۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت‌ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه‌ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس‌ها را روانه بازار می‌کنند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید از شما دعوت می‌کنیم که همراه دیجی کالا مگ در این مقاله باشید.

997 1

۱. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا، در فروشگاه دیجی‌کالا هم محبوب‌ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. عملکرد باتری این ساعت هوشمند ۱۸ ساعت خواهد بود. این باتری نسبت به نسل قبل ساعت هوشمند در حدود ۳۳ درصد بهبود پیدا کرده است. رنگ‌های مختلف این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی کالا با قیمت ۱۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

996 1

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ، به خاطر ظاهر شیک و شباهت زیادی که به ساعت‌های مچی معمولی دارد میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. عرض قاب این ساعت به ۴۶ میلی‌متر می‌رسد و کلا ۵۲ گرم وزن دارد. نمایشگر ۱.۴ اینچی فوق‌العاده سوپر امولد، شیشه محافظت شده توسط گوریلا گلس، پشتیبانی از جی پی اس، سیستم عامل WearOS (سازگاری با اندروید)، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۱.۵ گیگابایتی، وجود حسگرهای ژیروسکوپ و فشارسنج و سنجش اکسیژن و فشار خون و عمر باتری عالی از دیگر مشخصات مهم این ساعت سامسونگ به شمار می‌آیند. این ساعت رابط کاربری بسیار خوبی دارد و کاربر می‌‎‎تواند تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. این ساعت هوشمند را می‌توانید با قیمت ۵,۹۴۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3 Pro بند چرمی

نمایشگر Ultra HD AMOLED، مدیریت سلامت ۲۴ ساعته، سیستم عامل قدرتمند Zepp، دکمه‌ی چرخان کلاسیک و عمر باتری ۱۲ روزه از جمله قابلیت‌های پر شمار ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 Pro هستند. اولین المانی که به صورت غیرمستقیم به طراحی لوکس و شکیل ساعت امیزفیت GTR 3 Pro اشاره می‌کند، بکارگیری آلیاژ آلومینیوم در بدنه‌ی ساعت است. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 Pro حدود ۳۲ گرم وزن دارد. دو دکمه فیزیکی در جوانب ساعت تعبیه شده که به بهبود تعامل کاربر با ساعت کمک می‌کند. پوشش روی صفحه‌نمایش ضد خش و ضد اثر انگشت بوده و رزولوشنی برابر ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل را با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت به نمایش می‌گذارد. این محصول امیزفیت با قیمت ۵,۸۰۸,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. ساعت هوشمند گارمین مدل Epix Gen 2 Sapphire

این ساعت با طراحی بسیار زیبا و شیک به بازار معرفی شده است. ویژگی منحصربه‌فرد این ساعت نسبت به سری فنیکس این است که صفحه‌نمایش لمسی این ساعت از نوع آمولد بوده و دارای شفافیت، نور زیاد و همچنین تراکم پیکسلی بالاست. بدنه‌ی این مدل از ساعت گارمین از جنس تیتانیوم با پوشش ضد خش DLC به رنگ مشکی است. باطری این ساعت از نوع لیتیومی بوده و عمر آن در صورت استفاده‌ی عادی ۱۶ روز است که برای ساعتی با صفحه نمایش آمولد بسیار عالی تلقی می‌شود. در صورتی که حالت همیشه روشن فعال باشد، عمر باطری آن به ۶ روز می‌رسد. شما کاربران دیجی کالا می‌توانید این محصول شرکت گارمین را با قیمت ۳۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

991 1

۵. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۱ میلی‌متری

مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل ۴۵ میلی‌متری ندارد. این ساعت هوشمند بی‌شک بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دوهسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۱۰,۲۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

