۱۱ دانگل بلوتوث ارزان که همین حالا می‌توانید بخرید

فناوری بلوتوث به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین تکنولوژی‌های روز دنیا تبدیل شده و چند سالی است که بهره‌گیری از این فناوری در بین کاربران مختلف با سنین متفاوت بسیار رونق گرفته است. به کمک دانگل‌های بلوتوثی نیز خیلی راحت‌تر و ساده‌تر می‌توان این فناوری را به دستگاه‌های مختلف که به این تکنولوژی مجهز نیستند، اضافه کرد. در واقع، دانگل بلوتوث یک درایو کوچک USB است که از تراشه‌ی بلوتوث بهره می‌برد و با متصل شدن به پورت USB، دستگا‌ه‌های بلوتوثی قادر به برقراری ارتباط با دانگل شما خواهند بود. در این مقاله قصد داریم ۱۱ دانگل بلوتوث ارزان قیمت که همین حالا می‌توانید از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید را به شما معرفی کنیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا انتخاب آسانی از بین گزینه‌های مختلف داشته باشید.

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

۱۰۸,۳۰۰

تومان

 دانگل بلوتوث ایکس نوا مدل275

۷۸,۰۰۰

تومان

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

Cheap Dongles 1

لیست ۱۱ دانگل بلوتوث ارزان موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0 آغاز می‌کنیم. این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ بهره می‌برد و به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک اتصال بلوتوثی بدون قطعی را تجربه کنید. این دانگل بلوتوث در برخی از دستگاه‌ها نیار به نصب درایور دارد و در دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توانید بدون نصب درایور از آن بهره ببرید.

این محصول حدود ۵ گرم وزن دارد و با سیستم‌عامل‌های …,Mac OS X, Window۷.۸.۱۰/ Vista/ XP سازگار است. حداکثر برد این دانگل بلوتوثی ۲۰ متر اعلام شده و از آن می‌توان برای اتصال کلیه دستگاه‌های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر استفاده کرد.

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

دانگل بلوتوث ارلدام مدل M22

Cheap Dongles 12

این محصول که یکی از پرفروش‌ترین دانگل‌های فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود، بسیار جم‌وجور است و وزن حدود ۳۰ گرمی آن، حمل‌ونقل آن را برای کاربران ساده کرده است. دانگل مدل M22 ارلدام حدود ۲۰ متر برد دارد و برای استفاده در ضبط خودرو بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول، دیگر نیازی نیست برای بلوتوثی کردن ضبط خودروی خود هزینه‌ی بسیار زیادی بپردازید.

کافی است این محصول را به پورت USB ضبط متصل کرده و آهنگ‌های گوشی خود را از سیستم صونی خودرو با بهترین کیفیت ممکن گوش کنید. این دانگل همچنین از برق خودرو تغذیه می‌کند و نیازی به شارژ شدن ندارد. از دیگر قابلیت‌های بسیار خوب این محصول می‌توان به مجهز بودن به میکروفون اشاره کرد که امکان مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می‌آورد. این محصول همچنین از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ بهره می‌برد.

دانگل بلوتوث ارلدام مدل M22

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050

Cheap Dongles 11

اگر قصد خرید یک دانگل بلوتوثی بسیار باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت را دارید، می‌توانید هارمن مدل B050 را به عنوان یکی از بهترین محصولات فروشگاه دیجی کالا برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول حدود ۳۰ گرم وزن دارد و با بهره‌گیری از برد ۲۰ متری، به راحتی می‌تواند اتصال بلوتوث را بدون هیچ گونه قطعی برای شما فراهم کند. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این دانگل برای اتصال موس، کیبورد بلوتوثی، پرینتر، گوشی موبایل به سیستم صوتی و یا اتصال به کامپیوتر کاربرد دارد و به هیچ عنوان نمی‌توانید از آن برای اتصال به ضبط خودرو استفاده کنید.

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050 از اتصال بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ بهره می‌برد که نسبت به ورژن‌های قبلی سرعت و پایداری بیشتری دارد. این محصول با پورت‌های USB 1.1، USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است و از تمامی سیستم‌عامل‌های اندروید ۵.۰ به بالا و iOS نیز پشتیبانی می‌کند. این دانگل شرکت هارمن مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و به هیچ عنوان کاربران را از خریدش پشیمان نخواهد کرد.

