۱۰ دستگاه آبمیوه‌گیری محبوب در دیجی‌کالا به انتخاب خریداران

نوشیدن یک لیوان آبمیوه‌ی تازه همیشه و در هر حالتی می‌تواند خستگی‌ها را از بدن بیرون کند. ویتامین‌ها، فیبر و آبی که در آبمیوه‌ی تازه وجود دراد می‌تواند در عرض چند دقیقه شما را سرحال کند و به شما انرژی تازه بدهد. برای تهیه‌ی آبمیوه به یک آبمیوه‌گیری مناسب و با کیفیت نیاز دارید تا بتوانید آب همه نوع سبزی و میوه را بگیرید.

برای مثال، در پاییز و زمستان که بدن به ویتامین C بیشتری نیاز دارد می‌توانید آب انواع مرکبات را با آب انار مخلوط کرده و بنوشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید. در بهار هم مخلوط آب میوه‌های قرمز می‌تواند آنتی‌اکسیدان‌های لازم برای بدن را تامین کند. پس می‌بینید که وجود یک آبمیوه‌گیری در هر خانه‌ای لازم است.

در این مطلب از دیجی‌کالا مگ می‌خواهیم ۱۰ آبمیوه‌گیری محبوب و پرطرفدار در فروشگاه دیجی‌کالا را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید، انتخاب برایتان آسان باشد.

۱. آبمیوه‌گیری پارس خزر – مدل Vita Fruit

اولین محصول در لیست محبوب‌ترین آبمیوه‌گیری‌های دیجی‌کالا محصول شرکت ایرانی و نام‌آشنای پارس خزر است. این محصول سه کاره علاوه بر قابلیت گرفتن آب میوه‌ها، مخلوط‌کن و آسیاب هم دارد. موتور این محصول ۴۵۰ وات است و با قدرت می‌تواند در کمترین زمان، آب هر میوه و سبزی را به خوبی بگیرد.

پارچ مخلوط‌کن آن ۱.۵ لیتر است و برای تهیه‌ی همه نوع شیک مناسب است. آسیاب این محصول از پارس خزر با تیغه‌های استیل به قدرت و دقت بالا انواع ادویه‌ها را آسیاب کرده و پودر لطیف و یکدست تحویل می‌دهد.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit

۲. آبمیوه‌گیری پارس خزر – مدل Avocado

رتبه‌ی دوم محبوبیت هم با قدرت در اختیار پارس خزر است. آبمیوه‌گیری مدل Avocado فقط به صورت تخصصی روی گرفتن آبِ میوه‌ها تمرکز کرده است. تیغه‌ها و صافی استیل آن، شرایط را برای آبگیری میوه‌ها و سبزیجات به بهترین شکل فراهم کرده است.

استیل‌های به کار رفته در این محصول ضدزنگ هستند و می‌توانید با خیالی آسوده از آن بارها و بارها استفاده کنید. پارچ این آبمیوه‌گیری مدرج است و می‌توانید به میزان دقیق مورد نیازتان آب میوه و سبزی تهیه کنید. امکان تنظیم سرعت موتور، مخزن تفاله‌ی بزرگ و برس مخصوص شست‌وشو از دیگر قابلیت‌های کاربردی این دستگاه است.

آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado

۳. آبمیوه‌گیری پارس خزر – مدل Tiger

باز هم پارس خزرِ دوست داشتنی و محبوب! این محصول با ظاهری زیبا در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و بدنه‌ی آن ترکیبی از پلاستیک و فلز است. حجم مخزن آبِ میوه ۱ لیتر و مخزن تفاله ۲ لیتر است، پس شما می‌توانید به راحتی ۴ لیوان آبمیوه‌ی تازه را در چند دقیقه تهیه کنید.

پایه‌ی ضدلغزش و سوئیچ ایمنی، این محصول را به یک محصول ایمن برای حضور در خانه‌ای که کودک یا سالمند در آن زندگی می‌کند تبدیل کرده است. جنس تیغه‌ها و فیلتر تفاله‌ی این محصول از استیل ضدزنگ است و کار با آن را بسیار آسان می‌کند. سیم برق این آبمیوه‌گیری در خودش جمع می‌شود و گواهینامه‌ی استاندارد ایمنی محصول هم دارد.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

۴. آبمیوه‌گیری تولیپس – مدل FJ-A480

آبمیوه‌گیری تولیپس مدل FJ-A480 علاوه بر قابلیت آب میوه گرفتن بخش‌های آسیاب، مخلوط‌کن و خردکن دارد که به شما امکان خرد کردن و له کردن همه نوع ماده‌ی غذایی خشک و تر را می‌دهد. ظرفیت بخش آبمیوه‌گیری ۲ لیتر و قسمت مخلوط‌کن ۱.۸ لیتر است. موتور این محصول ۴ کاره‌ی تولیپس با دو سرعت کم و زیاد کار می‌کند و می‌توانید براساس نیازتان آن را تنظیم کنید.

پایه‌ی این محصول برای تمام بخش‌ها مشترک است و فقط باید بخش مورد نیاز را روی پایه وصل کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. مخزن تفاله‌ی قسمت آبمیوه‌گیری ۱.۸ لیتر است و به راحتی تفاله‌ی میوه‌ها را در خود جای می‌دهد.

