۱۰ بازی جذاب اندروید و iOS که در آن‌ها شخصیت منفی هستید

اگر به دنبال بازی‌های جذابی هستید که در آن در نقش شخصیت منفی داستان ظاهر شوید در این مطلب همراه ما باشید چون قصد داریم در آن به معرفی ۱۰ بازی جالب با همین مضمون برای اندروید و iOS بپردازیم.

معمولا بازی‌های ویدیویی به این صورت هستند که در آن‌ها شما در نقش یک شخصیت مثبت و گاها قهرمان داستان ظاهر می‌شوید و باید دنیا را نجات دهید یا کاری کنید که مردم در شرایط خوبی زندگی کنند. اما پیشنهاد می‌شود گاهی اوقات به انجام بازی‌هایی با سبک کاملا متفاوت هم بپردازید. یعنی شرایطی که در آن شما در نقش یک شخصیت منفی ظاهر می‌شوید و باید کارهای بدی انجام دهید. اگر به دنبال تجربه‌ی چنین بازی‌هایی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ بازی جالبی را که در آن در نقش شخصیت منفی ایفای نقش می‌کنید را به شما معرفی کنیم.


۱. Plague Inc.

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Ndemic Creations
قیمت: رایگان

اگر دلتان تجربه‌ی یک بازی جذاب و منحصر بفرد را می‌خواهد که در آن باید هوشمندانه و با فکر، به انجام کارهای بد و منفی بپردازید، پیشنهاد می‌شود Plague Inc. را یکبار هم که شده تجربه کنید. این بازی هوش استراتژیک شما را در انجام کارهایی به چالش می‌کشد که اصلا جالب نیستند.

داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان شخصیت منفی باید یک ویروس را به هر کشوری که می‌خواهید وارد کنید. حال هدف از این کار چیست؟ نابودی انسان‌ها تا آخرین نفر. درست می‌بینید! شما در این بازی باید تا جایی که می‌توانید با آلوده کردن جهان به ویروس کشنده‌ای که در اختیارتان است، انسان‌ها را از بین ببرید.

حال کاری که شما باید انجام دهید این است که علائم بیماری را تقویت کنید؛ یعنی تا جایی که می‌توانید این بیماری را در برابر داروهایی که ممکن است آن را از بین ببرند مقاوم کنید، روش‌های انتقال آن را افزایش دهید و بسیاری موارد دیگر تا قبل از اینکه تیم جهانی پزشکی راه حلی برای از بین بردن این ویروس‌ها پیدا کند، شما تمام افراد آن را از بین برده باشید.

این بازی فوق‌العاده جذاب که برای اندروید و iOS هم در دسترس قرار دارد شما را در نقش یک شخصیت منفی و بسیار شروری قرار می‌دهد که باید با فکر و بکار بردن استراتژی هوشمندانه، به بهترین شکل ممکن این شخصیت را در رسیدن به هدف شومی که دارد هدایت کنید. از جمله قابلیت‌های خوب این بازی می‌توان به رایگان بودن، بیش از ۱۲ نوع بیماری مختلف با استراتژی‌های مختلف جهت شیوع آن‌ها، گرافیک بسیار عالی و… اشاره کرد.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1 بازی آفلاین اندروید

۲. Bully: Anniversary Edition

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Rockstar Vancouver
قیمت: ۷ دلار

Bully: Anniversary Edition یک بازی ویدیویی بسیار مهیج در سبک اکشن، ماجراجویی و جهان‌باز است که در آن شما در نقش یک شخصیت منفی ظاهر می‌شوید و با افراد مختلف دعوا می‌کنید. همانطور که از نام این بازی پیداست، شما یک قلدر مدرسه هستید که باید همه را اذیت کنید.