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050

دانگل بلوتوث مدل CSR 4.0

Cheap Dongles 10

این دانگل بلوتوثی حدود ۵ گرم وزن دارد و حداکثر برد ۱۰ متری را به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول ارزان‌قیمت از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ بهره می‌برد و برای استفاده از آن در برخی از سیستم‌ها، نیاز دارد تا درایور آن را از اینترنت دانلود و نصب کنید. این دانگل بلوتوثی با سیستم‌عامل‌های Mac OS X, Window۷.۸.۱۰/ Vista/ XP سازگار است و از دستگاه‌های با نسخه‌ی بلوتوث پایین‌تر نیز پشتیبانی می‌کند. از این محصول می‌توانید جهت برقراری اتصال در کلیه دستگاه‌های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر بهره ببرید.

دانگل بلوتوث مدل CSR 4.0

دانگل بلوتوث تسکو مدل BT103

Cheap Dongles 9

محصولات تسکو نیازی به تعریف ندارد. این شرکت ایرانی همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت روانه‌ی بازار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به دانگل بلوتوث مدل BT103 اشاره کرد. این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ بهره می‌برد و حداکثر برد آن نیز ۱۰ متر است. شما می‌توانید این دانگل را با استفاده از کابل‌هایی که درون جعبه آن قرار دارد به هدست، اسپیکر بلوتوث و حتی تلویزیون‌های فاقد اتصال بلوتوثی متصل کنید و از کیفیت بسیار خوب آن لذت ببرید.

این دانگل نیازی به نصب نرم‌افزار و راه‌اندازی خاصی ندارد و برای استفاده تنها باید آن را به منبع تغذیه (آداپتور -۵v) متصل کنید. کاربران باید توجه کنند که این مدل فرستنده صوت از طریق بلوتوث است و گیرنده‌ی آن نیست. بنابراین نمی‌توان از این محصول برای اتصال بلوتوثی در ضبط خودرو استفاده کرد. وزن این محصول ۵۰ گرم است و ابعاد آن نیز به ۱۱۲x۶۰x۲۰ میلی‌متر می‌رسد.

دانگل بلوتوث تسکو مدل BT103

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN300BT

Cheap Dongles 8

اگر به دنبال یک دانگل بلوتوثی باکیفیت هستید که به طور همزمان اتصال بلوتوثی و اتصال به شبکه Wi-Fi را به شما ارائه دهد،  محصول شرکت ال بی لینک مدل BL-WN300BT را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه دیجی کالا مد نظر قرار دهید. این دانگل از تراشه Realtek 8723DU بهره می‌برد که در این تراشه از کارت شبکه Wi-Fi تک بانده ۲.۴GHZ و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ استفاده شده و با پورت USB به سیستم شما متصل می‌شود. این محصول دوکاره، سرعت انتقال فایل بسیار بالایی دارد و در سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷، ۸.۱،۱۰ و ۱۱ نیز می‌توان از آن بهره برد. وزن این دانگل حدود ۵۰ گرم است و ابعاد آن نیز به ۶۰x۲۰x۱۰ میلی‌متر می‌رسد.

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN300BT

دانگل بلوتوث لیتو مدل LU-1

Cheap Dongles 7

محصولات شرکت چینی لیتو در فروشگاه آنلاین دیجی کالا، همواره جزو پرفروش‌ترین کالاها بوده‌اند و دانگل بلوتوث مدل LU-1 نیز یکی از آن‌هاست. این محصول که از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ بهره می‌برد، حدود ۴۵ گرم وزن دارد و حداکثر برد آن نیز به ۲۰ متر می‌رسد. این دانگل گیرنده‌ی صوت از طریق بلوتوث است و به همین دلیل کاربران می‌توانند از آن برای ضبط خودرو نیز استفاده کنند. این محصول همچنین با پورت‌های USB 1.1، USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است.

دانگل بلوتوث لیتو مدل LU-1

دانگل مکا مدل MBD1

Cheap Dongles 6

این دانگل بلوتوثی از وزن ۴.۰ بلوتوث برای اتصال بهره می‌برد و با سیستم‌عامل‌های Mac OS X, Window۷.۸.۱۰/ Vista/ XP سازگار است. حداکثر برد این دانگل ۱۰ متر اعلام شده و از آن می‌توان برای اتصال کلیه دستگاه‌های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر استفاده کرد. این محصول حدود ۵ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به ۵۰ در۱۶در ۲۲ میلی‌متر می‌رسد. همچنین کاربران می‌توانند از این محصول برای انتقال فایل نیز استفاده کنند.

