۱۰ هدفون رو گوشی محبوب که کاربران دیجی‌کالا پیشنهاد می‌کنند

این روزها تنوع بالای هدفون‌ها باعث شده انتخاب یک مدل متناسب با نیاز کاربران کار بسیار سختی باشد. از طرفی دیگر خود هدفون‌ها هم به چندین دسته تقسیم می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به هدفون‌های روگوشی، توگوشی، گردنی، ایربادز و… اشاره کرد. در مطالب مختلف سعی کرده‌ایم بهترین هدفون‌های بازار را در اشکال گوناگون به شما معرفی کنیم اما در این مطلب بهترین هدفون های رو گوشی را معرفی خواهیم کرد؛ محصولاتی که در میان محبوب‌ترین هدفون‌های دیجی‌کالا قرار دارند چرا که در واقع پیشنهاد کاربران هستند.

هدفون کارتونی  پرنسس مدلK15

۷۲,۰۰۰

تومان

هدست بلوتوثی مدل Airpods pro A2084

۴۹۹,۰۰۰

تومان


۱. هدفون رو گوشی مدل P47 EDR

هدفون رو گوشی مدل P47 EDR

یکی از بهترین هدفون‌های بازار در محدوده‌ی قیمتی زیر ۲۰۰ هزار تومان که هم زیبایی زیادی دارد و هم سبک و کوچک است، هدفون رو گوشی مدل P47 EDR نام دارد. محصولی که می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد و از قابلیت‌های خوب آن لذت برد. این هدفون به صورت تاشو طراحی شده تا بدین ترتیب اگر مشکل کمبود جا دارید بتوانید به راحتی آن را درون کیف قرار دهید و با خود به هر جایی ببرید.

در ساخت این هدفون از طرح دو رنگه استفاده شده که باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را با لباس خود ست کنید. همچنین کاپ‌ها هم از جنس بسیار نرم و لطیف میکروفایبر هستند تا هنگام استفاده‌ی طولانی مدت کاربر احساس خستگی نکند. هرچند وزن بسیار کم محصول هم مزید بر علت شده تا شما در جلسات طولانی مدت احساس درد نداشته باشید.

این هدفون اگرچه قیمت پایینی دارد اما خروجی صدای آن باکیفیت است به گونه‌ای که می‌تواند صداها را با تفکیک و تمییز خوبی به گوش شما برساند. البته به اندازه‌ی یک هدفون گران‌قیمت نباید از آن انتظار داشت اما عملکرد این محصول در مقایسه با بسیاری از هدفون‌های هم قیمت یک سر و گردن از لحاظ کیفیت پخش صدا بالاتر است. کیفیت بیس صدا هم قابل قبول است به گونه‌ای که لذت گوش دادن به موسیقی را کم نمی‌کند. طول عمر باتری این محصول هم ۴ تا ۶ ساعت است که کافی به نظر برسد. برای شارژ کامل محصول هم فقط ۲ ساعت زمان نیاز است.

این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵ بهره می‌برد، امکان انجام مکالمه را به کاربر می‌دهد، امکان استفاده از طریق کابل AUX (جک ۳.۵ میلی‌متری) را هم دارد تا کاربر بتواند خودش تصمیم بگیرد در چه شرایطی از کدام نوع اتصال استفاده کند، از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند که فوق‌العاده مهم و ضروری است و به شما کمک می‌کند بدون نیاز به اتصال به منبع صدا موسیقی گوش دهید و لذت ببرید و بسیاری موارد دیگر که دست به دست هم داده‌اند تا این هدفون ارزان‌قیمت یک انتخاب عالی برای کاربران باشد.

هدفون بی سیم مدل P47 EDR

۲. هدفون رو گوشی مدل Q8

هدفون رو گوشی مدل Q8

هدفون بی سیم مدل QR بلوتوثی محصولی مناسب برای گوش دادن به موسیقی با کیفیتی مناسب و قابل قبول است که می‌تواند شما را راضی نگه دارد. محدوده‌ی فرکانس پاسخگویی این هدفون بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است تا بدین ترتیب حتی ریزترین صداها را هم بشنوید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. این هدفون از لحاظ ظاهر بسیار شبیه به مدل نخست است با این تفاوت که در قسمت بالای گوش طراحی متفاوتی دارد. اما به همان اندازه سبک، کوچک و جمع و جور است به گونه‌ای که اصلا در استفاده‌ی درازمدت باعث خستگی و درد در ناحیه‌ی گوش و سر نمی‌شود.

