۱۰ بازی والیبال برتر اندروید ۲۰۲۳

بازی‌های موبایلی در طول چند سال اخیر به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند. بطوری که اگر اکنون سری به دنیای پلتفرم موبایل بزنید، عناوینی را پیدا خواهید کرد که سال‌ها پیش کمترکسی انتظار دیدنشان را داشت و برای همین؛ پلتفرم موبایل تبدیل به پلتفرمی غیرقابل پیش‌بینی و دوست داشتنی شده است که می‌توان انتظارات بسیار بالایی از آن داشت. امروزه دیگر سبک‌های بسیاری به لطف پتانسیل‌های پلتفرم موبایل موفق شده‌اند تا نمایشی فوق‌العاده داشته باشند. این بازی‌ها توانسته‌اند که با استفاده از ظرفیت‌های بی‌حد و مرز صنعت موبایل گیمینگ، نمایشی فوق‌العاده داشته باشند و این موضوع نیز دقیقا همان‌چیزی است که موبایل گیمرها به دنبالش هستند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی و به ویژه بهترین بازی والیبال اندروید هستید، باید خودتان را برای رو به رو شدن با ناممکن‌ها در دنیای پلتفرم موبایل آماده کنید.

منتهی درست با تمام این توضیحات، ما قصد داریم که سفری دوست داشتنی به دنیای پلتفرم موبایل و عناوین ورزشی این پلتفرم داشته باشیم. بنابراین بهتر است که کمربندهایتان را محکم‌تر کنید! زیراکه ما در ویجیاتو قصد داریم نگاهی عمیق‌تر به دنیای کشف‌نشده بازی‌ های ورزشی اندروید داشته باشیم و ۱۰ مورد از بهترین بازی‌ های والیبال اندروید را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر طرفدار این بازی‌ها هستید، در ادامه این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا با بهترین بازی های والیبال اندروید آشنا شوید.

Volleyball Champions 3D


شاید بد نباشد که برای شروع لیست‌مان به سراغ بازی Volleyball Champions 3D برویم. شما در دنیای این بازی موبایلی باید کارتان را با ساخت کاراکترتان شروع کنید. Volleyball Champions 3D قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلفی را به شما می‌دهد که برخی از آن‌ها را تنها می‌توان از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی باز کرد. Volleyball Champions 3D را می‌توان هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کرد. گیم‌مودهای متنوع این بازی بزرگ‌ترین نقطه قوت Volleyball Champions 3D به شمار می‌روند که حسی خوب از یک بازی والیبال را به پلیرها منتقل می‌کنند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکوتجربه‌ای که می‌توانید با دوستانتان آن را داشته باشید
معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکومعرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکو

بازی Volleyball Champions 3D صرفا در والیبال بازی کردن خلاصه نمی‌شود! بازی المان‌های استراتژی مختلفی نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید برای تیم خودتان سرمربی استخدام کنید که با پیشرفت شما، این سرمربی بازیکنان جدیدتری را به خدمت خواهد گرفت. همچنین از طرفی نیز مسابقات مختلفی در بازی موبایلی Volleyball Champions 3D حضور دارند که شما می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید.

Volleyball Champions 3DVolleyball Champions 3DVolleyball Champions 3D


سازنده:Giraffe Games Limited


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۵۶ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Beach Volleyball 3D


بازی موبایلی Beach Volleyball 3D یکی از بهترین بازی های والیبال اندروید است که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده. این بازی موبایلی تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای والیبال ساحلی است که شما باید در آن در ۲ تیم ۳ نفره با یکدیگر رقابت کنید. وقتی اولین‌بار به سراغ این بازی موبایلی می‌روید، بازی دوست داشتنی Beach Volleyball 3D از شما می‌خواهد که شخصیت خودتان را در دنیای این بازی شخصی‌سازی کنید. سپس نوبت به انتخاب تیمتان در Beach Volleyball 3D است. همچنین خوشبختانه تیم‌های مختلفی از کشورهای متفاوت در این بازی حضور دارند که هرکدامشان نقاط قوت و ضعف خاص خودشان را نیز به دوش می‌کشند.

