گوگل ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ را بررسی می‌کند

گوگل پیکسل فولد بالاخره به‌طور رسمی معرفی شد. البته تا ماه آینده نمی‌توانید گوشی هوشمند جدید گوگل پیکسل را خریداری کنید و به‌نظر می‌رسد که این شرکت خود را برای گوشی های تاشو آینده‌اش آماده می‌کند.

جورج هوانگ، مدیر محصول گوگل پیکسل در صحبت با Tom’s Guide در Google I/O 2023 در پاسخ به سؤالی در مورد گوشی های تاشو اعلام کرد که تیم گوگل پیکسل قطعاً به‌دنبال ارائه انواع مختلفی از دستگاه‌‌های تاشو و فناوری‌های مربوط به آن‌ است.

این موضوع به هیچ وجه تأیید نمی‌کند که گوگل گوشی پیکسل فلیپ را در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌کند. اما به نظر می‌رسد که گوگل برای ارائه سایر گوشی‌ های تاشو آماده است. پیش‌بینی می‌شود که دستگاه تاشو بعدی گوگل شبیه گلکسی زدفلیپ ۴ یا موتورولا ریزر ۲۰۲۲ باشد.

گوگل ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی زد فلیپ 4 را بررسی می‌کند

تمرکز گوگل روی گوشی هوشمند پیکسل فولد

در همان مصاحبه، هوانگ گفت که تیم گوگل در حال حاضر تلاش می‌کند که مطمئن شود پیکسل فولد در همه موارد از طراحی گرفته تا برنامه‌ها و دوربین‌ها بهترین است.

ظاهراً گوگل تصمیم دارد که از فرم‌فکتور کلاسیک تاشو در محصولات خود بهره گیرد. از آنجاییکه ساخت چنین محصولی آسان نیست، منطقی به‌نظر می‌رسد که قبل‌ از حرکت به‌ سمت فرم‌فکتوری شبیه پیکسل فلیپ، ابتدا پیکسل فولد را عرضه کند.

برخی برندهای تولیدکننده گوشی‌های تاشو، دو نوع محصول ارائه‌ می‌دهند که سامسونگ نمونه‌ بسیار عالی آن است. این بدان معناست که شرکت‌ها تمایل دارند بیش‌از یک گزینه برای مشتریان علاقه‌مند به دستگاه‌های تاشو ارائه دهند.

هوانگ می‌گوید: تمرکز ما بر این بود که مطمئن شویم با طراحی مجدد اجزایی مانند دوربین‌ها بهترین دستگاه را در سراسر جهان تولید می‌کنیم.

گوگل ادعا می‌کند که پیکسل فولد مجهز به بادوام‌ترین لولاها بین گوشی‌های تاشو است. نمایشگر بیرونی آن نیز به گونه ای طراحی شده است که شبیه‌ترین تجربه ممکن را به گوشی معمولی ارائه دهد. در واقع، کاربران تنها زمانی که به صفحه‌نمایش ۷.۶ اینچی کامل نیاز دارند، باید صفحه تاشو را باز کنند.

در مورد اینکه چرا گوگل در زمینه گوشی‌های تاشو تا این حد از سامسونگ عقب‌تر است، هوانگ می‌گوید مسئله این است که سخت‌افزار، نرم‌افزار و برنامه‌ها به‌طور هماهنگ کار کنند و بازخوردهای اولیه نشان می‌دهند غول جست‌وجوی اینترنتی در مسیر درستی قدم برداشته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.