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480

 ۵. آبمیوه‌گیری نانیوا – مدل NJ-179

پنجمین آبمیوه‌گیری در این لیست، محصولی از برند نانیوا است. بدنه‌ی این آبمیوه‌گیری از پلاستیک ساخته شده و جنس تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ است. پارچ مخصوص جمع کردن آبمیوه که در این محصول قرار دارد، به شما این امکان را می‌دهد که با یکی بار روشن کردن دستگاه مقدار زیادی آبمیوه تهیه کنید. سرعت موتور این محصول در دو حالت کند و تند قابل تنظیم است. مخزن تفاله، صافی ضدزنگ و کوپلینگ درجه یک از دیگر مشخصات قابل توجه این محصول است.

آبمیوه گیری نانیوا مدل NJ-179

۶. آبمیوه‌گیری بوش – مدل MES4010

ظاهر زیبا و کیفیت بالا، این محصول را به یکی از محبوب‌ترین آبمیوه‌گیری‌ها در دیجی‌کالا تبدیل کرده است. طراحی این محصول به شکلی است که به راحتی می‌توانید تمام قسمت‌های آن را به خوبی نظافت کنید. تیغه‌ی این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و می‌توانید آن را همراه با قسمت‌های دیگر محصول، مثل فیلتر و مخزن تفاله، در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

مخزن تفاله‌ی آبمیوه‌گیری بوش را می‌توانید در بین کار جدا و تخلیه کنید، سپس به دستگاه وصل کرده و کار آب گرفتن میوه‌ها را ادامه دهید. مخزن در جایی قرار گرفته که جدا کردن آن در حین کار اصلا سخت نیست. پایه‌های ضد لغزش و سیستم ضدچکه از قابلیت‌های قابل توجه این محصول است. ظرفیت پارچ آبمیوه‌گیری در هر بار پر شدن به اندازه‌ی ۳ تا ۴ لیوان آبمیوه است.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

۷. آبمیوه‌گیری سام – مدل JC402

این مدل از آبمیوه‌گیری‌های سام چهار کاره است و به غیر از قسمت مخصوص گرفتن آبِ میوه‌ها و سبزیجات یک مخلوط کن، یک آسیاب و یک بخش غذاساز دارد. صفحه نمایش روی این دستگاه به شما امکان استفاده از تنظیماتی پیش‌فرضی که روی آن قرار دارد یا تنظیمات دلخواهتان را می‌دهد.

موتور این دستگاه ۵ سرعت متفاوت دارد و با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فیلتر MicroMesh استفاده شده در این محصول ایمنی آن را بالا برده و باعث خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت بروز هر گونه مشکل، مثل داغ شدن موتور یا فیکس نشدن بخش‌های مخلتف روی هم، می‌شود. جنس بدنه و تیغه‌های آن از استیل است و سیستم ضدچکه‌ی آن از فرسودگی دستگاه جلوگیری می‌کند.

آبمیوه گیری سام مدل JC402

۸. آبمیوه‌گیری پاناسونیک – مدل MJ-J176P

هشتمین آبمیوه‌گیری محبوب این لیست از برند قدیمی و نام‌آشنای پاناسونیک است. این آبمیوه‌گیری سه کاره یک مخلوط کن و یک آسیاب هم دارد که به جرات می‌توان گفت یک عمر برای شما کار می‌کند. امکان تنظیم سرعت و قدرت کار کردن موتور به شما این امکان را می‌دهد تا براساس مواد غذایی مورد نیازتان، آن را تنظیم کنید.

پایه‌ی ضدلغزش از جابه‌جا شدن دستگاه در هنگام کار جلوگیری می‌کند. جنس بدنه و بخش آبمیوه‌گیری از پلاستیک و بخش‌های آسیاب و مخلوط کن ترکیبی از پلاستیک و شیشه است. تمام تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضدزنگ هست. همچنین یک برس مخصوص شست‌وشو که مخزن نگهداری مایع تمیزکننده هم دارد در این محصول قرار داده شده که کار شست‌وشو را آسان‌تر می‌کند.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-J176P

۹. آبمیوه‌گیری براون – مدل J700

آبمیوه‌گیری براون با مخزن آبِ میوه به حجم ۱.۲۵ لیتر و مخزن تفاله با حجم ۲ لیتر یک محصول مناسب برای خانواده‌ها است. این بدنه‌ی آبمیوه‌گیری از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و تمام تیغه‌های آن از استیل ضد زنگ است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول، امکان شست‌وشوی تمام قسمت‌های آن در ماشین ظرفشویی است. امکان تنظیم سرعت موتور آن در دو حالت متوسط و زیاد، به شما امکان استفاده از دور موتور مناسب با توجه به سبزی یا میوه‌ای که قرار است آب بگیرید را می‌دهد.

آبمیوه گیری براون مدل J700

۱۰. آبمیوه‌گیری یورولوکس – مدل EU-JE2768CS4

اگر به دنبال یک آبمیوه‌گیری با قیمت متوسط، ظاهری زیبا و طول عمر بالا می‌گردید این محصول دقیقا همان چیزی است که باید انتخاب کنید. بدنه‌ی این آبمیوه‌گیری از فلز و پلاستیک ساخته شده و علاوه بر بخش آبمیوه‌گیری، یک آسیاب و مخلوط‌کن هم با خود به همراه دارد. مخزن تفاله‌ی قسمت آبمیوه‌گیری به شکلی طراحی شده که در حین کار می‌توانید آن را جدا و تخلیه کنید. اگر قصد هدیه دادن یک وسیله‌ی برقی آشپزخانه به دوستان خود را دارید، این محصول چهارکاره بهترین گزینه است.

آبمیوه گیری یورولوکس مدل EU-JE2768CS4

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.