در این بازی که برای اندروید و iOS هم دسترس قرار دارد شما در نقش یک شخصیت منفی به نام جیمی هاپکینز ظاهر می‌شوید که تا به حال از هفت مدرسه او را اخراج کرده‌اند اما باز هم بهبودی در شخصیت او ظاهر نمی‌شود. حال نکته‌ی جالب اینجاست که مادر او برای پنجمین بار ازدواج می‌کند و حالا می‌خواهد به یک ماه عسل یک ساله برود. در نتیجه او مجبور می‌شود جیمی را در مدرسه‌ای ثبت نام کند که قوانینش بسیار سختگیرانه هستند.

حالا جیمی که شخصیتی ریاست طلب و جنگجو دارد، می‌خواهد با دانش‌آموزان و حتی معلمین خود مبارزه کند تا بتواند ریاست مدرسه را به دست بگیرد. توجه داشته باشید جیمی در ابتدا یک خلاف‌کار شناخته شده نیست. باید با این شخصیت بازی کنید و روند داستان را طی کنید تا بتوانید او را به یک فرد شناخته شده در کل دبیرستان تبدیل کنید.

از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به گرافیک عالی با نمایش جزئیات زیاد، گیم‌پلی جذاب، کنترل ساده و… اشاره کرد. اگر به دنبال یک بازی جذاب برای اندروید و iOS هستید که در آن نقش یک شخصیت منفی را بر عهده دارید، Bully: Anniversary Edition را از دست ندهید.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1 بازی آفلاین اندروید

۳. Party Hard Go

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده: Pinokl Games / ناشر: tinyBuild
قیمت: ۷ دلار

مهمانی خشونت آمیز یا همان Party Hard Go یک بازی مهیج و جذاب ساخت استودیو Pinokl Games است که با قیمت ۷ دلار در پلی استور و اپ استور در دسترس قرار دارد. در این بازی هم شما در نقش یک شخصیت منفی ظاهر می‌شوید با این تفاوت که داستانی کاملا متفاوت و منحصربفرد را شاهد خواهید بود.

داستان این بازی جنایی و خشونت‌آمیز است. اما سازندگان ترجیح داده‌اند گرافیک بازی را به صورت تلفیقی از پیکسلی و رترومانند طراحی کنند تا شدت خشونت در ظاهر نه چندان واقع‌گرایانه‌ی بازی کمتر خود را نشان دهد. اما در عین حال جذابیت بازی بسیار بالاست. توجه داشته باشید همین بازی که به نظر ساده می‌رسد، محتوایی دارد که برای افراد زیر ۱۶ سال مناسب نیست. بنابراین به این محدودیت سنی هم توجه داشته باشید.

این بازی داستان زندگی مرد جوانی را روایت می‌کند که از مهمانی‌های شبانه‌ی همسایه‌ی خود خسته شده است. او بارها با پلیس تماس می‌گیرد اما فایده‌ای نداشته و همسایه‌ی پر سر و صدا باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. او در نهایت کلافه شده و تصمیم می‌گیرد خودش دست بکار شود.

این جوان یک شب به عنوان مهمان وارد این مهمانی می‌شود و تصمیم می‌گیرد همه را به قتل برساند. در این بازی شما امکان کنترل ۵ شخصیت را دارید که هر یک از این ۵ نفر تاکتیک خاص و منحصربفرد خود را دارند. شما باید با شناخت کامل از شخصیت آن‌ها و در پیش گرفتن استراتژی‌های درست و به موقع، نقشه‌ی قتل را بچشید و به یک قاتل سریالی تبدیل شوید.

فراموش نکنید هدف بازی این است که شما تا جایی که می‌توانید به صورت مخفیانه کار خود را انجام دهید. یعنی شما یا باید افراد را در سکوت کامل به قتل برسانید یا اگر هم نمی‌توانید، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که کسی نتواند متوجه شود قاتل کیست. راه‌های مختلفی هم روبرویتان قرار می‌گیرد تا بتوانید پس از کشتن افراد مختلف، آن‌ها را ناپدید کنید تا کسی متوجه نشود قتل توسط شما صورت گرفته است. اگر بیش از ۱۶ سال سن دارید و می‌خواهید یک شخصیت منفی، شرور و یک قاتل حرفه‌ای داشته باشید، تجربه‌ی این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