علاوه بر این‌ها، این هدفون به گونه‌ای طراحی شده که وقتی روی گوش قرار می‌گیرد تا حدودی می‌تواند نویز اطراف را هم کنترل کند تا بدین ترتیب تجربه‌ی لذت‌بخشی از گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم و سریال داشته باشید. این محصول از گیره‌های تنظیم طول بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا هدفون را متناسب با اندازه‌ی سر خود تنظیم کنید.

از جمله سایر قابلیت‌های خوب این هدفون می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد که باعث می‌شود بدون نیاز به یک منبع صدای جانبی به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. همچنین پشتیبانی از رادیو FM را هم در این محصول شاهد هستیم تا زمان‌هایی که می‌خواهید نتایج مسابقات ورزشی و… را مشاهده کنید بتوانید از طریق هدفون این کار را انجام دهید.

این هدفون هم از طریق بلوتوث و هم کابل AUX به منبع صدای جانبی نظیر گوشی، تبلت، کامپیوتر و… متصل می‌شود و در نتیجه دست کاربر را برای انتخاب نوع اتصال باز می‌گذارد. روی این هدفون هم یک سری کلید تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترل پخش یا تماس را بر عهده بگیرید.

هدفون بی سیم مدل Q8

۳. هدفون رو گوشی نیا مدل Q8-851S

هدفون رو گوشی نیا مدل Q8-851S

«نیا» یکی از برندهای تولیدکننده‌ی هدفون‌های میان‌رده در سطح جهان است که به خاطر امکانات مناسب، قیمت معقول و طراحی جذاب توانسته محبوبیت قابل‌توجهی را در میان برندهای هم‌سطح خود پیدا کندQ8-851S یکی از مدل‌های معروف این برند در سری هدفون‌های چند منظوره و دور گوشی است که از طرحی جذاب و در عین حال توانایی قابل توجهی بهره می‌برد. به گونه‌ای که سخت است در این محدوده‌ی قیمتی محصولی را به خوبی Q8-851S یافت چون کیفیت صدای آن به نسبت قیمتی که دارد قطعا شما را غافلگیر خواهد کرد.

برای گوشی‌های این هدفون از بالشتک‌های چرمی بسیار نرمی استفاده شده که وقتی آن را روی گوش قرار می‌دهید، ارتباط با اطراف را به حداقل می‌رساند تا دیگر صدایی از بیرون شما را آزار ندهد. رنگ چرم به کار رفته در محل اتصال هدفون به گوش هم با هدفون همخوانی داشته و به زیبایی آن افزوده است.

این هدفون علاوه بر کیفیت بسیار عالی در پخش صدا، از میکروفون هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب در انجام مکالمات هم بتواند شما را همراهی کند. البته نباید انتظار داشته باشید تجربه‌ی انجام مکالمه با این هدفون بی‌نقص باشد اما قطعا شما را به میزان هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید راضی نگه خواهد داشت.

این هدفون از کارت حافظه‌ی جانبی هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست مورد نظر دیگر نیاز به یک منبع صدای جانبی نداشته باشید. هدفون رو گوشی Q8-851S اگرچه بلوتوثی است اما به یک درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری استاندارد مجهز شده که کاربر می‌تواند با تهیه‌ی این کابل استاندارد به صورت جداگانه از قابلیت اتصال به اکثر پخش‌کننده‌های موجود بهره ببرد. در پایان لیست کارایی‌های این هدفون باید به رادیوی آن نیز اشاره کرد. یک رادیوی FM با قدرت گیرندگی مناسب که می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد.

هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

۴. هدفون رو گوشی تسکو مدل TH 5345

هدفون رو گوشی تسکو مدل TH 5345

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5345 یک محصول باکیفیت از شرکت ایرانی تسکو است که توانسته نظر مثبت بیش از ۴۰۰ نفر را به خود جلب کند. این هدفون رو گوشی جذاب که قیمت نسبتا مناسبی هم دارد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در کنار آن، در گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم و سریال هم شما را با صدای باکیفیت و فوق‌العاده‌ای که دارد شگفت‌زده خواهد کرد.