همچنین بازی موبایلی Beach Volleyball 3D طراحی مناسبی نیز در بحث کنترلرها دارد. هرچند که این بازی دست‌پخت استودیویی مستقل است، اما نباید این بازی را دست کم بگیرید. شاید تنها ایرادی که بتوان به این بازی گرفت، سادگی گرافیک آن است که اگر چندان سخت‌گیر نباشید، می‌توانید تجربه‌ای سرگرم‌کننده از این بازی جذاب موبایلی داشته باشید.

Beach Volleyball 3DBeach Volleyball 3DBeach Volleyball 3D


سازنده:Words Mobile


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۷۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Volleyball Championship


بازی دوست داشتنی Volleyball Championship یکی از متفاوت‌ترین عناوین والیبال موبایلی است که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی مستقل لهستانی Sirocco Mobile Sp برای موبایل منتشر شده است و تاکنون نیز با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده. بازی موبایلی Volleyball Championship هرچند که گرافیکی ۳ بعدی ندارد و روایت‌گر دنیای ۲ بعدی با دوربینی ایزومتریک است، اما بازهم با این‌حال گیم‌پلی سرگرم‌کننده آن باعث شده است تا Volleyball Championship در این لیست قرار بگیرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداندبهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند

درست با شروع این بازی موبایلی؛ Volleyball Championship از شما می‌خواهد که درگیر یک مسابقه حذفی با حضور ۳۶ تیم دیگر شوید. حال این وظیفه شماست که به تیم‌تان در دنیای بازی موبایلی Volleyball Championship کمک کنید تا در این مسابقه نفس‌گیر پیشرفت کند و برنده بازی شود. بنابراین اگر به دنبال یک بازی دوست داشتنی هستید، Volleyball Championship یکی از بهترین عناوینی است که باید در این لیست به سراغش بروید.

Volleyball ChampionshipVolleyball ChampionshipVolleyball Championship


سازنده:Sirocco Mobile Sp


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۱۰۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Spike Masters Volleyball


اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های والیبال موبایلی هستید، بازی Spike Masters Volleyball یکی از بهترین عناوینی است که می‌توانید در این لیست به سراغش بروید. این بازی موبایلی توسط استودیوی مستقل Spear Consulting Doo برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. نکته جالب توجه این بازی این است که تیم سازنده این بازی برای ساخت این بازی موبایلی به سراغ موتور بازی‌سازی یونیتی رفته است و برای همین؛ این موضوع می‌تواند خبری خوب برای طرفداران بازی های والیبال موبایلی باشد.

همچنین این بازی گیم‌مودهای متنوعی دارد که شما می‌توانید در همان لحظه ابتدایی شروع این بازی به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید. شما در دنیای این بازی موبایلی وظیفه کنترل تیم‌تان را برعهده خواهید داشت که باید در مسابقات مختلف شرکت کنید و به دنبال قهرمانی باشید. همچنین دوربین ایزومتریک بازی موبایلی  Spike Masters Volleyball نیز باعث متمایزتر شدن این بازی موبایلی نسبت به دیگر عناوین حاضر در این لیست شده و اگر شما به دنبال یک بازی متفاوت هستید، این بازی Spike Masters Volleyball است که باید به سراغش بروید.

Spike Masters VolleyballSpike Masters VolleyballSpike Masters Volleyball


سازنده:Spear Consulting Doo


سبک:ورزشی ، فوتبالی


حجم:۴۳ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Stickman Volleyball


درست در ادامه لیست بهترین بازی والیبال اندروید به عنوان Stickman Volleyball می‌رسیم. این بازی موبایلی تجربه‌ای دیگر از دنیای والیبال ساحلی است که به سبب گرافیک فانتزی که دارد، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و می‌توان روی آن حساب باز کرد. نقطه وقت بازی دوست داشتنی Stickman Volleyball طراحی کنترلرهای آن است که حسی خوب را به مخاطب منتقل می‌کنند و باعث برتری این بازی نسبت به دیگر عناوین حاضر در این لیست شده‌اند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush

