برای کاربران به نمایش می‌گذارد. پردازنده‌ی ۳۲ بیتی A7 به عنوان قلب تپنده این محصول در نظر گرفته شده که ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم آن را همراهی می‌کنند. این دستگاه از یک صفحه‌کلید بسیار نرم و روان بهره می‌برد و پرینتر حرارتی آن با سرعت چاپ ۴۰ میلی‌متر در ثانیه به انجام وظیفه می‌پردازد.

انرژی پایانه فروشگاهی نیولند مدل ME31 از جانب یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که قادر است بسته به استفاده کاربران تا حداکثر ۷۲ ساعت شارژدهی ارائه دهد. شارژ شدن کامل این محصول نیز به حدود ۵ تا ۸ ساعت زمان نیاز دارد. کاربران حتی می‌توانند این محصول را به پاوربانک نیز متصل کنند. این دستگاه پوز نیولند از سیم‌کارت‌های ۴G پشتیبانی می‌کند و قابلیت فعال‌سازی بر روی تمامی بانک‌های تحت شتاب کشور را دارد. از لحاظ آنتن‌دهی، عملکرد این دستگاه کارت‌خوان بسیار خوب است و در هر زمان و هر مکان می‌توان از آن استفاده کرد. رول‌های کاغذی مناسب این محصول از نوع ۶،۹،۱۶ و ۱۸ متری هستند.

پایانه فروشگاهی نیولند مدل ME31

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی کارت‌خوان‌های سیار، ویژگی‌های آن‌ها، انواع و مدل‌های مختلف آن‌ها پرداختیم و در انتها نیز چند دستگاه پوز برتر موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را مورد بررسی قرار دادیم تا اگر به دنبال خرید این دسته از محصولات برای کسب‌وکارهای خود هستید، خیلی ساده به بهترین گزینه‌های خرید دسترسی پیدا کنید.

آیا تجربه‌ی استفاده از کارت‌خوان‌های سیار را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام برند بهترین دستگاه‌های کارت‌خوان سیار را به بازار عرضه می‌کند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پایانه فروشگاهی پکس مدل D200 مینی پوز

۳,۷۰۰,۰۰۰

تومان

پایانه فروشگاهی توسن تکنو مدل  PAX D230

۶,۹۰۰,۰۰۰

۶,۳۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

کارت‌خوان سیار برای چه کسانی مناسب است؟

خرید کارت‌خوان سیار برای آن دسته از کسب‌وکارهایی مناسب است که محل ثابتی ندارند و همواره در حال تغییر مکان هستند.

مزیت کارت‌خوان سیار نسبت به کارت‌خوان ثابت چیست؟

کارت‌خوان‌های سیار معمولا وزن کمتری دارند، جمع‌وجورتر هستند و در هر زمان و هر مکان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

برای خرید یک کارت‌خوان سیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید کارت‌خوان‌های سیار باید به نکات زیادی نظیر میزان شارژدهی باتری، داشتن چاپگر، پشتیبانی از سیم‌کارت، آنتن‌دهی، مقاومت آن در برابر ضربات و موارد دیگر توجه کرد.

آیا کارت‌خوان‌های سیار ضد آب هستند؟

خیر. این دسته از محصولات ضد آب نیستند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.