۱۰ کیبورد محبوب در دیجی کالا (۱۷ شهریور ۱۴۰۱)

این روزها ما برای انجام بسیاری از کارهای روزانه‌ی خود وابسته به کامپیوترها هستیم. در واقع می‌توان گفت برای انجام هر کاری، از حساب و کتاب هزینه‌‌ها گرفته تا سرگرمی و رسیدگی به وظایف کاری، می‌توانیم روی کامپیوترها حساب کنیم. هیچ کامپیوتری بدون کیبورد کامل نیست. کیبورد، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای هر کامپیوتر است که انجام بسیاری از کارها بدون وجود آن ممکن نخواهد بود. بنابراین خرید و استفاده از کیبورد مناسب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ کیبورد محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

سازندگان کیبورد به خوبی می‌دانند با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف تا چه حد می‌توانند بر تجربه‌ی کاربران تاثیر بگذارند. بنابراین اگر امروز نگاهی به بازار صفحه‌کلیدها داشته باشید، می‌توانید کیبوردهای مختلفی را با امکانات و قابلیت‌های گوناگون و همچنین در بازه‌های قیمتی متفاوتی پیدا کنید. شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت کیبوردها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید کیبورد را دارید از شما دعوت می‌کنیم که با دیجی کالا مگ همراه باشید.

1 40

۱. کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-MK600

کیبورد «MT-MK600» یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش‌ساخت ارائه‌شده به بازار است. این کیبورد مخصوص بازی در دسته کیبوردهای سیم‌دار قرار می‌گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نور پس‌زمینه قابل‌تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه‌ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می‌تواند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد. گفتنی است کلید ترکیبی FN برای کنترلرهای مولتی‌مدیا در این محصول قرار دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید صدا را بدون خارج شدن از برنامه‌ها و بازی‌ها تنظیم نمایید. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۱,۸۴۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید. 

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. کیبورد مخصوص بازی جرتک مدل K358

اگر برای اهداف گیمینگ و بازی با کامپیوتر به یک کیبورد کلاسیک و با کیفیت نیاز دارید، می توانید روی کیبورد جرتک مدل K358 حساب کنید. کلیدهای نرم و خوش دست K358 از خستگی زودرس انگشتان شما جلوگیری می‌کنند. به همراه کلید‌های اصلی این محصول، کلیدهای میانبر Fn قرار دارند که امکانات آن را چند برابر می‌کند. شما می‌توانید شیب یا زاویه این کیبورد را بر اساس علاقه خود تنظیم کنید؛ برای این کار می‌توان از پایه‌ی قابل تنظیم این محصول استفاده کرد. این کیبورد جرتک به یک سیم بلند با طول ۱.۸ متر مجهز است که به راحتی به کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول باید به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و قطرات آب اشاره کرد. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۲۳۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۳. کیبورد بازی ردراگون مدل K552 RGB

کیبورد مدل K552 RGB محصولی از برند «ردراگون » (Redragon) است که از طراحی زیبا و با نور پس‌زمینه قابل تنظیم بهره می‌برد. بدنه‌ی این کیبورد از جنس فلز و ABS ساخته شده که از استحکام خوبی برخوردار است. همچنین کیبورد مدل K552 RGB در برابر پاشیده شدن مایعات مقاوم است. این محصول در ابعاد جمع‌وجوری طراحی و تولید شده که قسمت Num Pad از آن حذف شده و مجموعاً ۸۷ عدد کلید دارد. کیبورد K552 RGB به‌‌صورت باسیم و از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود. این کانکتور از کیفیت بالا و با روکش نقره ساخته شده است. این کیبورد همچنین دارای نور پس‌زمینه است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. کاربران به‌دلخواه خود می‌توانند افکت‌های در نظر گرفته شده برای این کیبورد را انتخاب کند. این کیبورد با قیمت ۱,۴۶۷,۷۴۰ تومان در دیجی کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. کیبورد بلوتوثی تسکو مدل TKM7320B

کیبورد بلوتوثی تسکو مدل TKM7320B علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، کاملا استاندارد طراحی شده است. همان طور که می‌دانید یک کیبورد استاندارد، در کارایی کاربر به هنگام تایپ کردن تاثیر بسزایی می‌گذارد. به دلیل ابعاد کوچک این کیبورد، هر یک از دکمه‌ها، کوچک‌تر از اندازه یک کیبورد معمولی تعبیه شده‌اند. در ساخت بدنه‌ی این کیبورد بلوتوثی از آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است. به همین دلیل علاوه بر وزن سبک، مقاومت بسیار خوبی در برابر آسیب‌های وارده از خود نشان می‌دهد. همچنین بدنه و دکمه‌ها در مقابل پاشش آب و تعریق پوستی مقاوم‌اند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۹۷۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵.کیبورد گیمینگ رپو مدل V500PRO