همچنین درست همانند بسیاری از بازی‌های حاضر در این لیست، این تنوع خوب گیم‌مودها در بازی Stickman Volleyball هستند که حرف اول و آخر را می‌زنند. همچنین اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال یک بازی والیبال دوست داشتنی برای اندروید هستند، این بازی محبوب جزو آن دسته از عناوینی است که حتی می‌توان آن را روی گوشی‌های پایین‌رده نیز اجرا کرد و می‌توانید با خیالی آسوده به سراغ این بازی والیبال اندرویدی بروید.

Stickman VolleyballStickman VolleyballStickman Volleyball


سازنده:Djinnworks GmbH


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۵۵ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

VolleySim: Visualize the Game


اگر به دنبال یک بازی متفاوت از دنیای عناوین والیبال موبایلی هستید، VolleySim: Visualize the Game احتمالا یکی از بهترین عناوینی خواهد بود که می‌توانید در این لیست به سراغش بروید. این بازی خلاقانه توسط استودیوی VolleySim برای اندروید توسعه پیدا کرده است و سبب پتانسیل‌ها و المان‌های شبیه‌سازی که دارد، شناخته می‌شود. همچنین بازی موبایلی VolleySim: Visualize the Game تاکنون موفق شده است تا با نقدهای بسیار خوبی نیز مواجه شود و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است.

در دنیای این بازی موبایلی قرار نیست که تیم خاصی را هدایت کنید! بلکه بازی موبایلی VolleySim: Visualize the Game از شما می‌خواهد که خودتان رسما به عنوان یک بازیکن والیبال وارد میدان شوید. این بازی شبیه‌سازی از یک بازیکن رشته والیبال است. همچنین گرافیک نسبتا خوب و گیم‌پلی خلاقانه بازی موبایلی VolleySim: Visualize the Game نیز جزو دیگر دلایلی هستند که این بازی را لایق بودن در لیست بهترین بازی های والیبال اندروید کرده‌اند.

VolleySim: Visualize the GameVolleySim: Visualize the GameVolleySim: Visualize the Game


سازنده:VolleySim


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۲۱۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Volleyball Championship 2014


بازی والیبال Volleyball Championship 2014 یکی دیگر از بهترین بازی‌ های والیبال اندروید است که توسط استودیوی مستقل Sirocco Mobile Sp برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است. این بازی تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی های والیبال اندروید است که توام با المان‌های استراتژیکی که دارد، تلاش کرده است تا متمایزتر از دیگر رقیبانش باشد. بازی موبایلی Volleyball Championship 2014 موفق شده است تا در حد و اندازه خودش؛ خوب عمل کند و ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد.


مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

همچنین دوربین ایزومتریک، گیم‌مودهای متنوع و سادگی جهان Volleyball Championship 2014 همگی دست به دست هم داده‌اند تا این عنوان حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد و اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی متفاوت هستید، باید نیم‌نگاهی به بازی Volleyball Championship 2014 از استودیوی مستقل Sirocco Mobile Sp داشته باشید.

Volleyball Championship 2014Volleyball Championship 2014Volleyball Championship 2014


سازنده:Sirocco Mobile Sp


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۴۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

The Spike – Volleyball Story


اگر طرفدار انیمه هستید و به دنبال تجربه یک بازی والیبال هیجان‌انگیز روی موبایل می‌گردید، بازی دوست داشتنی The Spike – Volleyball Story گزینه‌ای فوق‌العاده برای شماست. این بازی دوست داشتنی توسط استودیوی Daerisoft برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است. استودیویی که پیش‌تر با عناوین بسیار باکیفیتی مانند Earth Wars: Retake Earth و همچنین Training Hero توانسته بود طرفداران بسیاری پیدا کند و حال نوبت به بازی The Spike – Volleyball Story رسیده است تا خودش را نشان دهد.

