۵ مکان رازآلود در GTA San Andreas که توضیحی برایشان وجود ندارد

فکر نمی‌کنم که دیگر نیازی به معرفی بازی GTA San Andreas باشد. عنوانی که استودیوی محبوب راکستار آن را درست در سال ۲۰۰۴ راهی دنیای ویدیوگیم کرد. بازی دوست داشتنی GTA San Andreas خیلی زودتر از آن‌چیزی که بنظر می‌رسید، تبدیل به یک افسانه شد. بطوری که این بازی حتی پس از گذشت دهه‌ها از انتشارش؛ طرفداران و گیمرهای خاص خودش رو دارد و به لطف مادسازها، این بازی همچنان هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. درواقع این بازی بقدری محبوب شد که استودیوی راکستار بازی GTA San Andreas را مرتبا برای کنسول‌های نسل جدید و حتی پلتفرم موبایل نیز پورت کرد. خوشبختانه امروزه شما می‌توانید این بازی دوست داشتنی را روی هر پلتفرمی که دوست دارید، تجربه کنید و این موضوع خبری خوب برای طرفداران سری GTA و به ویژه بازی افسانه‌ای GTA San Andreas است.

همچنین وقتی این بازی در سال ۲۰۰۴ دردسترس گیمرها قرار گرفت، مپ این بازی انقلابی بزرگ در آن دوران بود. دنیای این بازی مملو است از اتفاقات پیش‌بینی نشده و رازهایی که هنوز هم افراد بسیاری از آن‌ها خبر ندارند. بنابراین اگر شما نیز در این بین طرفدار بازی‌ GTA San Andreas هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به ۵ مورد از مکان‌های رازآلود این بازی داشته باشیم که توسط پلیرهای بازی GTA San Andreas به صورت اتفاقی پیدا شده‌اند و توضیحی نیز برایشان وجود ندارد.

Mount Chiliad Cave


کوه چیلیاد – Mount Chiliad – یکی از مرموزترین لوکشین‌هایی است که در دنیای بازی GTA San Andreas حضور دارد رازها و معماهای بسیاری را نیز در دل خودش پنهان کرده است. همچنین از طرفی نیز ما در طول روند داستانی این بازی؛ مراحل بسیاری را در این کوه پشت سر خواهیم گذاشت که این موضوع به اهمیت داستانی این کوه افزوده است. منتهی یکی از عجیب‌ترین لوکشین‌هایی که در این کوه پنهان شده است، غاری مخفی در قسمت شمال شرقی کوه چیلیاد است که تئوری‌های بسیاری را به خودش نسبت داده است.


مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود

نکته عجیب‌ درباره این غار، مه قرمز رنگی است که در نیمه ‌شب در حوالی این منطقه ظاهر می‌شود و فضایی ترسناک به این منطقه می‌بخشد. همچنین اگر شما در نزدیکی این غار قدم بزنید، با رود عمیقی نیز رو به رو خواهید شد که اگر در آن سقوط کنید، بیرون آمدن از آن کار ساده‌ای نخواهد بود. از طرفی نیز بسیاری از بازیکنان باور دارند که این غار محل زندگی موجود افسانه‌ای پاگنده – Big Foot – است که طعمه‌هایش را در این منطقه گیر می‌اندازد.

Los Santos Observatory


رصدخانه شهر لوس آنتوس – Los Santos Observatory – یکی دیگر از لوکشین‌های مرموزی است که شما می‌توانید آن را در دنیای بازی GTA San Andreas پیدا کنید. نکته جالب توجه درباره این رصدخانه، طراحی عجیب و غریب و معماری متفاوت آن نسبت به دیگر ساختمان‌های شهر لوس آنتوس است. همچنین این رصدخانه یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی است که شما می‌توانید اعضای فرقه Epsilon Program را در آن پیدا کنید. اعضایی که معمولا با لباس‌های آبی و سفید رنگ شناخته می‌شوند و جزو مرموزترین گروه‌های بازی GTA San Andreas هستند که چندان توضیحی درباره‌شان در این بازی نیست.