۴. Werewolf Tycoon

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Joe Williamson
قیمت: رایگان

همانطور که از نام این بازی پیداست، شما در آن در نقش یک گرگینه ظاهر می‌شوید که باید به مردم حمله کند و آن‌ها را بخورد. ظاهر بازی شاید ساده باشد اما جالب است بدانید همین بازی به ظاهر ساده توانسته امتیاز ۴٫۸ را از کاربران اپل دریافت کند. این بازی متأسفانه در پلی استور در دسترس قرار ندارد اما می‌شود در وب‌سایت‌های شخص ثالث به آن دسترسی داشت.

توجه داشته باشید در این بازی هدف شما این است که به دام نیفتید. گاهی اوقات پیش می‌آید که تعداد زیادی از افراد متوجه حضور شما می‌شوند. باید سعی کنید سریع‌تر هرکه را که متوجه حضور شما شده بکشید و بخورید در غیر این صورت گرفتار می‌شوید و بازی به پایان می‌رسد. بازی داستان خاصی را روایت نمی‌کند و در آن شما فقط یک هدف مشخص دارید. اما با این حال یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که می‌شود در هنگان بیکاری آن را تجربه کرد و لذت برد.

راهنمای استفاده از نشان «دریافت از بازار» | کافه بازار

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

۵. Tropico

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Haemimont Games
قیمت: ۱۲ دلار

اگر با نگاهی به تاریخ کشورهای بزرگ نظیر ایران، روم، چین و… دلتان می‌خواسته یک امپراتوری بزرگ را خودتان از صفر تا صد برسانید، پیشنهاد می‌کنیم بازی جذاب Tropico را تجربه کنید. این بازی هم که برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد شما را در نقش یک شخصیت منفی قرار می‌دهد که باید در آن حکومت دیکتاتوری خود را تشکیل داده و هربار به هر طریقی که شده در انتخابات پیروز شوید تا بتوانید در مسند قدرت باقی بمانید. در غیر این صورت شما را از سرزمین‌تان بیورن خواهند کرد.

در نسخه‌ی ششم این بازی جذاب شما داستان زندگی خود را از کشاورزی و دام‌پروری آغاز می‌کنید. کارهایی که بشر برای رسیدن به تمدن انجام می‌داده و حالا شما باید برای اینکه ملتی آزاد و قدرتمند تشکیل دهید این کارها را انجام دهید. اما استقلال همه چیز نیست.

شما بعد از اینکه ملتی آزاد شدید‌، تازه وارد مرحله‌ی جدیدی می‌شوید. تمام فشارها و سنگینی‌ها به یکباره روی دوشتان قرار می‌گیرد. شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید یک دیکتاتور بیرحم باشید یا یک لیبرال دوستار مردم. با انتخاب هر کدام از این دو طرف، شما با یک کشور دست دوستی خواهید داد که این کشور در رسیدن به چیزی که می‌خواهید تأثیر زیادی را ایفا خواهد کرد. بنابراین باید به این مسأله با دقت نگاه کنید چون ممکن است توسط کشورهایی که با آن‌ها اتحادی ندارید مورد حمله قرار بگیرید.

در این بازی شما پول و سرمایه جمع می‌کنید تا بتوانید فناوری‌های بیشتری را در سرزمین خود داشته باشید، خانه‌های ساده‌ی روستایی را به برج‌های بزرگ و پیشرفته تبدیل کنید و به یک کشور مهم در جهان تبدیل شوید. در این بازی فوق‌العاده جذاب و مهیج، این شما هستید که سرنوشت خود را رقم می‌زنید.