محصول «V500PRO» یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش‌ساخت ارائه‌شده به بازار توسط شرکت «رپو» (Rapoo) است. این کیبورد گیمینگ ۱۰۴ کلید دارد. مهم‌ترین ویژگی‌ V500PRO کلیدهای مکانیکی آن است که سرعت پاسخ‌دهی بالایی را برای آن به همراه آورده است. این ویژگی به گیمر این اجازه را می‌دهد تا بتواند با خیال راحت‌تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم‌زمان چند کلید، یک یا چند عدد از آن‌ها در بازی ثبت نشوند. نور پس‌زمینه قابل تنظیم و ظاهری شیک از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که هم می‌توانند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشند. شما می‌توانید این محصول ۱۰۴ کلیدی را با قیمت ۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۶. کیبورد گیمینگ کورسیر مدل K100 RGB optical-mechanical

کیبورد K100 از ۴۴ صفحه‌ی LED RGB استفاده کرده که نتیجه‌ی آن بسیار خیره کننده است و تا چندین دقیقه شما را محصور خود می‌کند. در هر دو طرف دریچه‌های جدیدی تعبیه شده که مکان‌های بیشتری را برای نورپردازی روی میز نسبت به نمونه قبلی خود اختصاص داده است. قسمت شماره‌گیری کیبورد و کنترل کامپیوتر از طریق صفحه کلید، از خصوصیت‌های جذاب این کیبورد است. در حین آزمایش K100، این کیبورد عملکرد رضایت‌بخشی برای انجام کارهایی که معمولاً نیاز به پایین نگه داشتن چندین کلید دارند، از خود نشان داد. می‌توان بارها و بارها روشنایی نور پس‌زمینه را تنظیم کرد و در آن حتی می‌توانید LEDها را به طرز باورنکردنی کم نور کنید. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت کورسیر را با قیمت ۱۱,۴۸۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل CYNOSA V2

کیبورد Cynosa V2 با داشتن قابلیت شخصی‌سازی و ارائه‌ی ۱۶.۸ میلیون رنگ نور پس‌زمینه برای تمام کلید‌های این کیبورد RGB به صورت مجزا، تجربه‌ای مثال‌زدنی را برای گیمرها فراهم می‌کند. استفاده از کیبورد Cynosa V2 با کلید‌های به‌روز شده این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی برای ساعت‌های طولانی بدون خستگی بازی کند. در این کیبورد گیمرها با استفاده از نرم‌افزار Razer Synapse 3 می‌توانند به راحتی کلید‌ها را برای خود برنامه‌ریزی کنند. در پایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کیبورد Cynosa V2 در برابر پاشش مایعات نیز مقاوم است. شما می‌توانید این صفحه‌کلید را با قیمت ۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل CRAFT

کیبورد «CRAFT» محصولی از شرکت «لاجیتک» است که از طریق دانگل USB به رایانه شما متصل می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک دستیار حرفه‌ای برای کار با رایانه باشد. CRAFT را می‌توان یکی از بهترین کیبوردها برای طراحان و کسانی دانست که با ADOBE کار می‌کنند. کیبورد لاجیتک مدل CRAFT انرژی خود را از باتری‌ شارژی درون خود تامین می‌کند.  از این کیبورد می‌توان تا فاصله‌ی ۱۰ متری از دانگل استفاده کرد. CRAFT از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاوم باشد. در کیبورد بی‌‌سیم لاجیتک یک دکمه‌ی ولوم چرخان وجود دارد که می‌توانید از آن در موارد بی‌شماری استفاده‌های بسیار مناسبی داشته باشید. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۹. مجیک کیبورد اپل

تجربه‌ی تایپ با یک کیبورد سحرآمیز یا همان مجیک کیبورد از شرکت به نام اپل مطمئنا برای شما لذت‌بخش است. در این طراحی جدید، اپل از باتری قابل شارژ و بدنه براق بهره برده است. کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد از مکانیزم جدیدی استفاده می‌کند که به لطف این مکانیزم ثبات‌های موجود در زیر کلیدهای کیبورد با حساسیت بیشتری به تایپ شما کمک می‌کنند. اگر از کاربران مک هستید، بد نیست بدانید این کیبورد به راحتی با دستگاه شما اتصال برقرار می‌کند. باتری تعبیه شده در این کیبورد به مدت طولانی شما را برای تایپ همراهی می‌کند. طراحی این کیبورد همانند محصولات دیگر اپل از رنگ سفید و ابعاد ظریف بهره‌مند شده است. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۱۰,۰۵۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۱۰. کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل K480

کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل K480 از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که تداعی کننده ماشین‌های تحریر قدیمی است. این کیبورد از ۸۱ کلید جزیره‌ای بهره می‌برد که تایپ کردن را بسیار آسان می‌کند. این این کیبورد از برچسب چاپ فارسی پشتیبانی نمی‌کند. البته برچسب‌های چاپ فارسی قیمت زیادی ندارند و به راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا تهیه کنید. در قسمت بالایی کلیدها یک داک برای قرار دادن تلفن‌همراه یا تبلت تعبیه شده است؛ این داک K480 را به یک محصول بسیار جذاب و چند منظوره تبدیل کرده است. این کیبورد به کمک بلوتوث قابلیت اتصال به تلفن‌همراه، تبلت و رایانه را دارد. می‌توان K480 را به صورت هم‌زمان به ۳ دستگاه مختلف متصل کرد. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۱,۴۳۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link