همچنین بسیاری از بازیکنان باور دارند که این رصدخانه محلی برای تجمع اعضای گروه Epsilon Program است. جایی‌که آن‌ها در دل این رصدخانه درحال انجام یکسری از کارهای عجیب و آزمایشات غیرانسانی هستند. همچنین اگر شما از نمای بالا به رصدخانه شهر لوس آنتوس نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این مکان مشابه یک صلیب طراحی شده است. کسی چه می‌داند؛ شاید در دل این رصدخانه اتفاقات بسیار ترسناکی درحال رخ دادن باشند.

Abandoned Sawmill


وقتی بازی افسانه‌ای GTA San Andreas در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، نمایشی فوق‌العاده از نبوغ و خلاقیت استودیوی راکستار بود. بطوری که جهان و دنیای این بازی هنوز هم جزو پهناورترین نقشه‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی است. بنابراین چندان هم دور از ذهن نبود که این دنیای بزرگ، با رازها و معماهای بسیاری مملو شود. منطقه Abandoned Sawmill یکی دیگر از مناطق مرموز بازی GTA San Andreas است که شایعات بسیاری درباره آن وجود دارد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلراهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

این منطقه در حوالی شهر Angel Pine و در حومه جنوبی کوه چیلیاد قرار دارد. نکته جالب توجه این منطقه، ماشین‌های قدیمی و آسیب‌دیده‌ای است که به صورت کاملا تصادفی در این منظقه اسپاون می‌شوند. همچنین به گفته بسیاری از بازیکنان؛ آن‌ها در منطقه Abandoned Sawmill صدای اره برقی را نیز شنیده‌اند که به صورت وحشتناکی مدام تکرار می‌شد. درست از طرفی نیز بسیاری از بازیکنان باور دارند که این منطقه مرموز؛ مخفی‌گاه قاتل سریالی بازی یا همان صورت چرمی است.

 Church of Satan


کلیسای نفرین‌شده Church of Satan را می‌توان در شهر ساحلی کوچک Bayside در دنیای بازی GTA San Andreas پیدا کرد. چیزی‌که درباره این کلیسا عجیب بنظر می‌رسد، نقاشی‌های روی دیوارها و شیشه‌های آن است. نقاشی‌های روی این کلیسا بسیار مرموز هستند و شبیه لوسیفر طراحی شده‌اند که رفرنسی ترسناک که به شیطان است.

همچنین نکته جالب‌ توجه دیگر درباره این کلیسای نفرین‌شده، تغییرات ظاهری آن در طول شبانه روز است. بطوری که دیوارهای این کلیسا در طول روز تاریک هستند و شب هنگام؛ درخششی عجیب پیدا می‌کنند که باعث جلب توجه می‌شوند. بطوری که این کلیسا از فواصل بسیار دور نیز قابل مشاهده خواهد بود.

 Secret Valley


همچنین نهایتا نوبت به منطقه مرموز Secret Valley می‌رسد. در دنیای بازی دوست داشتنی GTA San Andreas مکان‌های رازآلود بسیاری هستند که هیچ توضیحی برایشان وجود ندارد و درست در همین بین؛ رستوران زنجیره‌ای Secret Valley نیز جزو یکی از آن‌هاست. راز این منطقه را برای اولین‌بار یوتیوبری به نام Cfox306 فاش کرد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vبا این کدهای تقلب تبدیل به قادر مطلق لس سانتوس شوید
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vراهنمای تمام کدهای تقلب GTA V

داستان از این قرار است که اگر شما وارد این رستوران‌های زنجیره‌ای شوید، می‌توانید مسیری مرموز به دنیای زیرین بازی GTA San Andreas پیدا کنید که چیزهای بسیار ترسناکی در آن‌جا انتظارتان را می‌کشند.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.