این هدفون رو گوشی مثل بسیاری از هدفون‌های مشابه تسکو از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند در انجام کارهای مختلف، حتی بازی آنلاین شما را همراهی کند. البته هدفونی که برای بازی مناسب باشد معمولا برای گوش دادن به موسیقی خیلی مناسب نیست ولی با این حال این هدفون یک محصول گیمینگ به حساب نمی‌آید اما می‌توان با آن در انجام بازی هم تجربه‌ی خوبی داشت.

این هدفون هم از طریق بلوتوث و هم کابل AUX به منبع صدای جانبی متصل می‌شود و می‌توانید از امکانات متعدد آن بهره‌مند شوید. این هدفون به لطف بهره‌مندی از میکروفون امکان برقراری تماس را هم به شما می‌دهد که کیفیت آن خوب است. هرچند نباید انتظار معجزه از آن را داشت چون خبری از قابلیت حذف نویز در آن نیست و در نتیجه در محیط‌های پر سر و صدا شاید نتوانید آنطور که باید شفاف و بدون مشکل صحبت کنید.

طول عمر باتری این هدفون از ۶ تا ۱۲ ساعت بسته به کاری که با آن انجام می‌دهید متغیر است که عدد خوبی محسوب می‌شود. همچنین خود هدفون هم فقط ۱٫۵ ساعت نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود. این محصول فقط ۱۰۰ گرم وزن دارد و این یعنی در استفاده‌ی طولانی مدت قرار نیست احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش یا سر خود داشته باشید.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5345

۵. هدفون رو گوشی تسکو مدل TH 5336

هدفون رو گوشی تسکو مدل TH 5336

هدفون TH 5336 محصولی از شرکت تسکو (Tesco) است و در واقع باید آن را یک هدفون ایرانی در نظر گرفت. تسکو یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که کیفیت محصولات آن واقعاً از انتظار فراتر است و معمولا بسیاری از محصولات این شرکت هم امتیاز بسیار خوبی را از سوی کاربران دریافت می‌کنند. هدفون TH 5336 هم از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان یکی از هدفون‌های میان‌رده‌ی تسکو می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای در پخش موسیقی یا انجام مکالمه داشته باشد.

این هدفون را می‌توان از طریق کابل AUX یا بلوتوث به منبع صوتی متصل کرد و از گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم و سریال لذت برد. لازم به ذکر است این محصول از رادیو هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید به آن کارت حافظه‌ TF متصل کنید تا بدین ترتیب بدون نیاز به گوشی یا هر منبع صدای دیگری، به صورت مستقل از هدفون استفاده کنید و لذت ببرید. جنس بدنه‌ی این محصول از PVC باکیفیت است که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. همین متریال هم باعث شده وزن این محصول از ۲۰۰ گرم تجاوز نکند و به ۱۸۵ گرم برسد تا بدین ترتیب در جلسات طولانی مدت هم گوش و نواحی درگیر سر، احساس خستگی یا درد نداشته باشند.

این هدفون انرژی خود را از یک باتری داخلی تامین می‌کند که ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۵ ساعت در حالت پخش موسیقی شما را همراهی کند. علاوه بر این‌ها در حالت مکالمه هم می‌توانید تا ۵ ساعت روی شارژدهی باتری این محصول حساب کنید. در صورت اتمام شارژ هم فقط کافی است ۲ الی ۳ ساعت به شارژر متصل باشد تا شارژ شود. صحبت از مکالمه که شد باید بگوییم این هدفون به لطف میکروفون‌های تعبیه شده درون خود امکان مکالمه را هم به کاربران می‌دهد.

هدفون تسکو مدل TH 5336

۶. هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

هدفون رو گوشی تسکو مدل TH 5336

اما می‌رسیم به هدفون‌های گیمینگ که از لحاظ شکل ظاهری و امکانات و قابلیت‌ها، با هدفون‌های معمولی تفاوت محسوسی دارند. برای مثال هدفون رو گوشی مخصوص بازی اونیکوما مدل K19 در همان نگاه نخست پر واضح است که برای اهداف گیمینگ طراحی شده؛ از طراحی خاص میکروفون گرفته تا برش‌های اطراف گوشی‌ها و همچنین طرح جذابی که در پشت گوشی‌ها نقش بسته است. هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19 یک دست مشکی است و ظاهر خشن و جذابی دارد.