Tropico 6 یکی از معدود بازی‌هایی است که لحظات فان و جالبی هم دارد. دیالوگ‌ها گاها خنده‌دار و جالب می‌شوند، در تعاملات با افراد مختلف اتفاقات جالبی می‌افتد و بسیاری موارد دیگر که باعث می‌شوند وقتی پای بازی می‌نشینید، اصلا متوجه گذر زمان نشوید.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1 بازی آفلاین اندروید

۶. Haunt the House: Terrortown

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: SFB Games
قیمت: ۲ دلار

Haunt the House: Terrortown که در بین کاربران ایرانی از آن به عنوان «روح سرگردان: شهر وحشت» هم یاد می‌شود، یک بازی سرگرم‌کننده و بسیار جذاب است که هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد و شما را به عنوان یک شخصیت منفی وارد فشایی دارک و جذاب می‌کند.

ایده‌ای که پشت ساخت این بازی قرار دارد خیلی ناب است به این صورت که شاید مشابه آن را در کمتر بازی دیده باشید. این بازی در واقع تلفیقی از سبک‌های اکشن و ماجراجویی با عناصر سبک پازلی در قالب گیم‌پلی اسکرولی است که در آن شما از چپ به راست حرکت می‌کنید.

شما در این بازی در نقش یک روح سرگردان ظاهر می‌شوید و به درون شهر می‌روید. قصد شما یک چیز است؛ ایجاد ترس و وحشت در بین مردم. حال شما باید به بهترین شکل ممکن این وظیفه را انجام دهید تا بتوانید به چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید. البته این کار شما صرفا به خاطر شخصیت سادیسمی‌تان نیست.

شما سال‌هاست که چیزی را گم کرده‌اید و حالا برای پیدا کردن آن نیاز دارید تا مردن را بترسانید. حال این گمشده یک شخص است یا یکی از خصوصیات اخلاقی او، مشخص نیست. ماجراجویی را بر عهده بگیرید تا خودتان متوجه این موضوع شوید.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

۷. Dungeon Keeper

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Bullfrog Productions
قیمت: رایگان

Dungeon Keeper که با نام محافظ سیاه‌چال در بین کاربران شناخته می‌شود، یک بازی جذاب برای اندروید و iOS است که در آن شما در نقش یک شخصیت منفی ظاهر شده و باید نگهبانی یک سیاه‌چال جهنمی را بر عهده بگیرید. این بازی مضمونی مشابه تمام بازی‌های این لیست دارد؛ شما باید در برابر خوبی‌ها و زیبایی‌ها مبارزه کنید و قهرمانان را از پیش رو بردارید.

شما در این بازی حیواناتی وحشتناک و نفرت‌انگیز را از تاریکی گرفته و آن‌ها را با وعده‌ی غذا و جای خواب، به گونه‌ای تربیت می‌کنید که برده‌ی شما می‌شوند تا در نهایت در دل مردم رعب و وحشت بیندازند.

در این بازی وقت آن می‌رسد که از این حیوانات نفرت‌انگیز برای مبارزه با قهرمانان استفاده کنید. گیم‌پلی بازی اگرچه ساده است اما ایده‌ی جذاب بازی باعث می‌شود شما ساعت‌ها درگیر آن شوید. از جمله مواردی که باعث شده بازی جذابیت بیشتری داشته باشد این است که تنوع مکان‌های شگفت‌انگیز و ترسناک بالاست، با هیولاهای زیادی بازی می‌کنید، صداگذاری بسیار جذاب و حرفه‌ای است و بسیاری موارد خوب دیگر که فقط با تجربه‌ی این بازی است که می‌توانید متوجه همه‌ی آن‌ها شوید.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

بازی آفلاین اندروید

۸. Bio Inc. – Biomedical Plague

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: DryGin Studios
قیمت: رایگان

Bio Inc. – Biomedical Plague یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار در هر دو پلتفرم بزرگ اندروید و iOS است که در آن شما در نقش یک شخصیت منفی ظاهر شده و نمی‌گذارید کسی خوب شود. حال منظورمان از این حرف چیست؟

در این بازی جذاب، شما ویروس‌های مختلفی را وارد بدن قربانیان خود می‌کنید و نمی‌گذارید آن‌ها بهبود پیدا کنند. شاید فکر کنید ایده‌ی بازی جالب نیست اما باید بدانید در بررسی‌هایی که به عمل آمده، این بازی موفق شده به عنوان یکی از بهترین و اعتیادآورترین عناوین موبایل لقب بگیرد که کاربرانی میلیونی در پلی استور و اپ استور دارد.

