۱۰ اسپیکر بلوتوثی محبوب در دیجی کالا (۱۳ بهمن ۱۴۰۱)

اسپیکرهای بلوتوثی دیوایس‌های بسیار خوبی برای لذت بردن از موسیقی در هر زمان و هر مکان به شمار می‌آیند. این محصولات به راحتی حمل می‌شوند و همچنین به آسانی می‌توان آن‌ها را به گجت‌های هوشمند نظیر موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر و… متصل کرد. در این مقاله قصد داریم ۱۰ اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

۱. اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

این اسپیکر از صدایی با وضوح عالی و بیس‌های کوبنده بهره می‌برد. برای اتصال به این اسپیکر می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم متصل شده و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اسپیکر قابل حمل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می‌تواند تا ۸ ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند و همچنین شارژ شدن آن نیز حدود یک ساعت طول می‌کشد.

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

۲. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر مدل KTS-1296 طراحی مستطیلی شکل دارد که این موضوع باعث می‌شود از آن بتوان به عنوان یک اسپیکر قابل حمل قدرتمند استفاده کرد. درون این محصول دو باند ۳ اینچی به همراه نوار LED برای رقص نور تعبیه شده است. این اسپیکر انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۲ الی ۳ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۳. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی‌اند‌جی مدل Tg-113

JBL TG-113 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت، یک اسپیکر با قیمت مناسب به شمار می‌رود که حداکثر توان آن ۱۰ وات است. وزن اسپیکر حدود ۵۱۲ گرم است. این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب مقاوم است. نسخه‌ی بلوتوث به کار رفته در این اسپیکر، ورژن ۵.۱ است. TG-113 قابلیت پخش رادیو FM را هم دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل Tg-113

IMG 02112022 143447 400 x 500 pixel 1

۴. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1048

این اسپیکر دارای دو عدد باند چهار اینچی با توان پنج وات بوده که با توجه به حجم صدای قابل قبول و ورودی میکروفون، شما را قادر می‌سازد تا به عنوان بلندگو نیز در تفریحات و موارد مورد نظر خود از آن استفاده کنید. ورودی‌های AUX، فلش، مموری کارت و بلوتوث به شما امکان پخش موسیقی را می‌دهند. در نهایت باید به باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کنیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1048

IMG 02112022 143433 400 x 500 pixel 1

۵. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1185

این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت KTS به شمار می‌رود که دارای باند خروجی به قطر سه اینچ و توان ۵ وات است که کیفیت صدای بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. در قسمت بالایی اسپیکر یک درگاه USB و یک درگاه کارت‌حافظه به چشم می‌خورد. از ویژگی‌های دیگر این اسپیکر می‌توان به رادیو FM، ورودی میکروفون و رقص نور LED با حالت‌های مختلف اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1185

۶. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

اسپیکر گریت نایس مدل GTS-1345 وزن بسیار سبک ۲۸۰ گرمی دارد و از طریق بلوتوث، درگاه USB و میکرو SD می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۶ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به ۲.۵ ساعت زمان نیاز است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۷. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل PARTY BOX 710

این اسپیکر با استفاده از دو توییتر ۶۹.۸ میلی‌متری با کمترین میزان نویز و دو درایور ۲۰۳ میلی‌متری با حساسیت بالا، خروجی قدرتمند و شگفت انگیز ۸۰۰ وات را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود، صوتی در کیفیت بالا و تعادل کامل در تمامی سطح‌‌‌‌های صدا Low، Mid، High را دریافت کنید. این اسپیکر مجهز به دسته و چرخ برای راحتی در حمل نیز است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا 5

۸. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل charge 5

ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتورهای دوگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی جدید و بی‌نظیری را برای شما فراهم می کنند. فرکانس‌های بیس و میدرنج در این اسپیکر از طریق ۱ عدد ووفر ۵۲ در ۹۰ میلی‌متری با توان خروجی ۳۰ وات RMS و فرکانس‌های تریبل نیز توسط ۱ عدد توئیتر ۲۰ میلی‌متری با توان خروجی ۱۰ وات RMS پخش می‌شوند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5

۹. اسپیکر بلوتوثی یسیدو مدل YSW05

این اسپیکر در دل خود به یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که در حالت شارژ کامل می‌تواند بیش از ۱۰ ساعت بازدهی داشته باشد. اسپیکر یسیدو مدل YSW05 می‌تواند از طریق درگاه USB و AUX نیز به هر دستگاهی، از لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا تلویزیون و هر سیستمی متصل شود.

اسپیکر یسیدو مدل YSW05

۱۰. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Partybox Encore Essential

این اسپیکر دارای توان خروجی ۱۰۰ وات واقعی است که با حجم کوچک خود، چنین عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اسپیکر Partybox encore مجهز به باتری با توان پخش ۶ ساعت به صورت مداوم است که این باتری پرظرفیت، تنها در ۱.۵ ساعت شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول شرکت جی‌بی‌ال می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ و سازگاری با اپلیکیشن JBL Partybox اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox Encore Essential

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.