پدهای این محصول کاملا بزرگ طراحی شده‌اند که گوشتان را احاطه کنند و اجازه ندهند صداهای محیط به سادگی وارد شوند. پدهایی که برای گوشی‌ها در نظر گرفته شده بسیار نرم هستند به گونه‌ای که اصلا باعث درد یا خستگی گوش نمی‌شوند. البته وزن ۳۵۰ گرمی این محصول باعث شده تا در جلسات طولانی گیمینگ نیاز داشته باشید تا اندکی آن را از روی سر بردارید اما به صورت کلی آنقدر این محصول خوب طراحی شده که وزن زیاد مشکل بزرگی برای آن محسوب نمی‌شود.

این هدفون از یک میکروفون بزرگ با قابلیت حذف نویز هم بهره می‌برد که قادر است صدای شما را با کیفیتی عالی به گوش هم‌تیمی‌هایتان در جریان بازی برساند. این میکروفون به گونه‌ای طراحی شده که اصلا جلوی دید بازی را نمی‌گیرد اما در عین حال به دهان نزدیک است تا کوچک‌ترین صدای شما هم به گوش کسانی که می‌خواهید برسد.

در قسمت بیرونی کاپ‌های هدفون، نورهای RGB تعبیه شده است و با اتصال پورت USB به کنسول‌تان این چراغ‌ها روشن می‌شود و زیبایی این هدفون را دو‌چندان می‌کند. استفاده از این نور در بین لوازم جانبی گیمرها متداول است و همین باعث شده تا این هدفون با باقی لوازم‌تان برای مثال کیس، کیبورد و غیره ست شود. اگر قصد استفاده از این ویژگی را نداشته باشید می‌توانید پورت USB را متصل نکنید و فقط ار هدفون استفاده کنید.

از آن جایی که این هدفون برای بازی طراحی شده، خبری از بیس‌های اغراق‌آمیز نیست اما صدای پا به بهترین شکل به گوشتان خواهد رسید و از این بابت جای نگرانی وجود نخواهد داشت. هرچند باید قید گوش دادن به موسیقی با این هدفون را بزنید چون تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای شما فراهم نمی‌کند.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

۷. هدست مخصوص بازی تسکو مدل TH 5153

هدفون رو گوشی مخصوص بازی تسکو مدل TH 5153

TH 5153 یک هدست گیمینگ از برند TSCO است که برای اهداف گیمینگ طراحی و ساخته شده و در نتیجه کیفیت اسپیکر و میکروفون آن برای دریافت صدای پا و همچنین گفت و گو با هم تیمی‌ها عالی است. این هدفون اندازه‌ی نسبتا بزرگی دارد و وزن آن هم نسبتا سنگین است اما آنقدر کاپ‌های نرم و راحتی دارد که باعث خستگی و درد گوش نمی‌شود.

این هدفون از جنس PVC منعطف ساخته شده و در نتیجه کیفیت بسیار بالایی دارد و به سادگی خراب نمی‌شود. این هدفون همچنین درون جعبه‌ی خود از یک تبدیل ۱ به ۲ هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب وقتی آن را به سیستم متصل می‌کنید هم بتوانید از میکروفون و هم بلندگو استفاده کنید.

هدست مخصوص بازی تسکو مدل TH 5153

۹/۸. هدست اونیکوما مدل K10 و K10 پرو

هدفون رو گوشی اونیکوما مدل K10هدست اونیکوما مدل K10 و K10 پرو دو مدل از بهترین هدست‌های گیمینگ برند اونیکوما محسوب می‌شوند که توانسته‌اند نظر صدها نفر از کاربران را به خود جلب کنند. این دو مدل را به خاطر امکانات نسبتا برابری که با یکدیگر دارند در یک بخش بررسی می‌کنیم اما یک سری تفاوت جزئی هم بین آن‌ها وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در درجه‌ی نخست باید بگوییم هر دو هدفون واقعا کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و نیازهای گیمینگ شما را با توجه به محدوده‌ی قیمتی مورد نظر به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کنند. اما هدفون مدل استاندارد ۳۸۰ گرم وزن دارد در حالی که وزن مدل پرو ۵ به ۵۴۰ گرم می‌رسد. همین موضوع سبب شده برای انجام بازی به مدت طولانی، مدل استاندارد خستگی کمتری را برای شما ایجاد کند.