از جمله قابلیت‌های خوب این بازی می‌توان به بهره‌مندی از مراحل مختلف با گیم‌پلی جذاب و منحصربفرد برای هر محیط، بیش از ۱۰۰ شرایط زیست‌پزشکی مختلف، تجزیه‌ی بدن انسان به صورت کاملا واقعی، روش‌های مختلف برای تجربه‌ی بازی، گرافیک عالی و… اشاره کرد.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

۹. GTA: San Andreas

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Rockstar North
قیمت: ۷ دلار

کسی نیست که GTA: San Andreas را نشناسد. فکر می‌کنیم نیازی هم ندارد که به تعریف و تمجید از این بازی بپردازیم چون تقریبا باید گفت همه با آن خاطره داریم. به صورت خیلی خلاصه باید بگوییم در این بازی شما در نقش سی‌جی ظاهر می‌شوید که باید با کمک دار و دسته‌ی گانگستر خود، به انجام انواع و اقسام خلاف‌ها بپردازید.

این بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد، صداگذاری آن استثنائی است، ماشین‌های بسیار مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد، تنوع سلاح‌های آن بالاست و بسیاری موارد دیگر که بدون شک می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر خود کند.

در این بازی شما یا می‌توانید روند معمولی را طی کنید و به گشت و گذار در شهر بپردازید یا اینکه مراحل داستانی را طی کنید که لذت خاص خود را دارند. شخصیت منقی شدن در این بازی که هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد، تصمیمی است که خودتان باید بگیرید چون می‌توانید یک بازی معمولی را انجام دهید و در نقش مسافرکشی بی‌آزار ظاهر شوید و هم اینکه اسلحه به دست بگیرید و هرکجا که کسی را دیدید بکشید.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

۱۰. The Escapists 2

بازی شخصیت منفی اندروید

سازنده و ناشر: Team17
قیمت: ۷ دلار

The Escapists 2 آخرین بازی این لیست به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. به محض شروع بازی، یک سری اتطلاعات به زبان انگلیسی به شما داده می‌شود تا بتوانید نحوه‌ی انجام بازی را یاد بگیرید.

این شاید تنها بازی لیست باشد که گرافیکی به آن صورت باکیفیت و حرفه‌ای ندارد اما آنقدر گیم‌پلی جذابی دارد که می‌تواند واقعا شما را ساعت‌ها درگیر خود کند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی داستان ظاهر می‌شوید که باید با کمک دوستانش از زندان فرار کند.

البته در ابتدا اینطور به نظر می‌رسد که فرار از زندان شاید سخت باشد اما با کمی بازی کردن کاملا دستتان می‌آید که چطور می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین ابزارآلاتی که در اختیار دارید، سلاح‌هایی خطرناک بسازید که برای نابودی دشمنانتان بشود از آن‌ها استفاده کرد.

در این بازی هرچه روی زمان انجام کارها مدیریت کنید، بهتر می‌توانید به هدفی که می‌خواهید دست پیدا کنید. چون نگهبانان هر چند دقیقه یکبار به شما سر می‌زنند و باید با استراتژی و زمان‌بندی مناسب از چنگ آن‌ها بگریزید. با پشت سر گذاشتن این مأموریت‌ها، شما این امکان را خواهید داشت که مهارت‌ها و توانایی‌های خود را بهبود ببخشید.

در این بازی شما امکان انجام کارهای زیادی را خواهید داشت که از جمله این موارد می‌توان به وجود شغل‌های زیاد، امکان استخدام در بخش‌های مختلف زندان، موسیقی جذاب و… اشاره کرد.

play prism hlock 2x 1 300x64 1

download on the app store vector 11574169009ka9slrru5l removebg preview 2 300x89 1

منبع: Pocket Gamers

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link