همچنین از طرفی نیز نکته جالب توجه این بازی خط داستانی آن است که مخاطب را در اپیزود‌های مختلفی که دارد، درگیر می‌کند. این بازی موبایلی درکنار داستان و گیم‌پلی که دارد، از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره می‌برد و برای همین؛ همه‌چیز دست به دست هم داده است تا The Spike – Volleyball Story یک بازی والیبال برای اندروید با کیفیتی مناسب باشد.

The Spike - Volleyball StoryThe Spike - Volleyball StoryThe Spike – Volleyball Story


سازنده:Daerisoft


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۴۳۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Roll Spike Sepak Takraw


فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها میان علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی است. هرچند که هدف اصلی این مطلب معرفی بهترین بازی های والیبال اندروید است، اما با این‌حال می‌توان به صورت افتخاری اشاره‌ای به بازی دوست داشتنی Roll Spike Sepak Takraw نیز کرد. این بازی موبایلی ترکیبی از ورزش فوتبال و والیبال است که توسط استودیوی MediaSoft Entertainment برای پلتفرم موبایل منتشر شده است و تاکنون نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WWE 2K23لطفا همین مسیر را ادامه بده!
بررسی بازی WWE 2K23بررسی بازی WWE 2K23

اولین‌چیزی که به محض تجربه این بازی موبایلی متوجه آن خواهید شد، گیم‌پلی دوست داشتنی و گرافیک فانتزی این بازی است. استودیوی بازی‌سازی MediaSoft Entertainment در ساخت بازی موبایلی Roll Spike Sepak Takraw تمام تلاشش را به کار گرفته است و برای همین؛ شما در دنیای این بازی با یکی از متفاوت‌ترین عناوین ویدیویی رو به رو هستید.

Roll Spike Sepak TakrawRoll Spike Sepak TakrawRoll Spike Sepak Takraw


سازنده:MediaSoft Entertainment


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۴۳۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Volleyball Arena


استودیوی دوست داشتنی MiniClip جزو یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم است که سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های ورزشی دارد. بنابراین هیچ جای تعجبی نیز دارد که ما در این لیست با یکی از بهترین عناوین این استودیو رو به رو شویم که خوشبختانه می‌توان جایی برای آن در بین بهترین بازی های والیبال موبایل پیدا کرد.

بازی موبایلی Volleyball Arena یکی از بهترین و جدیدترین بازی‌های والیبالی است که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده. این بازی توسط استودیوی MiniClip در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار گرفته است و یکی از بهترین عناوینی است که می‌توانید به سراغش بروید.

Volleyball ArenaVolleyball ArenaVolleyball Arena


سازنده:MiniClip


سبک:ورزشی ، والیبال


حجم:۴۸۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

جمع‌بندی


بازی‌های ورزشی در بین دیگر سبک‌های پلتفرم موبایل از اهمیت بسیاری برخوردارند. گیم‌پلی هیجان‌انگیز این سبک از بازی‌ها باعث شده است که به طرفداران این عناوین در طول یک دهه اخیر افزوده شود. با تمام این توضیحات، ما نیز در این مطلب سعی کرده‌ایم که نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین بازی های والیبال اندروید داشته باشیم که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغشان بروید. بازی‌هایی که تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی های والیبال موبایلی برایتان خواهند بود و تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست.

بهترین بازی های والیبال اندروید کدام‌اند؟

ما در این لیست به سراغ ۱۰ مورد از بهترین بازی های والیبال برای اندروید رفته‌ایم که عناوینی مانند Volleyball Arena و بازی The Spike – Volleyball Story جزو بهترین آن‌ها هستند.

آیا می‌توان این بازی های والیبال موبایل را به صورت آنلاین نیز تجربه کرد؟

به صورت کلی بله؛ عناوینی مانند Volleyball Championship و Volleyball Arena به شما اجازه آنلاین بازی کردن را نیز می‌دهند.

متفاوت‌ترین بازی والیبال اندروید کدام‌اند؟

بازی Roll Spike Sepak Takraw و VolleySim: Visualize the Game جزو بهترین بازی های والیبال اندروید هستند که می‌توان انتظارات بالایی از آن‌ها داشت.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.