در هر دو مدل نورپردازی RGB وجود دارد اما در مدل پرو این نورپردازی به شکل جذاب‌تری طراحی شده تا بدین ترتیب ظاهر حرفه‌ای‌تری به خود بگیرد. از لحاظ کیفیت میکروفون هم هر دو محصول عالی هستند تا صدای شما با کیفیتی عالی به گوش طرف مقابل برسد. هر دو محصول متریال سبک و سازگار با پوست دارند و در قسمت زیر هدبندها از متریال با قابلیت تنفس پذیری استفاده شده است که باعث می شود تا سر کاربر عرق نکند.

قطر درایور در هر دو مدل ۵۰ میلی‌متر است تا صدای ۷.۱ کاناله با وضوحی عالی و به بهترین شکل ممکن به گوشتان برسد. با این درایورها، شما حتی جزئی‌ترین صداها را هم دریافت خواهید کرد تا لذت انجام یک مسابقه‌ی آنلاین و رقابتی برای شما چندین برابر شود.

هدست اونیکوما مدل K10
هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل k10 Pro

۱۰. هدفون مخصوص بازی رپو مدل VH500

هدفون رو گوشی مخصوص بازی رپو مدل VH500

هدست Rapoo VH500 یک هدست مخصوص گیم بوده که شرکت معروف رپو هم آن را تولید و روانه‌ی بازار کرده است. رپو یکی از شرکت‌های نام آشنا در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی است که تاکنون محصولات بسیار خوبی را هم راهی بازار کرده و هدست Rapoo VH500 هم یکی از همین هدفون‌ها به حساب می‌آید. نخست به سراغ میکروفون این محصول می‌رویم که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و از مواد اولیه بادوام و بسیار مقاوم ساخته شده که هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم وضوح و شفافیت صدای آن در طول بازی عالی است.

این هدست از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله بهره می‌برد و به لطف گوشی‌های بزرگ با قطر ۵۰ میلی‌متر، صدا را به بهترین شکل ممکن به گوشتان می‌رساند. رپو در ساخت این محصول از متریال بسیار با کیفیتی استفاده کرده و بدین ترتیب اصلا به سادگی مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. در عین مقاومت بالا، این هدست فقط ۳۵۰ گرم وزن دارد که باعث می‌شود در استفاده‌ی طولانی مدت اصلا باعث خستگی و ایجاد درد در گوش نشود. همچنین به لطف روکش پلاستیکی نرم، هیچ فشاری به سر کاربر هم در حین انجام بازی وارد نمی‌شود.

هدفون رو گوشی  VH500 دارای چراغ LED با قابلیت تغییر رنگ روی هر گوشی است که زیبایی ظاهری آن را دوچندان کرده است. این محصول از یک نرم‌افزار هم بهره می‌برد که با نصب آن در کامپیوتر و همچنین اتصال هدفون به سیستم می‌توانید قابلیت‌ها، نحوه‌ی نورپردازی و سایر امکانات آن را شخصی‌سازی کنید.

هدست مخصوص بازی رپو مدل VH500

در این مطلب تلاش شده تا بهترین هدست‌های بازار را که پیشنهاد کاربران دیجی‌کالا مگ هستند به شما معرفی کنیم. هدست‌هایی که هم امکانات و قابلیت‌های متعددی دارند و هم محبوبیت آن‌ها به قدری است که قطعا از خریدشان پشیمان نخواهید شد.

سوالات متداول درباره هدفون‌های رو گوشی

آیا هدفون‌های رو گوشی مزیتی در مقایسه با ایربادزها دارند؟

در مقایسه با ایربادزها، اگرچه هدفون‌ها بزرگ‌تر و دست و پاگیرتر هستند اما مزیتی که دارند این است که صدا را مستقیما وارد گوش نمی‌کنند و در نتیجه در بلند مدت آسیب کمتری به پرده‌ی گوش وارد می‌شود و همچنین برای استفاده راحت‌تر هستند.

بهترین مارک هدفون چیست؟

به صورت کلی نمی‌توان به این پرسش پاسخ کاملی داد چرا که در درجه‌ی نخست باید دید چقدر بودجه برای خرید هدفون اختصاص می‌دهید. به صورت کلی هدفون‌های معرفی شده در این لیست از جمله بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها هستند و هیچ نگرانی از بابت انتخاب آن‌ها نخواهید داشت.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.