۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در دیجی کالا (۱۲ مهر ۱۴۰۱)

هدفون‌های بی‌سیم در دنیای مدرن امروز به گجت‌های جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند که در هر زمان و هر مکان می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم. این گجت‌های پوشیدنی با تنوع و قیمت‌های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به ۱۰ هدفون محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم را دارید از شما دعوت می‌کنیم که مقاله ما را بخوانید. در هفدهمین لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین هدفون‌های بی‌سیم دیجی‌ کالا در سال ۱۴۰۱، نمایندگان شرکت‌ سامسونگ با ۳ و اپل با ۲ محصول بیش‌ترین تعداد نماینده را از آن خود کرده‌اند. با دیجی‌ کالا مگ در این مقاله همراه باشید.

هدفون دیجی‌کالا

۱. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می‌زند. درایورهای ۱۱ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP بهره می‌برد. در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری به ظرفیت ۶۱ میلی‌آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. هدفون بلوتوثی لیتو مدل LT-7

لیتو می‌خواهد با ایربادز LT-7 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک ایربادز کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. انتقال امواج بی‌سیم این ایربادز از طریق نسخه‌ی ۵ فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد. این ایربادز با ۴ میکروفون (۲ عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده و شما می‌توانید با شنیدن صدای بلند و واضح، از یک صحبت صوتی شفاف و بدون سر و صدا لذت ببرید. هر ایربادز دارای باتری داخلی با ظرفیت ۳۰ میلی‌آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی را به‌ کاربران ارائه می‌دهد. از طرف دیگر محفظه‌ی شارژ ایربادزها، دارای یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. مدت‌ زمان شارژ کیس شارژ ۱.۵ ساعت و ایربادزها نیز ۱ ساعت است. این هدست با قیمت ۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا

۳. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. سامسونگ برای «Galaxy Buds Live» شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP HFP بهره می‌برد. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل «Galaxy Buds Live» اولین ایربادز سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز «ANC» است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری با ظرفیت ۶۰ میلی‌آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. این محصول ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته‌ی قبل با قیمت ۱,۸۳۸,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا

۴. هدفون بی‌سیم اپل AirPods Pro 2021

این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۴.۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. AirPods Pro 2021 قابلیت جدید توانایی شارژ شدن به‌ وسیله‌ی MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته‌ی قبل با قیمت ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1

لیتو می‌خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L1 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصربه‌فردی است، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می‌کند. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا ۱۰ متر است؛ این موضوع به این معنی است که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله ۱۰ متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد؛ برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا ۱۸ ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به ۶ ساعت کاهش می‌یابد. شما می‌توانید این هدفون با کیفیت را با قیمت ۶۹۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QT81

طراحی هندزفری Lenovo QT81 به شکلی است که حالت تو گوشی دارد و آن را به گونه ای طراحی کرده‌اند که با قرار دادنش در گوش، حجم کوچکی از آن دیده می‌شود که همین امر نشان از فرم ساختاری بسیار مطلوب و ابعاد کوچک آن دارد. وزن هر کدام از ایرفون‌ها حدود ۳.۸ گرم است و در مقایسه با بسیاری از هندزفری‌های دیگر از وزن کمتری برخوردار است که در نهایت استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند. داخل داک شارژ Lenovo QT81 یک پنل نمایشگر قرار داده شده که به شما وضعیت شارژ هندزفری‌ها و داک شارژ را بصورت درصدی نمایش می‌دهد. این هدفون بلوتوثی با قیمت ۳۲۸,۸۰۰ تومان از دیجی کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون دیجی کالا

۷. هدفون بی‌‌سیم اپل AirPods New Generation

همانطور که از نام «AirPods New Generation» پیداست، این محصول نسل جدید ایرپاد بی‌سیم اپل است. طراحی قسمت گوشی‌های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی نکرده و همچنان به‌راحتی و قدرت نسل قبلی است. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلند مدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. این محصول همچنین به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا

۸. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

اولین چیزی که در هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 محصول نظرتان را جلب خواهد کرد، طراحی منحصر‌به‌فرد آن است. این هدفون بی‌سیم از درایور ۷ میلی متری استفاده کرده و با ۴ میکروفون به کاربران ارائه می‌شود. میکروفون‌ها با قابلیت حذف نویز ENC و CVC 8.0 همراه شده‌اند و از فرمت صوتی AAC و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند. ایربادهای ۳۲ میلی آمپر ساعتی بی‌سیم هایلو W1 پس از قرار گرفتن داخل باکس شارژ ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی، وارد فرآیند شارژ می‌شوند. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۷۹۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. هدفون بی‌سیم هواوی مدل Sport AM61

یکی از بهترین هدفون‌های هوآوی، مدل Sport AM61 است که یکی از محصولات پرفروش این شرکت پرطرفدار شناخته می‌شود. این مدل صرفا برای ورزشکاران ساخته شده تا در برابر تعرق بدنی با این هدفون سبک وزن دچار مشکل نشوند. باتری به ‌کار رفته در این مدل در حالت آماده به کار عمری معادل ۱۰ روز دارد و شما می‌توانید برای ۱۱ ساعت پخش موسیقی مداوم و یا مکالمه روی آن حساب کنید. هدفون بی‌سیم هواوی مدل Sport AM61 کاملا با هر دو سیستم‌عامل اندروید و IOS و گوشی‌های آن‌ها هماهنگی دارد. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۸۸۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون دیجی کالا

۱۰. هدفون بی‌سیم کلومن مدل KB-G210

هدفون‌ بی‌سیم کلومن مدل KB-G210 وزنی برابر ۴۵ گرم دارد؛ بنابراین می‌توان گفت بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. نسخه‌ی بلوتوث این هدفون ۵.۰ بوده و محدوده عملکرد این هدفون‌ ۱۰ متر خواهد بود و برای دور شدن از دستگاه خود دچار مشکل نخواهید شد. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی ۵ ساعت بوده؛ در حالت استندبای ۱۰۰ ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه ۲ ساعت است. نحوه‌ی طراحی گوشی‌های این هدفون با قرار‌گیری مناسب در گوش تا میزان قابل توجهی نویز‌های موجود در محیط را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید این محصول کلومن را با قیمت ۷۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.