یک عکاس از ۱۰ هزار قطعه لگو برای ساختن یک نمونه واقع‌نما و با جزئیات برج ایفل استفاده کرده است

یک عکاس به تازگی با صرف ۲۸ ساعت وقت، برج ایفل را با ۱۰۰۰۱ قطعه لگو بازسازی کرد و چیز جالب این است که برج ایفل لگویی او بسیار واقع‌نما است

بندیک لمپرت حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از پاریس فاصله داشت و در بوداپست – پایتخت مجارستان-  می‌خواست این کار هنری را به نمایش بگذارد.

او  می‌گوید: «من یک عکاس اسباب‌بازی هستم و کارم این است که عکس‌هایی از فیگورها یا اشیاء بگیرم که به دشت واقعی یا سینمایی هستند.»

لمپرت این نماد در میدان قهرمانان بوداپست برپا کرد. او ویدئویی از زاویه بالا از جعبه گشایی لگوی بزرگ و قرار دادن آن روی میزی در فضای عمومی هم منتشر کرده است.

او این رویداد را برای ۲۰ هزار فالوور اینستاگرام خود را به صورت زنده پخش کرد و در ابتدا فالوورهای او نمی‌دانستند که واقعا رویداد در مورد چیست.

با فرا رسیدن شب، لامپرت جلوه‌های ویژه را روی برج ایفلش به نمایش می‌گذارد. دو کپسول گاز برای جلوه مه آلود این کار را انجام می‌دهند. تصاویر به دست آمده، خیابان‌های بوداپست را در پس‌زمینه به تصویر می‌کشند در حالی که به نظر می‌رسد برج ایفل دارد.

نورافکن های بالای برج  فتوشاپ شده‌اند. اما همه چیز دیگر واقعی است.

لامپرت از لنز ماکرو ۱۴ میلی متری f/4 Lawowa روی دوربین Nikon D750 برای گرفتن عکس از این لگو استفاده کرده. برای روشنایی برج از دو چراغ LED Litra Torch و یک Joby Light Cube استفاده شده است.

اینستاگرام او را دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.