SmartWatch 2

۶. گلکسی واچ SM-R810 بند لاستیکی

صفحه‌نمایش این ساعت ۱.۲ اینچی بوده و از نوع سوپر آمولد است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که می‌توانید فعالیت‌های روزانه‌ خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب هستند. همچنین با استفاده از حالت My Day، این ساعت برنامه‌ شما را تا ۱۰ ساعت نمایش می‌دهد. قابلیت ضدآب بودن این ساعت آن را حتی در زمان شنا کردن قابل استفاده می‌کند. در بهترین حالت و کمترین مصرف، باتری این محصول تا ۱۲۰ ساعت و در شرایطی که حداکثر استفاده را از آن داشته باشید تا ۹ ساعت کارایی دارد. این محصول را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. ساعت هوشمند هپی تاچ مدل C16-Genuine Edition

این ساعت مجهز به نمایشگر تمام لمسی IPS است که کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین این مدل از یک باتری بسیار قدرتمند ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و اولین ساعت ۸ ضلعی است که گواهی ضد آب و مقاومت در برابر سرما، گرما و گرد و غبار را دارد و در برابر ضربه نیز مقاوم است. امکان مکالمه و پاسخ‌دهی برای این ساعت هوشمند طراحی نشده ولی می‌توان تماس‌های ورودی را ریجکت کرد. امکاناتی نظیر نمایش آب و هوا، ضربان قلب، اکسیژن خون، مسافت طی شده، نمایش تمام پیام‌ها و شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از قابلیت‌های این ساعت هوشمند اسپرت و زیبا است. این ساعت هوشمند را می‌توانید از دیجی کالا با قیمت ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ساعت هوشمند شیائومی مدل S1

نمایشگر دایره‌ای ۱.۴۳ اینچی این ساعت هوشمند شیائومی، لباسی از جنس یاقوت کبود بر تن داشته و از لحاظ استحکام و شفافیت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فریم دور نمایشگر از استیل ساخته شده و نبوغ فرآیند طراحی، به معنای واقعی در آن دخیل شده است. این نمایشگر ۱.۴۳ اینچی، روی پنل پیشرفته آمولد تعبیه شده و فرمان‌های لمسی را با نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز می‌پذیرد. رزولوشن نیز در شرایط چشم نوازی قرار دارد و با دقت ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسلی، تمام محتواهای بصری را با جزییات دقیق به نمایش خواهد گذاشت. باتری این ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند در حالت استفاده‌ی معمولی تا ۱۲ ساعت شارژدهی را به کاربران ارائه دهد. این محصول با قیمت ۵,۷۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. ساعت هوشمند هواوی مدل GT 3 46mm

یکی از ساعت‌های هوشمند بسیار با‌کیفیت هواوی، مدل GT 3 46mm است که در جایگاه یک ساعت هوشمند پرچم‌دار، مشخصات فنی مناسب و بسیار قدرتمندی دارد. صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی این مدل با رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل از پنل امولد بهره برده است. از جمله قابلیت‌های سلامتی این ساعت هوشمند می‌توانیم به قابلیت spO2 یا همان سنجش میزان اکسیژن خون اشاره کنیم. باتری بسیار مناسب با میزان ظرفیت ۴۵۵ میلی‌آمپر‌ ساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی این ساعت هوشمند، طول عمر مفید بسیار قابل قبولی را شاهد باشید. این ساعت هوشمند هواوی را می‌توانید همین حالا با قیمت ۵,۸۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ساعت هوشمند دیجی‌ کالا

۱۰. گلکسی واچ ۴ سامسونگ

این ساعت به خاطر شکل و شمایل زیبایش به گزینه محبوب بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند تبدیل شده، خصوصا افرادی که گوشی سامسونگ دارند. قطر بدنه گلکسی واچ ۴ به ۴۰ میلی‌متر می‌رسد و تنها ۲۶ گرم وزن دارد. نمایشگر دایره‌ای آن ۱.۲ اینچی و پنل با کیفیت آن از نوع سوپر امولد است. واچ ۴ به خوبی از سیستم‌های عامل اندروید و iOS (و زبان فارسی) پشتیبانی می‌کند و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین گام‌شمار، گرفتن نوار قلب، سنجش اکسیژن خون، پشتیبانی از ان اف سی و جی پی اس و عمر باتری ۲ روزه از دیگر مشخصات گلکسی واچ ۴ سامسونگ به شمار می‌روند. این ساعت هوشمند را می‌توانید همین امروز با قیمت ۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.