دانگل بلوتوث مکا مدل MBD1

دانگل بلوتوثی USB ارلدام مدل ET-M24

خرید دانگل بلوتوث

از دیگر محصولات بسیار باکیفیت و ارزان‌قیمت فروشگاه دیجی کالا به می‌توان به دانگل بلوتوثی USB ارلدام مدل ET-M24 اشاره کرد که محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا کرده است. این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای ایجاد اتصالی پایدار و باکیفیت بهره می‌برد و حداکثر برد ۱۰ متری را ارائه می‌دهد. این کالا با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و برای استفاده در ضبط خودرو نیز می‌توان از آن بهره برد.

این دانگل انرژی مورد نیاز خود را از برق خودرو تأمین می‌کند و نیازی به شارژ شدن ندارد. از دیگر قابلیت‌های بسیار خوب این محصول می‌توان به مجهز بودن به میکروفون اشاره کرد که امکان مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می‌آورد. برای استفاده از این دانگل در برخی سیستم‌ها نیاز به نصب درایور دارید که می‌توانید آن را از اینترنت دانلود کنید.

دانگل بلوتوث USB ارلدام مدل ET-M24

دانگل هارمن مدل KN320

دانگل بلوتوث USB

این محصول باکیفیت شرکت هارمن، یک دانگل بلوتوثی دو‌کاره است که از آن می‌توان هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده صوت از طریق بلوتوث استفاده کرد. بنابراین با اتصال این دانگل به پورت USB ضبط خودرو قادر خواهید بود تا موسیقی دلخواه خود را از طریق اتصال بلوتوث پخش کنید. هارمن روی این محصول پورت AUX نیز تعبیه کرده تا از طریق کابل نیز بتوان از آن درون خودرو بهره برد و با این روش حتی نیازی به اتصال بلوتوثی نیز نخواهید داشت.

این دانگل با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و با بهره‌گیری از میکروفون، امکان مکالمه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. حداکثر برد این محصول حدود ۱۰ متر است و از نسخه‌ی بلوتوث ۵.۱ برای ایجاد اتصال پایدار و باکیفیت بهره می‌برد. از این دانگل علاوه بر سیستم صوتی خودرو، می‌توانید در اسپیکر و سینمای خانگی نیز استفاده کنید.

دانگل بلوتوث هارمن مدل KN320

دانگل ال بی لینک مدل BL-WN500BT

Dongle

لیست ۱۱ دانگل بلوتوث ارزان موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN500BT به پایان می‌رسانیم. این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای ایجاد اتصال پایدار و باکیفیت بهره می‌برد و همچنین برای انتقال فایل‌ها سرعت بسیار خوبی دارد. به همراه این محصول یک سی‌دی حاوی درایور مخصوص این دانگل به شما تقدیم می‌شود که با نصب آن روی سیستم خود، سرعت عملکرد دانگل افزایش پیدا می‌کند.

این دانگل از تمامی سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷، ۸.۱،۱۰ و ۱۱ پشتیبانی می‌کند و برای استفاده در ضبط خودرو نیز می‌توان از آن بهره برد. وزن این دانگل حدود ۲۰ گرم است و ابعاد آن نیز به ۶۰x۲۰x۱۰ میلی‌متر می‌رسد. این محصول شرکت ال بی لینک بردی حدود ۲۰ متری را به کاربران ارائه می‌دهد و به هیچ عنوان آن‌ها را از خریدشان پشیمان نخواهد کرد.

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN500BT

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ۱۱ دانگل بلوتوثی ارزان‎ در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از محصولات برای خودروی هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تجربه کنید.

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

۱۰۸,۳۰۰

تومان

 دانگل بلوتوث ایکس نوا مدل275

۷۸,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

دانگل بلوتوث چیست؟

دانگل بلوتوث یک درایو کوچک USB است که از تراشه‌ی بلوتوث بهره می‌برد و با متصل شدن به پورت USB، دستگا‌ه‌های بلوتوثی قادر به برقراری ارتباط با دانگل شما خواهند بود.

آیا با استفاده از دانگل بلوتوث می‌توان فایل‌ها را انتقال داد؟

بله. بسیاری از دانگل‌ها امکان انتقال فایل با استفاده از بلوتوث را بین دستگاه‌ها فراهم می‌کنند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.