گوگل شاید در حال ساخت پیکسل ۷ مینی باشد

Untitled 1 18

کد منبع سری پیکسل ۷ نشان می‌دهد شاید گوگل در حال کار روی ساخت یک گوشی کوچک از این سری با نام پیکسل ۷ مینی باشد.

در دنیای گوشی‌های هوشمند امروزی، گوشی‌های مینی خیلی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده‌اند. با این حال می‌بینیم که برخی از شرکت‌ها به تولید چنین محصولاتی اصرار دارند. گوگل را هم احتمالا باید یکی از این شرکت‌ها دانست که گفته می‌شود قرار است روی ساخت یک گوشی کوچک با نام پیکسل ۷ مینی کار کند. خبر وجود چنین محصولی با توجه به کد منبع گوشی‌های سری پیکسل ۷ منتشر شده و حتی قبلا یک افشاگر معروف چینی هم مدعی شده بود که گوگل می‌خواهد یک گوشی کوچک از سری پیکسل تولید کند. در این کد همچنین یک سری اطلاعات راجع به گوشی تاشوی گوگل هم وجود دارد.

در کد منبع سری پیکسل ۷، دو دستگاه با نام رمز Felix و Lynx دیده می‌شوند که به احتمال زیاد مدل نخست به گوشی تاشوی این شرکت یعنی پیکسل نوت‌پد و دیگری هم به یک گوشی معمولی نظیر پیکسل ۷ اولترا یا پیکسل ۷ مینی اشاره دارد. هرچند هنوز هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با شکل ظاهری مدل آخر منتشر نشده و حتی شایعه‌ی زیادی هم پیرامون آن وجود ندارد.

در این کد آمده که دوربین فوق عریض و سلفی گوشی با نام رمز Lynx از سنسور سونی IMX712 بهره خواهند برد. همچنین تراشه‌ی وای‌فای و بلوتوث آن هم از BCM4389 WiFi/BT در سری پیکسل ۶ به WCN6740 کوالکام ارتقا پیدا خواهد کرد که در سری پیکسل ۷ شاهد استفاده از آن هستیم.

علاوه بر این‌ها، Lynx همچنین از نمایشگری بهره خواهد برد که در سری پیکسل ۶، پیکسل ۷ و ۶a مورد استفاده قرار گرفته است. شایعات اخیر پیرامون گوشی پیکسل ۷ اولترا از این موضوع حکایت داشته‌اند که نمایشگر این گوشی ۲K خواهد بود اما نمایشگر محصولی که در کد منبع پیکسل ۷ دیده شده، +FHD است و این یعنی تقریبا مطمئن هستیم دستگاه مورد نظر نمی‌تواند پیکسل ۷ اولترا باشد چون در غیر این صورت نمایشگری ضعیف‌تر از پیکسل ۷ پرو خواهد داشت.

این شواهد به ما نشان می‌دهد که به احتمال زیاد گوگل در حال کار روی پیکسل ۷ مینی است. هرچند هنوز اطلاعات زیادی پیرامون آن در اختیار نداریم که بگوییم قطعا شاهد آن خواهیم بود یا خیر. Lynx حتی می‌تواند پیکسل ۷a باشد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم طی روزهای آتی چه خبرهای بیشتری پیرامون این محصول منتشر می‌شود.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link